Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží je objednáno a dodací lhůta zatím žádná

    Reakce obchodu Autodoplňky-obchod.cz

    Dobrý den, u objednaného zboží je deklarována dodací lhůta Do 2 týdnů, jelikož je to zboží na objednávku ze zahraničí. Dnes vám byla zásilka odeslána (mj. 6. pracovní den od objednání). S pozdravem Radek Pavel - Autodoplňky-obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Vážení ! Děkuji za zaslání požadované věci,avšak cena mi přijde poněkud přitažená za vlasy.Zboží stálo sice 119,-Kč ale na uložence jsem zaplatil už 207,-Kč. Nezdá se Vám tato cena trochu velká,když zboží na uloženku přišlo zřejmě ze skladu v Praze a ne z Hradce Králové.Stojí to za uvahu! Děkuji.

    Reakce obchodu Autodoplňky-obchod.cz

    Dobrý den, akceptoval jste a dokončil objednávku s cenou zboží 119 kč + 98 kč dopravné a doběrečné na uloženku. rád bych vás upozornil, že uvedenou cenu dopravného nám účtuje uloženka a my na tom nemáme naprosto žádný profit, takže se nám tato cena opravdu nezdá ani trochu velká. Zároveň berte na vědomí, že zboží odešlo z našeho skladu v Hradci Králové, v Praze je pouze fakturační adresa. Nezlobte se, ale opravdu nemáme nad čím uvažovat. S přáním hezkého dne, Radek Pavel - Autodoplňky-obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekvalitni material

    Reakce obchodu Autodoplňky-obchod.cz

    Dobrý den, prosím o informaci, co je u vámi zakoupeného zboží špatně. Rádi to budeme řešit. S přáním hezkého dne, Radek Pavel - Autodoplňky-obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Objednaná vana do kufru nesedí

    Reakce obchodu Autodoplňky-obchod.cz

    Dobrý den,
    objednal jste si u nás vanu do kufru pro VW Touran 7 míst od r. 2010. Před Vámi byla tato vana dodána 59 zákazníkům, bez jediné reklamace. Máte prosím skutečně uvedenou verzi automobilu? Samozřejmě není problém s vrácením nepasujícího zboží - obratem Vám bude vyměněno za jiné, nebo vráceny pořizovací náklady.
    Mirko Janošič - reklamační oddělení Autodoplňky-obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednané poklice na mazdu 3 "15" neseděly, drátěné objímky na poklice byly dodány většího obvodu - při nasazování na kola plast lehce prasknul. Výrobce poklic POLAND . Nedoporučuji . Těžké zklamání. Kolářová

    Reakce obchodu Autodoplňky-obchod.cz

    Dobrý den,
    dodané poklice jsou expedovány v řádech tisíců za sezónu s minimem (jste druhá) reklamací tohoto typu. Předpokládáme, že i jako v prvním případě, nebyl dodržen návod na montáž, kdy při velkém předpětí drátěné objímky je nutné ji dle bodu 5 návodu stáhnout v místě vybrání pro ventilek.
    Mirko Janošič - reklamační oddělení Autodoplňky-obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednáno bylo 29,12,2017 a u objednávky bylo psáno vyřizujeme i týž den nic mi nedorazilo a to je 9,1,2018 a doposud se nikdo neozval tak nevím co si myslet.

    Reakce obchodu Autodoplňky-obchod.cz

    Dobrý den, vaše reakce je pro nás celkem nesrozumitelná. U jedné z vámi objednaných položek (potah) byla dostupnost až od 9. ledna, což u ní bylo velmi zřetelně uvedeno. takže se čekalo na dodání od dodavatele. pokud jste případně chtěl dodat ostatní položky přednostně, měl jste nás o tom informovat a obratem bychom to provedli. S přáním hezkého dne, Radek Pavel - Autodoplňky-obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboži mi prišlo v požadku,ale nechunkční!?

    Reakce obchodu Autodoplňky-obchod.cz

    Dobrý den, pošlete nám multimetr zpět a zboží vám obratem vyměníme nebo vrátíme peníze včetně vynaložených nákladů. Pochopte, že my nejsme výrobci ale jen prodejci tohoto zboží. Není v našich silách každý prodávaný produkt osobně vyzkoušet,zda-li je nebo není plně funkční. S přáním hezkého dne, Radek Pavel - Autodoplňky-obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • poslali jine zboží
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • objednávka vyřízena obratem
    • zboží se dá zajistit výrazně levněji, bohužel jsem na to přišel až po požadované zboží se dá zajistit levněni

    Reakce obchodu Autodoplňky-obchod.cz

    Dobrý den pane Tomečku, upřímně vaši negativní reakci nechápu. Vámi zakoupený výrobek prodáváme za doporučenou maloobchodní cenu, danou výrobcem. Pokud jste nespokojen, stačí nám zboží nepoužité poslat zpět a vrátíme vám peníze. S pozdravem Radek Pavel - Autodoplňky-obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dodání zboží bylo bez sebemenšího problému. Rychlé dodání, vše OK. Jen objednané stěrače katastrofa. Nestírají, nechávají čmouhy na skle, uvolněné gumičky se při pohybu vysouvají z ramínek. Po jednom použití jsem je sundal a vrátil zpět 10 let staré a původní stěrače, které mají o 200% lepší účinnost. Vyhodil jsem 500 Kč z okna....

