Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Bohužel barva vůbec nesedí, i když je objednaná podle kódu, tak barva je úplně jiná

    Reakce obchodu Autolaky-eshop.com

    Dobrý den, Tomáši,

    velmi nás mrzí Vaše recenze, uvádíte dobu dodání 4 dny, kontrolovali jsme dobu dodání v trasování dopravce a zásilka byla připravena ve výdejním místě hned druhý den po objednání. Pokud tomu tak nebylo, prosím o potvrzení a obrátíme se na dopravce.
    Co se odstínu týče, neevidujeme od Vás žádnou reklamaci, kontaktoval jste nás nějakým způsobem po kontrole odstínu a zjištění problému?
    Odstíny jsou míchány podle originálních receptur,jsme přesvědčeni, že muselo dojít k chybě při aplikaci, ať už v chybném počtu vrstev nebo jejich aplikaci, případně v přípravě podkladu.
    V každém případě Vás budeme kontaktovat abychom přesný problém identifikovali a pomohli Vám se zdárnou opravou.
    Martin Hásek
    www.autolaky-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nádobka s barvou byla špatně uzavřena, při vybalování jsem měl ruce od barvv unikající pod uzávěrem tuby

    Reakce obchodu Autolaky-eshop.com

    Dobrý den Jiří,

    velmi nás mrzí Vaše hodnocení, vůbec se k nám tato informace nedostala. Komunikoval jste tento problém s našimi kolegy po telefonu, emailem nebo na chatu?

    Muselo dojít k poškození uzávěru při přepravě, i přes pečlivé zabalení zásilky včetně bezprostředního ochranného obalu okolo opravné barvy.

    Vždy je však nutné případné poškození neprodleně po jeho odhalení s námi komunikovat a ideálně pořídit fotografie.

    Věřím, že příště bude vše v naprostém pořádku.

    Martin Hásek
    www.autolaky-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodana barva uplne jiny odstin jak muj kod barvy 711. Je to tak tmave ze by to videl i slepi.
    Vyhozene penize z me strany .

    Reakce obchodu Autolaky-eshop.com

    Dobrý den Martine,

    mrzí nás Vaše recenze, zvláště pro to, že jsme se o nějakém problému dozvěděli až nyní.

    V první řadě je třeba se ujistit že jste zvolil a objednal skutečně správný odstín podle kódu na Vašem voze, dále je třeba vždy provést test odstínu a způsob jeho aplikace na nějaký vzorek mimo opravované vozidlo, tím si ověříte že se jedná o správný odstín a případně můžete způsobem aplikace ovlivnit výslednou podobu.

    Pokud se Vám zdá odstín tmavší, je potřeba aplikaci provést např. na světlejší odstín plniče a zejména vrstvit barvu v tenkých vrstvách s tím, že poslední vrstvu "zaprášíte" aby se zrno obsažené v barvě správně ustálilo.

    Pošlete nám prosím na email více informací, zejména fotografie výsledku, popis způsobu aplikace a ideálně i vyfocený štítek s kódem barvy, budeme se snažit vám vše dopodrobna vysvětlit abyste mohl provést opravu k vaší spokojenosti.

    Věřím že se tímto vše vyřeší a budeme se těšit na další spolupráci.

    Martin Hásek
    www.autolaky-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé odeslání
    • Kvalitně zabaleno
    • Běžné produkty velice kvalitní
    • Míchané odstíny absolutně mimo

    Míchané barvy mimo realitu. Podle čísla vždy razantně tmavší. Po prvé jsem myslel, že bude špatný základ (moc tmavý), ale když to je na dalších dvou objednávkách, je něco špatně. Zkusil jsem například 50C barvu nechat udělat jinde a odstín světlejší. Toto tvrzení mohu doložit fotografie, ukázat! Bohužel po této zkušenosti nejspíše budu hledat jiného prodejce. Nicméně standardní barvy, laky, plniče a další musím pochválit. Tam je vše v pořádku.

    Reakce obchodu Autolaky-eshop.com

    Dobrý den Jiří,

    děkujeme za recenzi, zároveň jste nám psal email s podrobnějším popisem, nicméně si dovolím problematiku odstínů více vysvětlit zde.

