Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

AUTOdesignPLUS

94%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní
Ověřeno zákazníky

Hodnocení obchodu

254 recenzí z celkového počtu 822 hodnocení
 
Celková spokojenost
  • Dodací lhůta
  • Přehlednost obchodu
  • Kvalita komunikace
  • Kvalita dopravy
  • 98 % Zákazníků dorazilo zboží do 10 dnů
  • 3,1 dne Průměrná doba dodání v dnech
Ověřeno zákazníky

Obchod AUTOdesignPLUS získal díky spokojenosti ověřených zákazníků prestižní certifikát Ověřeno zákazníky.
Recenzi na tento obchod mohou psát pouze ověření zákazníci - tím máte jistotu pravdivosti recenzí.
Hodnocení lze učinit vyplněním dotazníku spokojenosti, který zákazníkům přijde po nákupu.
Více o Ověřeno zákazníky

Recenze AUTOdesignPLUS

Ověřený zákazník AUTOdesignPLUS

Ověřený zákazník

Přidáno: včera, 15:55

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • ok

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Ověřený zákazník AUTOdesignPLUS

vlcik

Přidáno: 27. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

Velmi prijemne jednanie, mozem len doporucit

Ověřený zákazník AUTOdesignPLUS

Ověřený zákazník

Přidáno: 26. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

90%

  • Možnost vyzvednutí zboží přímo na prodejně v Praze.

Byl to v AUTOdesignPLUS první nákup a vše proběhlo OK.

Ověřený zákazník AUTOdesignPLUS

Ověřený zákazník

Přidáno: 23. června 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

30%

  • I když inzerují, že mají zboží skladem, tak ho reálně nemají a distribuují ho až po týdnu, když ho někde jinde koupí. To je velmi neseriózní jednání. Obchod jsem si vybral právě proto, že inzeroval zboží skladem a já ho chtěl rychle.

Radši nakupujte jinde, kde jsou slušní a seriózní. Není nic špatného na tom zboží nemít skladem a být schopen ho dodat třeba do týdne. Ale inzerovat "skladem" a pak poslat po týdnu, to je nepřijatelné.

Navíc celý ten týden žádná komunikace ze strany obchodu, ani třeba omluva, že zboží dorazí později. Prostě nakupujte jinde!

Reakce obchodu AUTOdesignPLUS

Vážený zákazníku,
děkujeme a vážíme si vaší reakce. Dne 12.6. večer, mimo pracovní dobu jste si objednal zboží s dostupností nikoliv skladem, ale ,, Sklad e-shop"(sídlo firmy je v HK a provozovna PH). U této dostupnosti je uvedeno,, Zboží skladem v e-shopu PH předáváme dopravci zpravidla cca do 0-24 hod . Doba přepravy cca 1-2 pracovní dny ...
Zboží jsme vám expedovali 16.6. a to z důvodu aplikační chyby systému, kdy se vaše objednávka z večerních hodin nepřenesla do požadavku na přepravu zboží ze skladu e- shop na provozovnu za účelem expedice. Jelikož jsme díky této chybě objednávku v systému neregistrovali jako nevyřízenou nekomunikovali jsme s vámi ohledně termínu doručení, jak je naším zvykem.Tímto se vám dodatečně omlouváme a díky vaší reakci si bereme ponaučení a provedeme opatření abychom se podobné situaci vyhnuli.

Ověřený zákazník AUTOdesignPLUS

Petr

Přidáno: 22. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • osobní přístup

rozhodně doporučuji

Ověřený zákazník AUTOdesignPLUS

Sompo

Přidáno: 17. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • Cena zboží

Vše OK, DOPORUČUJU

Ověřený zákazník AUTOdesignPLUS

Ověřený zákazník

Přidáno: 8. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

Vse o.k

Ověřený zákazník AUTOdesignPLUS

J.D.

Přidáno: 1. června 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • pohodlí nákupu

Doporučuji

Ověřený zákazník AUTOdesignPLUS

Ověřený zákazník

Přidáno: 24. května 2017

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

40%

Bez studu prodali leštěnku rok po její expiraci a ještě v poškozeném balení

Reakce obchodu AUTOdesignPLUS

Vážený zákazníku, údaj 2016 uvedený na obalu označuje rok výroby. Expirace výrobku je 4 roky to je 2020. Papírové obaly krabičky výrobku jsou vyráběny z tenkého papíru (např. jako u pasty na zuby) a při manipulaci může dojít k její deformaci bez vlivu na účinnost leštěnky. Omlouváme se za pomačkanou krabičku a nabízíme výměnu za novou. Je škoda, že jste si toho nevšiml při vašem osobním převzetí na provozovně.

Ověřený zákazník AUTOdesignPLUS

Ověřený zákazník

Přidáno: 23. května 2017

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

90%

  • rychlost dodávek
  • nevím o žádných

doporučuji dalším zákazníkům

Zobrazuji 1 - 10 ze 254 recenzí [ 1 ] 2 3 4 5...26