Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Popis nesebí

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,
    prosíme o info jaký popis nesedí. Doposud vana do kufru (Plastová vana do kufru Seat ATECA 2016- dolní dno) všem zákazníkům pasovala. Od Vás taky až do této recenze nemáme žádnou zpětnou vazbu. Ozvěte se nám prosím a jistě vyřešíme k Vaší spokojenosti.
    Přejeme hezký den.
    Tomáš Konkoľ
    Autokoberce-zubri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • rychlé dodání, vcelku příznivá cena
    • Přesto, že byly vybrány koberce na daný typ a ročník, zadní koberce svou šířkou absolutně nepasují.

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,
    jelikož se jedná o model Yaris, kterých je prodáno desítky ne-li stovky sad, víme, že koberce pasují přesně. Můžete nám prosím zaslat foto nesedících koberců přímo v autě? Pokud by jste se nám ozval, zajisté bychom vyřešili k Vaší spokojenosti. Bohužel až do této recenze jsme od Vás neobdrželi žádné námitky na dodané zboží.
    Přejeme hezký den.
    Tomáš Konkoľ
    Autokoberce-zubri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží posláno přes Balíkovnu která zboží převzala 27.10. Dnes 2.11. zboží stále někde na cestě. Asi to nese chudák pošťačka v batohu pěšky.

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,
    velice se omlouváme. Vypadá to, že pošta balík ztratila. Kontaktovali jsme dopravce pro nápravu. Pokud tak neučiní, zašleme Vám nový balík. O vývoji Vás budeme informovat.
    Přejeme hezký den.
    Tomáš Konkoľ
    Autokoberce-zubri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    je to už týden co jsem si objednal zboží a stále mi nebylo doručeno ...

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,
    objednal jste zboží, u kterého bylo v době Vaší objednávky uvedena dostupnost "na dotaz". Stejně tak v následujícím emailu jsme Vás informovali, že termín naskladnění neznáme a budeme Vás informovat ihned jakmile jej budeme znát. U výroby opět zaurgujeme a jakmile budeme mít nové informace o dodání, tak Vás budeme ihned informovat.
    Přejeme hezký den.
    Tomáš Konkoľ
    Autokoberce-zubri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den , z daného obchodu mi přišla pouze polovina zásilky , po urgenci , že chybí gumový koberec do auta , který jsme bohužel zaplatili nám bylo sděleno , že na straně obchodu k chybě určitě nedošlo , ale přitom na balíčku byla naúčtována váha a cena balíčku která neodpovídala doručenému balíčku . Přišli jsme tímto bohužel o cca 700 ,- Kč a obchodu je to jedno :-( .

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,
    je nám líto ale o žádné reklamaci ani chybějícím zboží nevíme. Prosím o kontaktování a zajisté vyřešíme k Vaší spokojenosti. Hledali jsme v emailech a žádný od Vás nemáme.
    Přejeme hezký den.
    Tomáš Konkoľ
    Autokoberce-zubri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Rychlé jednání.
    • Koberce do mého auta nepasují moc přesně i když jsem vybíral podle značky a pečlivě , resp. zbývá dost nepokrytého místa .

    Nejsem spokojen, už jsem měl na svých autech lepší gumové koberce.

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,
    velice se omlouváme ale doposud s touto sadou nebyl problém (Gumové autokoberce Suzuki SWIFT (2017-)). Byly již prodány desítky sad. Můžete nám prosím zaslat foto nesedících koberců? Pokusíme se vyřešit k Vaší spokojenosti například výměnou za koberce od jiného výrobce, které máme taktéž v nabídce.
    Děkujeme za odpověď.
    Tomáš Konkoľ
    Autokoberce-zubri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Koberce prišli rýchlo ale je tam problém ze zadné koberce a jeden predný vobec nesedia rozmery na ake auto som si koberce objednal

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, důvod je špatné info od výrobce. Koberce Vám samozřejmě vyměníme za přesně pasující.
    Přejeme hezký den.
    Tomáš Konkoľ
    Autokoberce-zubri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlá dodávka.
    • Neseděli to do kufru. Nevadilo mi,že to musím na šířku stříhat,ale je to o 11cm kratší.

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,
    objednal jste univerzální gumový koberec o roměrech 1400mmx1080mm. Tyto rozměry jsou ovšem u koberce uvedeny.
    Přejem hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem gumovou vanu kufru pro Citroen C8. To bylo potvrzeno v objednávce! Bohužel místo přesné a potvrzené gumy dorazila univerzální guma systém "DODO". Tedy bez přesného uložení a okrajů, jako na obrázku.
    Nejsem spokojen!