    Reakce obchodu Autodoplňky-obchod.cz

    Dobrý den,
    námi dodané stěrače Heyner jsou jedny z nejkvalitnějších na trhu,proto nás zaráží Vaše zkušenost. Mj. gumové stírací lišty jsou chráněny červenou plastovou fólií, kterou lze sejmout vysunutím do strany. Neopomněl jste ji před nasazením odstranit?
    Miro Janošič - reklamační oddělení Autodoplňky-obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • lžou ohledně termínu doručení. pokud to česká pošta nezvládá,mají fungovat s jiným dopravcem
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • přehledné stránky
    • rychlá dodávka
    • stěrače stírají asi 75% plochy, to je u nových stěračů velmi málo

    Bohužel nemůžu doporučit, jelikož zboží nefunguje jak má.

  • Nedoporučuje obchod

    • zaplatím za zboží za dopravce ,to je v pořádku,ale nevím proč platím ješte 29 Kč navíc.To jsem nikdy při objednávkách takovou platbu neměl

    Reakce obchodu Autodoplňky-obchod.cz

    Dobrý den,
    dobírková částka je účtována nejspíše všemi e-shopy napříč Evropou. Nejedná se o zvýšení našeho zisku, ale o poplatek, který si účtují přepravní společnosti za manipulaci s penězi. Při objednávání jste měl možnost zvolit platbu předem nebo on-line, poté by Vám účtována nebyla. Vašemu "nedoporučení obchodu" nerozumíme.
    Mirko Janošič - reklamační oddělení Autodoplňky-obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    oba předny ofuky byly mirne poskozene-vystiply okraj

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    dostal jsem něco, co jsem nechtěl. bylo sice vyobrazeno Honda Civic 4D ale přišel jiný rozměr stěrače spolujezdce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si sadu stěračů.Jeden od začátku špatně stírá a po 2 týdnech
    oba skřípou.Staré jsem vyhodil a bez nich nelze jezdit.Proto jsem ani nezkusil reklamaci.Příště radši kamenný obchod,kde je v takovém případě výměna kus za kus.

    Reakce obchodu Autodoplňky-obchod.cz

    Dobrý den Milane, mrzí nás, že problém se stěrači řešíte tímto způsobem, tedy veřejnou kritikou, aniž by jste nám dal předtím sebemenší šanci tu situaci vyřešit ve váš prospěch, řešení bychom určitě nalezli. Kontaktujte nás prosím a výměnu stěračů pořešíme. S přáním hezkého dne, Radek Pavel - Autodoplňky-obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hnusný vzhled,hnusný materiál. Cena absolutně neodpovídá kvalitě.

    Reakce obchodu Autodoplňky-obchod.cz

    Dobrý den,
    nejste-li se zakoupenými levnými čínskými potahy sedadel spokojena, můžete je vrátit, případně mohou být vyměněny za kvalitní evropské, jichž máme v nabídce nespočet. Samozřejmě za vyšší cenu.
    Mirko Janošič - reklamační oddělení Autodoplňky-obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal 31.8. S tím že dodací lhůta jsou 2-3 pracovní dny, dnes, 11.9., jsem stále ani nebyl upozorněn, že by zboží bylo odesláno nebo v jakém stavu objednávka je. Naprostá nespokojenost s obchodem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí nosič, uvádí skladem
    • po týdnu zjistí, že nosič skladem vlastně není
    • přitom ujišťovali emailem, že skladem na prodejně v Hradci je
    • neví co prodávají

    Nabízí nosič, který uvádí skladem, prodejce mi ujistí, že se jedná o nosič, který jsem objednal a když již si pro něj chci po týdnu přijet na prodejnu v Hradci, tak mi prodejce oznámí, že nosič je jiného provedení než jsem objednal. Přitom jsem se ještě ujišťoval emailem! Nosič jsem nakonec koupil jinde, bezproblému. Zde určitě již nenakoupím, neboť prodejce neví co prodává...

    Reakce obchodu Autodoplňky-obchod.cz

    Dobrý den, pane Soukupe.
    Uvádíte zavádějící a nepravdivé údaje - z Vašeho dotazu e-mailem před nákupem nebylo jednoznačné, že poptáváte starý model nosiče (Thule VeloCompact 926) s jinou světelnou rampou. V momentě vytvoření objednávky byly skladem tři ks v novém provedení – staré modely již nedržíme, snažíme se zákazníkům nabízet zboží vždy inovované, jak tomu u nových řad ve většině případů bývá. Poptávku jste zaslal 24.8. v 11.51, naše první odpověď byla odeslána ve 14.54 i s dotazem na tel. číslo pro upřesnění poptávky – zadané nebylo funkční. Další zpráva, která s omluvou ujasnila, že se již o starý model nejedná, byla zaslána v 15.50 stále 24.8. + bylo provedeno několik neúspěšných pokusů o telefonát – tj. vše v rámci 4 hodin!. Poté, 30.8. odpoledne, se objeví vaše zpráva ve znění „Skutečně děkuji, jdu shánět dále. Nechápu proč nosič nabízíte a ještě mě ujišťujete. Chtěl jsem zítra pro nosič přijet.“
    Z výše uvedeného je patrné, že jste byl o stavu zboží po dotazu informován expresně a s maximální péčí. Více již za naší strany udělat nešlo, tudíž vaší kritice nerozumíme.
    Mirko Janošič – reklamační oddělení Autodoplňky-obchod.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neochota

    Reakce obchodu Autodoplňky-obchod.cz

    dobrý den, objednávku jste bezprostředně po vytvoření emailem stornovali, což jsme téměř obratem provedli a dali vám o tom také vědět. Za to jsme si vysloužili tuto negativní recenzi? Tak to vám opravdu "pěkně" děkujeme. S přáním hezkého dne, Radek Pavel - Autodoplňky-obchod.cz