Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Po 1. za 10 let mi přišlo zboží na jiný typ vozidla....musím na prodejnu vše vrátit a vyměnit.

    Reakce obchodu autodilyfojtik

    Dobrý den, děkujeme za váš názor a mrzí mne, že jste nespokojený, jen bych chtěl pro ostatní uvést, že chyba zřejmě nebyla na naší straně. DLE ID objednávky jste si objednávku vytvořil sám, v poznámce nebyl uveden VIN ani jiná poznámka s ověřením kompatibility dílů (filtrů vozidla které jste si zakoupil). Jestliže jste si špatně zvolil vozidlo nebo díly, za to bohužel nemůžeme. U všech filtrů které jste si zakoupil jsou uvedeny popisky s rozměry i OEM kody.
    s pozdravem Fojtík Jan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Vše došlo v pořádku
    • Nabídka dobírky není dobírka

    Kolega mi doporučil tento obchod, že je rychlejší než PEMA a že to za těch pár stokorun o co je dražší stojí. Nestojí. O víkendu objednáno. V úterý nepřišlo, až ve středu, tj. skladem znamená jeden den než to dojde k nám a jeden než k Vám. To mi celkem nevadí, ale vědět, že je to stejné jako jinde, objednám tam kde je levněji. Co mi ale vadí je nabídka dobírky do Alza boxu, která ve skutečnosti není dobírkou do alza boxu, nedáte kartu nebo peníze do alza boxu a nedostanete krabici. K tomu abyste krabici dostali musíte zaplatit online na internetu kartou přes bránu kterou nabízí dopravce a nemá ani s prodávajícím ani s vydávajícím nic společného, bránu jin navíc provozuje zahraniční poskytovatel, takž údaje o kartě jsou teď kdoví kde ve světě. Nepotřebovat s tím autem odjed tak jim to hodím na hlavu a nepřevezmu darebákům jedněm ulhanejm. Záměrně klamou a nazvou online platbu dobírkou, vyčůránci. Chápu, že dopravce, ale mám těchto pokusů člověka vosmažit plné zuby.

    Reakce obchodu autodilyfojtik

    Dobrý den, mrzí mne, že jste byl s nákupem u nás nespokojený. Poměrně dost si zakládáme na férovém jednání, přístupu k zákazníkovi, rychlosti a v neposlední řadě taky férové ceně za produkty na našem eshopu. Dovolte mi však se zde pro ostatní zákazníky obhájit a uvést situaci na pravou míru:

    1) Objednal jste dva z nejlevnějších kotoučů z naší nabídky, kdy oproti uváděné konkurenci jsme dražší o 13kč/ks. Dále manžetu kola, kde jsme zase o 16kč levnější... to jen tak na okraj :-)

    2) Cokoliv objednáte u nás v pracovní den do 17:00, můžete vyzvednout následující den v 8:00, nikoliv v 10, nikoliv odpoledne, nikoliv za dva dny, ale ráno v 8:00 je vaše zboží připraveno/expedováno. V případě, že vybíráte produkty s označením "skladem na prodejně" probíhá expedice téměř obratem.

    3) V naší široké nabídce dopravců a možnosti doručení jste si zvolil "výdejní místo DPD + Alzabox". Naším úkolem je produkt spolehlivě zabalit a předat dopravci, ostatní už opravdu není v našich silách ani režii. Pro příště doporučím nepoužívat AlzaBox, pokud vám nevyhovuje. Případně recenezi směřujte k poskytovali BOXU.

    Fojtík Jan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Udávají zboží skladem,ale nemají ho a ani ho nesezenou ( možná šlo zrovna o konkrétní kus )
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena
    • prodává potlučené a poškrábané zboží

    Paní z obchodu mi volala, že je výrobek trochu promáčklý, zdali ho chci poslat. To jsem odmítl a dohodli jsme se na jiném kusu. Přišel jiný kus pomlácený a odřený. Na funkčnost to nemá vliv, nemá smysl reklamovat.

    Reakce obchodu autodilyfojtik

    Dobrý den,

    děkujeme za vaší recenzi, jen bych to uvedl na pravou míru. Objednal jste si u nás výfukové potrubí (výfuk). Poprvé přišel výfuk od dodavatele poškozen, výfukové potrubí bylo ohnutu, proto jsme vás informovali o tom že se objednávka zpozdí o 1 den a následně další den odešleme výfuk nový. Tento výfuk nebyl nikterak poškozen. Povrchové škrábance jsou na všech výfucích, které si zakoupíte v jakékoli kamenné prodejně. Výfuk není při přepravě od dodavatelů a skladování nikterak chráněn žádným obalem, až u nás se před přepravou pečlivě balí. Poštovné a balné za výfuky z 80% navíc dotujeme z vlastní marže. Omlouváme se ale opravdu nemůžeme proto nic více udělat. Předpokládá se, že výfuk je montován na vozidlo, kde po ujetí 5km se opálí barva a otluče od kamenů, takže nějaká pečlivost při skladování těchto rozměrných a neskladných věcí, kdy každá má jiný tvar opravdu není nikde v Evropě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízejí ceny,kde uvádí velkou slevu,ale ceny jsou mnohem vyšší, než u jiných prodejců
    • Napsal jsem mail,kde jsem rozporoval nabízené ceny,ale žádná reakce.Nesolidní firma
    • Po napsání mailu, žádná komunikace.