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,
    objednal jste univerzální gumový koberec o rozměrech 140 x 108 cm. To že se jedná o univerzální koberce (ne vanu) o těchto rozměrech je v názvu i v popisu produktu zřetelně uvedeno. Na základě těchto uvedených informací nerozumíme jak jste získal dojem, že se jedná o přesnou vanu na C8. Tu máme taktéž v nabídce, v případě zájmu Vám ji můžeme vyměnit nebo můžete samozřejmě zboží vrátit.
    Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Katastrofálna doba dodania

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,
    nerozumíme Vaší reakci. Objednávku jsme na Vaši žádost stornovali. Zboží je skladem a mohli jsme odesílat ihned druhý den.
    S pozdravem
    Autokoberce-zubri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Obchod OK,horší už je dodané zboží. Vana do kufru na KIA Rio 2017- spodní dno.Vana je rozměrově nepřesná:širší min. o 3cm,delší o 2cm a tvarově na dno horní.Ale i na horním dně nesouhlasí rozměry:opět velká. Jestli by nebylo dobré,než to dají do prodeje vyzkoušet přímo v určeném voze.Zato mám teď krásnou rohožku v garáži a novou vanu z PL.

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,

    dle našich informací sedí vana přesně. Můžete nám prosím zaslat foto abychom mohli vyřešit s výrobcem? Pokud nesedí, vanu samozřejmě můžete jako nevyhovující vrátit.

    S pozdravem

    Autokoberce-zubri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dle e-shopu zboží mělo být skladem, po osobní návštěvě prodejny skladem nebylo....

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,

    žádnou Vaši rezervaci neregistrujeme. V Rožnově máme výdejní místo a zřetelně upozorňujeme na to, že ne vše zboží uvedené skladem se nachází v Rožnově ihned k odběru a proto na eshopu doporučujeme zboží si rezervovat, což jste neučinil.

    S pozdravem

    Autokoberce-zubri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si z e shopu na webu dle přiložené dokumentace
    Gumové autokoberce Ford GRAND C-MAX (2010-) (156 03 447 9)
    1.00 ks
    550,00 Kč (21,70 EUR)
    21.0 %
    550,00 Kč (21,70 EUR)
    Gumová vana do kufru Ford FOCUS GRAND C-MAX 2010- (230 433)
    1.00 ks
    690,00 Kč (27,23 EUR)
    21.0 %
    690,00 Kč (27,23 EUR) ale přišly mi koberce pro Ford Focus 2010- protože jsem nechtěl podstupovat komplikace spojené s reklamaci zboži jsem si ponechal,přestože jsem si objednal drahší autorohože na míru mohl jsem ušetřit a zakoupit universální,které by tam ,,pasovaly stejně- obchod určitě doporučovat svým známým nebudu.

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,

    Ford GRAND C-MAX je Ford Focus Grand C-Max, proto Vám přišly koberce na Focus (neboli správné koberce), jelikož C-Max vychází z Focusu a oba modely mají stejný základ (totožný podvozek) a proto i koberce jsou stejné. S těmito koberci máme osobní zkušenosti a sedí přesně. Pokud máte jakoukoliv potíž nerozumíme proč nás nekontaktujete pro vyřešení.

    S pozdravem

    Autokoberce-zubri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • E-Shop, který jen přeprodává a nemá zboží na skladě není k ničemu.

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,

    máme vlastní sklad (90% zboží skladem), ovšem u Vámi objednaného zboží bylo zcela zřetelně uvedeno, že momentálně není skladem. Pokud jste nechtěl čekat, nerozumíme proč jste tedy zboží objednával? Objednávku jsme navíc na Vaši žádost ihned zrušili. Každý eshop má nějaké zboží které není skladem, proto Vaše rozhořčení není na místě, zvlášť pokud tak bylo u produktu uvedeno.

    Autokoberce-zubri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koberce jsou menší než originální, prodejce se vyjádřil že je mohu vrátit, a že jsem měl možnost je vidět na obrázku. To že jsou menší jsem zjistil až po nějaké době používání při porovnání s originálem. Tedy nejsem spokojen se zbožím i s komunikací ohledně doručení, které trvalo skoro dva týdny.