    Objednal jste od nás celkem tři odstíny autolaků, Peugeot KTH, Opel 50C a Opel 177. V emailu píšete, že u barvy Peugeot byla 100% shoda, dále popisujete černý odstín na BMW - odstín lehce tmavší což bylo pravděpodobně způsobeno vyšisováním odstínu - od nás jste však barvu na BMW nekupoval, nemáte tuto barvu od jiného prodejce?

    Největší problém vidíte v barvě Opel 50C, která je lehce tmavší a nejvíce je to vidět pod LED světlem.

    Nesoulad odstínů běžně vzniká díky několika faktorům, nejvíce to ovlivňuje množství pododstínů, které se mohou u jednotlivých autolaků vyskytovat. Výrobce sice označuje každý odstín svým kódem, nicméně tento má další pododstíny. Výběr vhodného pododstínu je možný pouze fyzickým porovnáním na jedné z našich prodejen. Pokud tedy nechce zákazník riskovat možnost lehké (nebo výraznější) odchylky, je nutná osobní návštěva, nebo lze využít naší služby Dopravy autolaku, kdy nám můžete poslat vzorek s barvou a my vám namícháme přesnou shodu podle této předlohy.

    Dalším z důvodů může být styl nástřiku každého odstínu, zde záleží na vzdálenosti pistole od lakovaného povrchu, pracovního tlaku vzduchu, počtu a síle jednotlivých vrstev atd. Pokud je lakováno spreji, jako ve vašem případě, je u problémovějších odstínů téměř nemožné nanést lak předepsaným způsobem a je tedy nutné počítat s možnou odchylkou odstínu.

    Problém množství pododstínů je bohužel realita se kterou se potýkají naprosto všichni prodejci autolaků. Pokud tedy budete i do budoucna objednávat pouze podle kódu autolaku, a tedy bez fyzické kontroly přímo na konkrétním voze, budete se s problémy s nesouladem odstínů setkávat stále, nezávisle na prodejci.

    Samozřejmě různí prodejci míchají autolaky od různých výrobců (my máme např. jako jediní v ČR k dispozici šest značek autolaků - právě pro to, abychom měli možnost co nejširší nabídky pododstínů a tedy výběru) a jednou může být daný odstín světlejší a jednou tmavší.

    Věřím, že je nyní problematika výběru a shody odstínů autolaků zřejmější a budeme rádi, pokud do budoucna využijete naší nabídky dopravy vzorku autolaku, nebo nás navštívíte osobně abychom mohli vždy provést fyzickou kontrolu a namíchat 100% shodný odstín.

    Martin Hásek
    www.autolaky-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo doručeno do jiné zásilkovny než jsem označil. Jsem z Havířova doručili do Brna.

    Reakce obchodu Autolaky-eshop.com

    Dobrý den Jiří,

    mrzí nás Vaše recenze, tím spíše, že jsme jako eshop nijak nepochybili.

    Adresu dodání nebo výdejního místa vyplňujete ve formuláři Zásilkovny přímo při výběru dopravy.

    Zde jste vyplnil a potvrdil výdejní místo v Brně a na toto byla zásilka druhý den doručena. Potvrzení o výdejním místě a zvoleném způsobu dopravy najdete také v prvním potvrzujícím emailu, který jste od nás obdržel.

    Martin Hásek
    www.autolaky-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nefunkční tužka i štětec

    Reakce obchodu Autolaky-eshop.com

    Dobrý den, paní Kubošková,

    mrzí nás Vaše hodnocení, bohužel nás nenapadá jaký mohl vzniknout problém s funkčností opravného hrotu, natož s funkčností štětce.

    Od Vaší objednávky jsme žádnou reklamaci nezaznamenali, spojí se s Vámi tedy náš pracovník abyste společně vyřešili problém, který se u Vás objevil.

    Jsem přesvědčen, že společně problém vyřešíte k Vaší spokojenosti.

    Martin Hásek
    www.autolaky-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Barevný odstín neodpovídal zadání, nedoporučuji, je lepší si v nějaké speciálce nechat barvu namíchat, aby odpovídal odstín skutečnosti.