    Jejich ceny jsou nadhodnocené a neodpovídají jiným prodejcům
    náhradních dílů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali mi něco jiného než co jsem si objednal.

    Objednal jsem si tažné oko na Superba 2 a přišlo mi jiné tažné oko, takže jsem to poslal zpět. Na podruhé jsem dostal správný díl, ale poštovné za odeslání vám už nikdo nedá. Píšou že na vrácení peněz mají 14 dní, ale
    po 3 týdnech jsem musel napsat, kdy mi pošlou peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedokázali zabalit a odeslat dle objednané dopravy. Zboží jsem si objednal jinde, levněji a s levnější dopravou.

    Reakce obchodu autodilyfojtik

    Dobrý den,

    děkujeme za váš názor a recenzi, jen bych uvedl pro ostatní zákazníky na pravou míru, že jste si objednal dloooooohooooou střešní anténu a zvolil dopravu službou ZÁSILKOVNA, kdy v parametrech zásilkovny je cituji: " Maximální hmotnost zásilky: 5 kg.
    Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm nebo maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)
    Minimální rozměry: 10 × 7 × 1 cm"

    Kolegyně vás kontaktovala, že tento dlouhý anténní prut je tedy nadrozměrem na vámi zvolenou dopravu a doporučila jiný druh dopravy dražší o několik desítek korun (20-40) viz náš ceník dopravy.

    Tuto nabídku jste odmítl.

    Nemyslím si tedy že je absolutní chyba na naší straně.

    Fojtík Jan, autodilyfojtik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ideální obchod pro lidi polské národnosti
    • zboží v polštině.

    Žiji v Česku a tudíž očekávám, že zboží které si objednám bude mít české nápisy včetně českého návodu k použití. Vše je v polštině!!?? Nechápu a přijde mi to drzost.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Telefonicky sděleno, že objednané zboží není a nebude...

    Reakce obchodu autodilyfojtik

    Každá zrušená objednávka nás samozřejmě mrzí, bohužel se občas stává, že v centrálních skladech je pouze poslední jeden kus daného zboží a ve stejnou dobu toto zakoupí více zákazníku a my Vám pak nejsme schopni dané zboží zajistit. Toto je bohužel problém všech eshopů. Za vzniklou situaci se ještě jednou omlouváme . Autodíly Fojtík

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V patek v noci jsem odeslal objednavku, v sobotu jsem obdrzel oznameni o dodani zbozi nasledujici stredu. Zbozi uvedeno jako skladove. Neco neakceptovatelneho. Objednal jsem tedy v tutez sobotu dily u autorizovaneho dealera, v pondeli v 9:00 bylo zbozi doruceno!

    Reakce obchodu autodilyfojtik

    Dobrý den, děkuji za vaši recenzi, dovolte mi však na naší obhajobu na toto reagovat. O dostupnosti jste byl informován ihned při výběru zboží - u každé položky máme uvedeno v jakém je skladu a jaká je její dostupnost. Na eshopu máme několik milionu produktů s dostupností 12-24hod v pracovní dny a cca 12tis položek které jsou skladem na prodejně s odběrem ihned. Objednal jste si zboží v sobotu v 0:19 u kterého bylo napsáno cituji z našeho webu:
    "Skladem v externím skladu
    při objednání do 17:00 pracovního dne
    garance odeslání následující pracovní den"

    Tutéž sobotu ráno jsme vás v cca 8:40 informovali o tom, že zboží bude odesláno od nás v úterý.
    Rychleji to opravdu nejde vzhledem k objednávce o víkendu a zboží z externího skladu.
    Chápu, že jestli máte autorizovaného dealera přímo ve vašem městě, a vyhnete se tak dopravě přepravní společností, bude to vždy rychlejší. O ceně však v tomto případě nelze hovořit, troufnu si říct, že cca 80% rozdíl tam byl určitě.

    Mohli jsme společně vybrat i zboží jiných značek, které by bylo odesláno již v pondělí, ale z Ostravy do Prahy se to opravdu za hodinu nedá stihnout. Ve vaší objednávce jsem tedy neshledal žádné pochybení z naší strany, veškeré objednávky které k nám přijdou v pracovní dny, následující den expedujeme, případně ještě tentýž den u zboží z prodejny - viz recenze ostatních zákazníků a jejich spokojenost.