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,

    koberce jsme odeslali ihned druhý den po objednání, bohužel doručení zdržela zásilková služba (předvánoční shon). Koberce jsou na délku menší (centimetry) než originál tudíž nejdou tolik pod pedály ovšem stále zcela plní svou funkci a vyhovují (ani netvrdíme že se jedná o originální koberce). Pokud jste nebyl spokojen mohl jste zboží vrátit a nepoužívat je. Nerozumíme pokud jste s nimi nebyl spokojen neučinil jste tak a ozval se až po několikatýdenním používání, kdy jste je porovnal (doručeny byly 15. 12. 2017 a Vy se ozýváte v půlce února roku 2018). Přeci jste mohl ihned po instalování do automobilu (tudíž ne jen na obrázku) zjistit že Vám nevyhovují a my bychom je samozřejmě zpět přijali. Takto se na nás zlobíte neprávem.

    S pozdravem

    Gumko.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Komunikace pomerne arogantni, objednal jsem spatne zbozi diky nejasnemu popisu produktu. Eshop jednoznacne prisoudil vinu na mou stranu. Behem komunikace o vraceni zbozi byl popisek zakoupeneho produktu na strankach upraven, tak aby jednoznacny byl, a nedoslo ke spatne objednavce (tak jak se to stalo mne). Zbozi jsem nevracel, nebot cena postovneho by tvorila temer 50% ceny objednaneho zbozi.
    Ze strany eshopu nebyla projevena jakakoli snaha o vstricne reseni situace.

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,

    objednal jste vanu na Mazdu 6 na klasickou verzi. Pokud by tato vana byla na verzi Combi, bylo by toto u vany uvedeno (tak jako je uvedeno u všech van na verzi Combi). To jsme se Vám taktéž pokoušeli vysvětlit. Jelikož na verzi Combi vanu v nabídce nemáme, jediné reseni bylo vrácení zboží, což jste odmítl. (tudíž ani jiné "vstricne" reseni jsme Vám nabídnoutl ani nemohli).

    S pozdravem

    Autokoberce-zubri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do 9.1.2018 nedali vědět, že zboží je nedostupné.bylo objednáno 12.12.2017. Až po telefonickém kontaktu sdělili storno objednávky.

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,

    objednal jste zboží, které bylo zřetelně uvedeno, že není skladem. Objednávka byla stornována z důvodu nedostupnosti již 13. 12. !!! (ověřte si u objednávky) a ne jak nepravdivě uvádíte až 9. 1. Volal jste na Heureku, kde Vám připoměli, že byla objednávka stornována a ne nám. Prosíme příště sledovat veškerou komunikaci, která Vám byla zaslána.

    S pozdravem

    Autokoberce-zubri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vůbec nesedí na auto

    Objednávka došla v pořádků ale až na to že to vůbec nepasuje

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,

    autokoberce na VW PASSAT B5 (1997-2004) prodáváme desítky sad měsíčně a máme tuto sadu i sami odzkoušenou a koberce do automibilu sedí naprosto PŘESNĚ. Dále nerozumíme proč jste nás nekontaktoval pokud u Vás nastala nějaká komplikace. Dozajista bychom Vám byli nápomocni Váš problém vyřešit. (Například špatně objednané koberce vyměnit za správné).

    Autokoberce-zubri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží přišlo rychle, bylo dostatečně zabalené

    Dost mě naštvalo, že u výrobku bylo napsáno, že pasuje přesně do kufru typu vozidla, které vlastním . Ale ve skutečnosti je o deset centimetrů kratší, takže nepokryje celý prostor kufru, napsala jsem to i dodavateli, odpověď nedorazila

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,

    žádný dotaz nám nedorazil. Vana je na 7-mi místnou verzi (zřetelně uvedeno v názvu). Pokud je menší, zřejmě vlastníte 5-ti místnou verzi automobilu, tudíž jste zboží špatně vybrala.

    Autokoberce-zubri.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Koberec, deklarovaný jako vanový, určený pro vůz Kia Venga, není vanový, tedy se zvednutymi okraji a je významně menší.

    Koberec, deklarovaný jako vanový, určený pro vůz Kia Venga, není vanový, tedy se zvednutymi okraji a je významně menší.

    Reakce obchodu Autokoberce Zubří

    Dobrý den,

    nikde není psáno, že se jedná o vanu, naopak sám název je jasný. Jedná se o univerzální koberec (tudíž bez okrajů). Rozměry jsou u zboží taktéž zřetelně uvedeny.

    Tomáš Konkoľ
    Autokoberce-zubri.cz