    Reakce obchodu Autolaky-eshop.com

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi, mrzí nás, že jste nebyl zcela spokojen.

    Odstíny RAL jsou základní odstíny barev a každý takový odstín po namíchání kontrolujeme podle přiložených vzorníků. Nemůže se tedy stát, že by došlo k chybě při míchání, kterou bychom před odesláním neodhalili.

    Pravděpodobně jste zvolil špatné číslo odstínu nebo jeho stupeň lesku/matu.

    Spojíme se s Vámi tedy telefonicky, abychom se pokusili identifikovat správný odstín a pomohli Vám k nápravě.

    Martin Hásek
    www.autolaky-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nelze vrátit , tudíž nedoporučuji!

    Reakce obchodu Autolaky-eshop.com

    Dobrý den Honzo,

    mrzí nás Vaše hodnocení.

    Jak jsem Vám vysvětloval v emailu, pochopte prosím, že pokud si necháte namíchat konkrétní odstín barvy a následně zjistíte, že byste chtěl odstín jiný, tak skutečně nelze již jednou namíchanou barvu vracet a pokoušet se jí směňovat za jinou.

    Martin Hásek
    www.autolaky-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Když s tím něco nastříkám vypadá to jako bych to natřel stříbřenkou. Tohle se na auto nedá použít, myslel jsem že si opravím na autě chromované věci ale s tímto to nejde!!!!

    Reakce obchodu Autolaky-eshop.com

    Dobrý den Luďku,

    Vaše recenze nás velmi mrzí, zjevně jste koupil produkt, který nevyhovuje Vašim potřebám nebo došlo k chybné aplikaci, a na základě toho jste nedoporučil celý obchod.

    Pokud nás v budoucnu kontaktujete předem, rádi Vám všechny vlastnosti prodávaných výrobků popíšeme a aplikaci vysvětlíme.

    Martin Hásek
    www.autolaky-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Proč se nedá koupit zboží na dobírku ?

    Reakce obchodu Autolaky-eshop.com

    Dobrý den Pavle,

    velmi nás mrzí, že pro Váš dotaz volíte hodnocení spokojenosti zákazníků a ne jinou formu, kterou nabízíme.

    Zboží se dá bez problémů koupit na dobírku prostřednictvím přepravce PPL, u Zásilkovny jsme tuto možnost zrušili z důvodu velkého množství nevyzvednutých zásilek ze strany zákazníků. Jelikož je každý autolak (včetně toho, který obsahovala Vaše objednávka) míchán na základě každé přijaté objednávky, a tedy na míru konkrétnímu zákazníkovi, jsou pro nás takto vrácené autolaky dále neprodejné a ztráta je pro nás ve výši několika set korun za každou takovouto vrácenou objednávku.

    U přepravce PPL je procento nevyzvednutých zásilek daleko menší a zde jsme tedy dobírku ponechali jako možnost platby.

    Moc Vás prosíme, pokud budete mít nějaké další dotazy nebo požadavky, volte prosím jako formu komunikace email [email protected] nebo telefonní číslo 228 229 183, kde se vynasnažíme Vám vše vysvětlit nebo poradit.

    Vaše nedoporučení našeho obchodu z důvodu nepochopení a následné minimální možné hodnocení, které jste nám udělil, nic nevypovídá o kvalitě služeb, které poskytujeme.

    Děkujeme

    Martin Hásek
    www.autolaky-eshop.com

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostal jsem uplne jine cislo barvy a odstin, presto ze jsem presne zadal dle kodu vozidla, vyhozeny cas a penize

    Nedoporucuji - neprofesionalni, musel jsem resit pres jineho dodavatele

    Reakce obchodu Autolaky-eshop.com

    Dobrý den Jardo,

    je nám líto, že bylo podle Vás něco v nepořádku.

    Na eshopu jste si objednal barvu na Vaše vozidlo Audi L90B Alpinweiss, tuto jsme Vám v pořádku druhý den od objednání dodali.

