• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobra cena
    • zbozi bylo v original krabici otevrene bylo se zbozim manipulovano
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Opakované problémy dovolat se do obchodu.

    V pátek 23.11. jsem si v obchodě telefonicky domluvil odběr starého dílu PPL. Je úterý a stále nic. Právě mi operátor vysvětlil, že žádná objednávka nebyla vystavena. Prý se u telefonu střídají tři, takže neví, kdo pochybil. Operátoři se do telefonu nepředstavují.
    První zlušenost a hned špatná. Snad je to výjimka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlha dodacia doba
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nereagují na písemnou žádost vrácení zboží

    I když se může zdát že člověk objedná podle kategorií správný náhradní díl. Nemusí to být pro daný model vozu

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Je možný osobní odběr.
    • Komunikace, přehlednost a obsah stránek.

    Už jsem zde nakupoval 3x pokažde se vyskytl nějaký problém. Tedy nikdy jsem nebyl spokojen na 100%.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohuzel po obednani zbozi(24.7.) a automatickem potvrzeni se mnou nikdo nejednal ani po mobilu ani mailem.Zbozi uz jsem davno sehnal, cili rusim timto svoji objednavku.Hezky den.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • korektní jednáni a rychlost dadávky obj. zboží.
    • Nevim o žádne.

    Mohu jen doporučit.Solidní ceny a rychle vyřizeni objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před čtrnácti dny jsem poslal objednávku, na kterou přišla automatická odpověď, ale pak se už nic nedělo. Před čtyřmi dny jsem se e-mailem dotázal na stav objednávky a nikdo mi ani neodpověděl. Zboží mělo být skladem. Takže rozhodně nemůžu doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žadná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadna komunikace ze strany obchodu :-(
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrůza hrůzoucí . Nikomu nedoporučuji kupovat náhradní díly přes internet (kor u této společnosti) . Zboží mi dorazilo , ale ne všechno za co jsem zaplatil , volal jsem , psal email . Slibovali , že zboží pošlou a nic. Jsou to zloději nic víc . Po této zkušenosti , jsi raději zajdu zboží koupit do obchodu . Jsem zhnusen !

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žiadne vyhody - zakaznik uvedeny do omylu tovar ponukany na stranke original je cinska replika
    • spatna komunikacia obchod - zakaznik

    velmi nevyhovojuci

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -dodací doba
    • -komunikace

    V obchode sem objednal 6.11. 2011. PřiŠel potvrzovací E-mail: Zboží skladem expedujeme do 3-5 pracovních dnů. Ok po 14 dnech zboží stale nikde. po kontaktovaní obchodu my bylo zděleno že PPL baliček udajně docestoval nekam jinam ale ze by to mělo být doručeno nejpozději do vánoc... hmmm 24.12 baliček nikde. Opravdu začínam být rád ze jsme neplatil předem.

    5. 1. 2012 baliček konecne dorucen avsak v na fakture je datum vystavení 3.1 2012 ...

    Nechapu proc my nebylo reČeno že zboží prostĚ není a vyberu si neco jiného abych to do vánoc stihl!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ziadna komunikacia
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlá odpověď
    • další komunikace špatná

    zboží jsem objednal, z obchodu se mi ozvali, že toto zboží nemají, že mi za něj nabízejí náhradu, potvrdil jsem že pokud je to záměnné, že toto zboží chci. Od této doby se mi nikdo neozval (cca 14 dní)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • do dnes se mi nikdo neozval,asi je nákup žárovek za 1000kč málo důležitý.???