    Doufám, že je to takto srozumitelné.

    Fojtík Jan, autodilyfojtik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedokázal dodat zboží za nabízenou cenou,objednávka byla nakonec zrušena i po několika dnech stejné zboží inzerovali za nízkou cenu. Nedoporučuji jsou to garážoví překupníci.

    Honza

    Reakce obchodu autodilyfojtik

    Dobrý den,

    objednal jste si zboží přes OEM číslo výrobce a srovnávač heureka, kdy dva výrobky různých automobilek konkrétně Peugeot a Fiat mají na rozdílný díl stejné číslo. Chtěl jste kompresor klimatizace na Peugeot v hodnotě cca 8000 Kč za cenu krytu převodovky Fiat za 65kč, toto pane opravdu nejde a zvažte pro příště prosím své jednání a vyjádřování o tom že jsme "garážoví překupnící". Jsme firma s 25 letou tradicí, velkou kamennou prodejnou a několika pobočkami a 99% zákazníků před vámi viz recenze níže je s námi spokojeno, zvážil bych tedy na čí straně byla chyba a pro ostatní přikládám níže odkaz toho co jste si objednal... Vše vám bylo po telefonu detailně vysvětleno a osobně jsem u tohoto problému byl. To že zboží nadále inzerujeme je pravda, kryt je za cenu 65kč dostupný, nikoli kompresor klimatizace.
    s pozdravem Fojtík Jan

    https://autodilyfojtik.cz/kryt-loziska-prevodovky-boxer-jumper-ducato-210626

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel objednaná položka se statusem "SKLADEM v externím skladu" a garancí odeslání , ve skutečnosti nebyla skladem (zavádějící informace o dostupnosti) . Následně po shopem zaslané zálohové faktuře a obratem mnou zaplacené - jsem byl kontaktován s tím, že zboží není k dispozici ...... nebo-li je zboží k zajištění, ale za výrazně vyšší cenu . Následně byla obchodem navrácena uhrazená částka za objednávku.

    Reakce obchodu autodilyfojtik

    Dobrý den, omlouvám se za komplikace s vaší objednávkou. Bylo to opravdu tak jak píšete, bohužel zboží za cenu kterou jste si objednal se od dodavatele vyprodalo a bylo vám nabídnuto za rozdílnou cenu cca 200 Kč, za chybu se omlouváme, peníze vám byly vráceny zpět na účet.
    Bohužel v počtu cca 2 mil. dostupných náhradních dílů do 24 hodin se prostě stane že se něco vyprodá, obzvláště u položky kterou nikdo nedrží skladem po mnoha kusech - "přívodní hadice pro měření tlaku filtru pevných částic"

    za komplikace se ještě jednou omlouváme a případnou vaší další objednávku budu kompenzovat poštovným zdarma a dárkem navíc

    S pozdravem Fojtík Jan, autodilyfojtik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Obchod dodal vetsinu zdvihatek ventilu za cenu vyssi, nez byla uvedena na e-shopu, jedna se o nepochopeni objednavky pres vzdalene prostredky (telefon/eshop), kdy prodavajici garantuje cenu uvedenou u daneho vyrobku.

    Pro vice informaci doporucuji nastudovat kauzu Alza.cz a mobilni telefony

    Reakce obchodu autodilyfojtik

    Dobrý den pane Lakomý,

    mrzí mne, že jste byl nespokojen, Jen mi dovolte na mou obhajobu uvést věc na pravou míru pro ostatní. 22.6. jste si objednal 16ks zdvihátek, řemen, kladku a těsnění. Do 1 minuty od objednávky vám přišel email viz níže, kde máte napsáno že 4ks zdvihátek máme skladem a 12 bude objednáno. 4ks jsme vám dodali za cenu uvedenou na eshopu a dalších 12ks za cenu o 13kč více na kuse, o cenně a možnostech jste byl informován, nemusel jste na to přistoupit. Myslím že až taková tragédie se nestala a pokud se pohybujete v oblasti automotive tak zajisté chápete že v objemu několika milionu položek dílů může nastat to, že se něco vyprodá. Rozdíl v cenně 13kč od jiného dodavatele není si myslím až tak markantní na to, že jste si u nás koupil jedny z nejlevnějších zdvihátek v ČR. Jak vidíte z referencí zákazníků před vámi, je to vždy o domluvě a o korektním chování. Navíc jste u nás na prodejně obdržel i dárek k objednávce zdarma. Opravdu děláte čest svému jménu.

    S pozdravem, Fojtík Jan, majitel autodílyfojtik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Pozor na změnu ceny (o více jak 100 Kč) zboží po objednání - to byl pro mě šok, s takovým jednáním jsem se ještě nesetkal.....