    Následně jste nás navštívil osobně v naší pražské prodejně se stížností, že barva nesouhlasí s barvou na voze. Kolega, který problém řešil, zjistil, že Váš kód není L90B, ale že je LS9R Gletscher Weiss - jelikož se jednalo o zcela jiný odstín, barva logicky souhlasit nemohla.

    Následně jsme Vám připravili barvu LS9R Gletscher Weiss a shoda již byla 100%.

    Nepovažujeme tedy za naší chybu dodání rozdílné barvy oproti Vašemu vozu, kdy byla tato připravována přesně ve shodě s Vaší objednávkou.

    Budeme rádi, pokud nás příště znovu navštívíte osobně s vozem, abychom mohli najít správný kód barvy společně a vyhnuli se podobným nepříjemnostem.

    Martin Hásek
    www.autolaky-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • polovina bílé základové barvy byla vyteklá uvnitř balíku. Vše zničeno.

    neumí ani zabalit litrovou plechovku s barvou !!!

    Reakce obchodu Autolaky-eshop.com

    Dobrý den,

    děkujeme za vyplnění dotazníku, tento typ recenzí nás velmi mrzí, jelikož je to první místo, kde se dozvídáme že bylo něco v nepořádku.

    Vždy apelujeme na všechny zákazníky, aby se na nás obrátili okamžitě po zjištění poškození zásilky přepravcem. Pokud zvolí jako řešení sepsání negativní recenze a poškozené zboží spotřebují aniž bychom se o problému dozvěděli předem, nejsme schopni sjednat nápravu, obratem zaslat zboží nové a řešit věc s dopravcem.

    Všechny zásilky se snažíme balit s maximální pečlivostí, bohužel se stává, že i přes to dopravce obsah balíku poškodí díky necitlivému zacházení.

    V každém případě Vás bude kontaktovat náš pracovník, který tuto záležitost prioritně vyřeší.

    Děkujeme za pochopení a budeme se těšit na další spolupráci.

    Martin Hásek
    www.autolaky-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    16.8.2021 JSEM SI OBJEDNAL OPRAVNOU TUŽKU NA FIAT PANDA DO DNEŠNÍHO DNE NIC NEDORAZILO UDAJNĚ KVŮLI PROBLÉMUM Z PŘEPRAVCEM ZÁSILKY.

    Reakce obchodu Autolaky-eshop.com

    Dobrý den Jaroslave,

    velmi nás mrzí a překvapila Vaše recenze, komunikovali jsme spolu několikrát ohledně Vaší objednávky a snažili se Vám vysvětli tuto nepříjemnou situaci, kterou však nejsme schopni žádným způsobem ovlivnit. Vždy se snažíme okamžitě vyřizovat všechny objednávky s maximální péčí tak, abychom našim zákazníků vyšli vstříc i ve všech nestandardních požadavcích.

    Vaše objednávka byla 16.8.21 přijata a 17.8.21 předána přepravci.

    V trasování zásilky pod číslem 13955047660058 je tato skutečnost zřejmá, také je zde vidět (https://www.dpd.com/cz/cs/) že bylo u zásilky měněno doručení.

    U zásilek z pondělí 16.8.21, jak jsme spolu komunikovali, bylo ze strany dopravce generováno duplicitní číslo a tyto zásilky (cca 25 balíků) tak byly dodávány na jiné adresy nebo vůbec. S DPD tuto skutečnost řešíme, i tak jde o naprosto zásadní selhání dopravce a v tyto dny řešíme přechod k jinému poskytovateli těchto služeb.

    Všechny objednávky, které se nepodařilo doručit, dnes odesíláme znovu našim zákazníkům, i přes to, že jde z 80% o namíchané odstíny autolaků a vzniká nám tak nepříjemná ztráta.

    Je nám tedy velmi líto, že hodnotíte náš obchod celkově maximálně negativně, ačkoliv z naší strany proběhlo vše v pořádku až do okamžiku předání Vašeho balíku externímu přepravci, navíc v okamžiku, kdy s Vámi všechny kroky, které činíme k nápravě intenzivně komunikujeme a děláme tak maximum pro to aby se k Vám zboží dostalo co nejrychleji.