    nevím,firma která nemá označeno zda má zboží skladem nebo né !! po 10 dnech,a písemné žádosti se neozvou a na meily odpovídá automat !! nekomunikaci beru v dnešní době jako drzost,nebo druh pohrdání . takže nedoporučuji !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po nákupu nového brzdiče jsem odeslal starý díl za který mi měl dle dohody pan Dospiva poslat peníze na účet. 2 týdny nereaguje ani na telefon ani e-mail. Předpokládám, že moje e-maily chodí do spamu... Jedná se o docela vysokou částku, proto pro obchodování nedoporučuji a jen tak to nenechám.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobrá komunikace
    • Měla jsem zájem o co největší jelenici v nabídkách.
    • Měla jsem zájem o co největší jelenici v nabídkách, proto jsem vás oslovila ale ve skutečnosti jelenice dorazila v podstatně menším provedení než jsem objednávala. Potřebuji ji na stírání auta ne na okna, asi balícího technika nezajímal požadovaný rozměr ale kus. Tuhle velikost jsem si mohla koupit tady bez poštovného.Zboží vracet nebudu, jen jsem se zase poučila. Já si v mém obchodě s náhradnímy díly na kotle nesmím dovolit poslat tutéž součástku ale na jiný kotel něž je objednáno.Díky za dodání ale jsem zklamaná. Heřmánková Montgas Teplice

    Zklamal mě obsah.
    Zboží bylo dobře zabalené.
    Já už nic neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Cena
    • Žádal jsem o neuvedení mého jména do fakturační adresy-faktura došla se jménem-jakobych nic nenapsal. Odeslal jsem mail a byl jsem ujištěn,že mi dojde opravená faktura-zatím jsem nic nedostal.
    • Zboží došlo tak,že jeden stěrač rozebraný a druhý ohnutý-zcela nedostatečně zabalené-chvíli jsem si nebyl jist,jestli mi někdo ten stěrač nevyměnil-byl skoro vypadnutý.

    Reakce obchodu Auto-Pilot.cz

    Vážený pane Š.,

    do poznámky jste napsal: „Na fakturační údaje nepsat jméno. Děkuji“. Kolega omylem vystavil fa i s Vaším jméném – za to se omlouvám. Nicméně když Vám zboží dorazilo, napsal jste: „Dobrý den,
    do poznámek jsem připsal prosbu, aby ve fakturačních údajích nebylo zmiňováno jméno - mohl jsem si ušetřit čas jelikož ot stejně nikdo nečte.“. Do 15min od přijetí tohoto emailu jsem Vám odpověděl: Vážený pane Š., kolega si zřejmě Vaší poznámky nevšiml. Za to se omlouvám. V příloze Vám zasílám opravenou fakturu ve formátu PDF. Pokud je takto v pořádku, zítra Vám ji zašleme opatřenou razítkem poštou.“ Na tento email jste již nereagoval... Pokud Vám pane Š., opravená faktura vyhovuje, stačí nám napsat a obratem Vám zašleme opravenou verzi.
    Co se dodání zásilky týče - máte samozřejmě možnost poškozenou zásilku nepřevzít, anebo reklamovat u dopravce. Balení zboží věnujeme značnou pozornost a dbáme na to aby k zákazníkovi bylo odesíláno co nejlépe zabalené. Pokud dorazí zboží poškozené, nepřebírejte jej, anebo nás informujte abychom sjednali nápravu.
    S pozdravem
    Petr Dospiva

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemají zájem řešit reklamace

    Katastrofa....

    Reakce obchodu Auto-Pilot.cz

    Vážený pane M.,

    balík který jste k nám (údajně) zaslal jsem na poště několikrát urgoval. Rozhodně není pravda že bych Vám nechtěl vyjít vstříc. Ale velmi těžko Vám mohu vyměnit zboží které k nám nedorazilo. Naprosto nesouhlasím s Vašim tvrzením že nás nějak obtěžujete. Jsme připraveni zákazníkovi vyjít plně vstříc. Pokud se Vám nedaří zboží na výměnu či reklamaci zaslat k nám poštou nabízím Vám že pro něj pošleme na naše náklady kurýra PPL. Tím je evidence pohybu balíku korektně zajištěna.

    Jsem Vám k dispozici na tel. čísle 777065050

    S pozdravem

    Petr Dospiva