    Reakce obchodu autodilyfojtik

    Dobrý den,

    mrzí mne, že jste byl nespokojen. Možná by bylo lepší, kdybych uvedl celou pravdu pro ostatní zákazníky:
    Objednal jste si zrcátko a dva filtry, bohužel zrcátko za cenu 449Kč bylo dostupné do dvou dnů, tak jsme vám nabídli zrcátko za 526Kč, které bylo dostupné ihned, Natož jste celou objednávku zrušil. O ceně a možnostech jste byl informován, dostupnost na levnější zrcátko o 77Kč byla dva dny. Myslím, že až taková tragédie se nestala. Věřím, že celou situaci chápete a že v dostupnosti 1 mil. náhradních dílu, se prostě mini chybička stát může. Omlouváme se za to. Fojtík Jan, autodilyfojtik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena
    • špatné učty bez datumu

    nikdy už nebudu nakupovat

    Reakce obchodu autodilyfojtik

    Dobrý den,

    velice nás mrzí že jste byl nespokojen, bohužel v minulém týdnu jsme přecházeli na nový skladový systém a cca od 8:00 -14:00 nám opravdu na účtence nevyjíždělo datum. Tuto chybu jsme opravili a kterýkoli ze zákazníků, který se přihlásil dostal účtenku novou. Na druhou stranu se domnívám, že jste u nás zakoupil kvalitní autobaterii za bezkonkurenční cenu v ČR a trocha shovívavosti by asi neškodila. Ještě jednou se za naší chybu omlouvám a budu se těšit na Váš případný další nákup. Fojtík Jan, autodilyfojtik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • ???
    • Dodací doba !

    ?

    Reakce obchodu autodilyfojtik

    Dobrý večer, mrzí mne že jste neudal své jméno, abych prověřil z jakého důvodu jste dostal zboží pozdě. Veškeré objednávky, které učiníte pracovní den do 17:00 jsou expedovány následující den. Pokud je tomu jinak, vždy kontaktujeme zákazníka a snažíme se najít nějakou jinou alternativu dílů, pokud nejsou dostupny na druhý den pro expedici. Věřím, že i ve vašem případě tomu tak bylo. Pokud ne, velice se omlouvám a budu Vám to při dalším nákupu kompenzovat. Jestliže pochybil dopravce, to bohužel už ovlivnit nemohu.

    Fojtík Jan, autodilyfojtik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedá sa nakupovať do SR na dobierku

    Reakce obchodu autodilyfojtik

    Dobrý den, nevidím důvod proč by se nedalo do Slovenské republiky posílat na dobírku? Pouze zákazníkovi z SK nabízím platbu předem jelikož takto má dopravu podstatně levnější. Navíc od 20.4.2016 jsem dopravu do SK ještě více zvýhodnil, včetně dobírky. Napište mi prosím s čím konkrétně jste byl nespokojen a já to prověřím, za mne se mi to opravdu nezdá pravdivé. Fojtík Jan, autodilyfojtik.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobre ceny
    • Z postovneho zdarma vyslo po telefonatu postovne za 169 a po druhem za 189... Nakupoval jsem pritom za 3500

    Nedoporucuji

    Reakce obchodu autodilyfojtik

    Dobrý den, mrzí nás že jste nespokojen ale tuto skutečnost že akce na poštovné zdarma se nevztahuje na autobaterie mame uvedenou hned na titulní straně.
    ¨¨Zlevněné poštovné a k objednávce nad 2000 Kč ZDARMA!
    Vážení zákaznici,

    v období od 23.1.2016 do 29.2.2016 jsme pro Vás zvýhodnili ceny dopravy a zároveň nabízíme k objednávce nad 2000 Kč dopravu zcela ZDARMA !

    Akce na poštovné se nevztahuje na přepravu autobaterii.¨¨

    POštovné k autobateriím dotuji ze své marže z původních 300kč na 169+dobirka. O této skutečnosti jsem Vás informoval telefonicky. Nemusel jste na toto přistoupit.

    Hezký den, Fojtík Jan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vybrán vratná záloha na poloosu, peníze nevráceny. Zásilka zabalena stylem, že nová poloosa volně poletující v krabici (omlácený tisícihran=X hodin pilování drážek), těsnění sání přilepeno na vnější obal zásilky! = roztržené. Prodejce nekomunikuje.

    Reakce obchodu autodilyfojtik

    Dobrý den, nevím přesně o co se jedná a čtu si toto až zde v recenzích. Rád tuto nepříjemnou záležitost vyřeším telefonicky nebo osobně a poskytnu kompenzaci nebo nové zboží pokud je chyba na naší straně a někdo z mých lidí pochybil. Ozvětev se mi prosím na 731 154 219, Fojtík Jan