    Martin Hásek
    www.autolaky-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Barva byla namíchaná podle požadovaného údaje ze štítku vozidla. Po odmaštění, aplikaci a zaschnutí se jedná o řádově jiný odstín. Abych předešel polemikám o tom, že barva auta už je patrně vybledlá působením UV záření, dodávám, že stáří vozidla jsou 3 měsíce a je garážované.

    Reakce obchodu Autolaky-eshop.com

    Dobrý den Luďku,

    děkujeme za vyplnění dotazníku, nastalá situace nás samozřejmě velmi mrzí a vždy, pokud podobný případ nastane, okamžitě situaci řešíme. Bohužel nemáme šanci nic vyřešit, pokud nás nekontaktujete a o problému se dozvíme až prostřednictvím podobné recenze.

    Nesrovnalost odstínu může být způsobena několika faktory, jak jsme spolu již komunikovali telefonicky, určitě nám pošlete fotografie obou odstínů (dodané barvy a barvy vozu) abychom zjistili kde se stala chyba a dostal se k Vám odpovídající odstín co nejdříve.

    S díky a přáním příjemného dne

    Martin Hásek
    www.autolaky-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatný odstín

    Reakce obchodu Autolaky-eshop.com

    Dobrý den Martine,

    Vaše recenze nás velice mrzî, zvláště pro to, že jste objednal náhodný odstín, který ani nemohl odpovídat barvě Vašeho vozu.

    K pochybení na naší straně tak zde nedošlo a objednávka byla vyřízena dle našich standardů.

    I tak doufáme, že budete příště spokojen a v případě potřeby se na nás obrátíte pro radu.

    Martin Hásek
    www.autolaky-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Bezproblémové dodání
    • Vyšší cena, ale namíchají barvu na míru, takže se to dá pochopit
    • Barva nesedí, objednal jsem dle kódu, ale nový lak je jiný odstín, než původní barva

    Reakce obchodu Autolaky-eshop.com

    Dobrý den Filipe,

    děkujeme za recenzi, mrzí nás, že bylo něco v nepořádku a také to, že se o tom dozvídáme až zde.

    Bude Vás kontaktovat kolega, který měl průběh Vaší objednávky na starost aby s Vámi problém vyřešil.

    Martin Hásek
    www.autolaky-eshop.com

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodána barva ve dvou vrstvách, jedna s naprosto nesmyslným odstínem, bez pokynu k postupu. Neuvedeno ředidlo.

    Reakce obchodu Autolaky-eshop.com

    Dobrý den,

    je nám velmi líto Vašeho hodnocení, převážně pro to, že u objednávky třívrstvého odstínu jsme Vám poslali jednu lahvičku navíc zdarma aby byl odstín kompletní. Barva v lahvičce je kompletní a dále se neředí.

    Budeme rádi, když nás kromě recenze zde, také kontaktujete telefonicky nebo emailem abychom Vám mohli postup vysvětlit.

    Martin Hásek
    www.autolaky-eshop.com

  • Nedoporučuje obchod

    • posílá jiné zboží nežli si objednáte

    objednal jsem míchací kelímky o velikosti 750 ml a přišlo mi 200 kelímku 600 ml. Místo omluvy V telefonickém rozhovoru mi bylo zděleno , že i do něj vleze 750 ml barvy.

    Reakce obchodu Autolaky-eshop.com

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi, Vaše informace jsou však nepřesné.

    Veškeré míchací poháry jsou o objemu, který je uveden v popisku produktu. Objednal jste poháry o objemu 750ml a do poháru se také 750ml vejde.

    600ml je maximální hodnota uvedená na měrce, kterou poháry obsahují. Pokud by mělo být také na měrce 750ml, byl by pohár absolutně vrchovatý a nebylo by možné s takto plným pohárem manipulovat.

    Snažili jsme se Vám toto marně vysvětlit při naší telefonické komunikaci ale zavěsil jste.

    Věřím tedy, že vše je nyní vysvětleno a další nákup bude bezproblémový.

    Martin Hásek
    www.autolaky-eshop.com