-
Kdysi dávno jsme aukro používali a bylo super. Teď už tam nic prodávat nemá smysl. Zkusili jsme vystavit po nové registraci produkt. Vydražil člověk, co si z kupujících dělá dobrý den a přihazuje jen pro zábavu. Nakonec věc stejně nechce koupit a nekomunikuje.
Ok, dali jsme tomu druhou šanci. A stalo se to samé jen s jiným člověkem!
K čemu je nějaká ochrana kupujících, když neexistuje i ochrana prodávajícího??? 2 aukce, 2 podvody. Platby jdou přes aukro a i když tím pádem VÍ, že platba nebyla odeslána, tak přesto vyžadují POPLATEK!
Proč může dražit neověřený uzivatel?!
Absolutně nedoporučuji! Obrovská ztráta času
Aukru jsem psala email k vyjádření a neměli ani tu slušnost odpovědětReakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že obchody neproběhly korektně.
Provize z prodeje je účtována ihned, jakmile má zboží svého kupujícího. Pokud není obchod dokončen, může si prodejce jednoduše přímo v Moje Aukro podat žádost o storno tohoto poplatku. Více informací je popsáno i v našich FAQ zde: https://aukro.cz/kontakt/prodej-potize-s-kupujicim/mam-nauctovanou-provizi-za-obchod-ktery-se-neuskutecnil
Omezení pro neověřené uživatele, si můžete jednoduše nastavit přímo v Moje Aukro - Můj prodej - Nastavení prodeje - Černá listina kupujících .
Pokud potřebujete ve věci pomoci, prosím kontaktujte nás znovu, využít můžete adresu [email protected].
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
Nápad soukromých dražeb zejména sběratelských produktů se mi zdál velmi slibný. PLatforma je sice nepřehledná, a překomplikovaná, ale funkční. Několikrát jsem využil na nákup a prodej filatelie. Nicméně při posledním případu prodeje pamětních mincí jsem narazil na zásadní nedotaženost systému, kdy vydražitel u dvou akcí odmítl uhradit "z nedostatku financí" a AUkro se nijak nepostaralo o to, aby vydražitele postihlo. Logicky to může vést k tomu, že zájemci cenu vyženou umělým zájmem (můžou prodávat paralelně stejné zboží) a pak s omluvou neuhradí. Jako třešnička na dort AUkro se již dva měsíce velmi agresivně a nevybíravě dožaduje provize za nerealizovaný prodej i přesto, že jsem je hned po odmítnutí úhrady vyzval k řešení a opakovaně jsem se písemně ohrazoval s vysvětlením situace. Pokud se takto slibný záměr zdeformuje to nefunkčního systému, kde se s vámi ještě mesíc nikdo nebaví a vyhrožuje inkasní agenturou, nemyslím si, že je to partner pro menší či vetší business.
Reakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste při prodeji narazil na nespolehlivého kupujícího. Pokud jste nám problém nahlásil, upozornili jsme jej na porušení pravidel.
Provize z prodeje je účtována ihned, jakmile má zboží svého kupujícího. Pokud není obchod dokončen, může si prodejce jednoduše přímo v Moje Aukro podat žádost o storno tohoto poplatku. Více informací je popsáno i v našich FAQ zde: https://aukro.cz/kontakt/prodej-potize-s-kupujicim/mam-nauctovanou-provizi-za-obchod-ktery-se-neuskutecnil
Pokud potřebujete ve věci pomoci, prosím kontaktujte nás znovu, využít můžete adresu [email protected].
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
- Velmi dobré v aukru rovnou dostanete i kód zásilky takže se nemusíte stresovat.
- Bere si % z prodeje
Reakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní hodnocení. Vaše spokojenost nás moc těší.
Přejeme Vám mnoho úspěšných transakcí.
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
Bohužel Aukro uz není co bývalo. Hemzi se to tam ruznymi radoby obchodniky a kdyz na ne upozornite, tak vam v ramci poplatku za ochranu kupujicich vrátí peníze, ale musite zbozi za vlastni naklady vratit, nebo provizi z prodeje u nazaplacenych prodejů. OK. Ale tito nadale na aukru obchodují pri 70% ratingu a jedina ochrana je cerna listina u vlastnich prodeju.....nevim nevim....
M.Dostal ChomutovReakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den, pane Dostále,
Aukro Ochrana kupujících slouží právě k tomu, abyste mohl platbu do vyřešení situace pozastavit. Nemusíte se tak obávat, že o své peníze přijdete. Co se týká nákladů na vrácení zboží, ty jsou předmětem dohody mezi Vámi a prodejcem.
Provize z prodeje je účtována ihned, jakmile má zboží svého kupujícího. Pokud není obchod dokončen, může si prodejce jednoduše přímo v Moje Aukro podat žádost o storno tohoto poplatku. Více informací je popsáno i v našich FAQ zde: https://aukro.cz/kontakt/prodej-potize-s-kupujicim/mam-nauctovanou-provizi-za-obchod-ktery-se-neuskutecnil
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
- zpolitizovaný internetový obchod
Ukončením aukce knihy Fialovy pohádky (zřejmě na popud ministra vnitra), jste navždy klesli až na dno prehistorických žabích sraček na dně močálu. Vám už nikdy nic, ani korunu!
Reakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že zrušení nabídky vyvolalo takovou negativní reakci.
K celé situaci jsme se vyjádřili v tiskové zprávě, která je uveřejněna zde: https://aukro.cz/stranka/tiskove-zpravy.
Věříme, že naše zpráva vše dostatečně objasňuje a že nám zachováte přízeň.
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
Stále zvyšují poplatky a provize, ale v případě poškozeného předmětu nezaplatí zpětnou dopravu. Kterou by alespoň z poloviny zaplatily samotné poplatky...
Reakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste spokojen/a.
Aukro není přímým prodejcem vystaveného zboží. Provozujeme internetový portál, kde jednotliví prodejci vystavují své nabídky. Dopravné v případě reklamace nebo vrácení zboží, které je poškozeno, musíte řešit přímo s prodejcem.
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
Portál Aukro se snaží z lidi vytáhnout co nejvíce peněz. Nauctovali mi i provize z aukci které kupující nezaplatili. Vrcholem bylo když jsem prodal starožitný porcelán. Kupující si vybral dopravu Zásilkovnou, která při přepravě zboží poškodila, reklamaci neuznala a zdůvodnili to obchodními podmínkami, kde uvádí že nelze posílat křehké zboží. Způsob dopravy vybíral kupující. Ja jsem tedy přišel o zboží, peníze za zboží nemám a navíc mám ještě za kupujícího zaplatit 87 KČ za dopravu. Aukro odmítá stornovat poplatek. Toto je naprostá nehoraznost a zlodějina. Peníze nemám, zboží nemám a ještě mám Aukro zaplatit za dopravu kterou si objednal kupující? Aukro se k tomu staví tak že je to můj problém. Takže ne, na tomto serveru nikdy nic neprodavejte, naprosto neseriózní a nedůvěryhodné. Dořešim tuhle záležitost a po 15 letech mažu účet na portálu, který kdysi tak dobře fungoval...
Reakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že jste se při obchodování setkal s potížemi. Ráda bych připojila naše vyjádření.
Provize z prodeje je účtována ihned, jakmile má zboží svého kupujícího. Pokud není obchod dokončen, může si prodejce jednoduše přímo v Moje Aukro podat žádost o storno tohoto poplatku. Více informací je popsáno i v našich FAQ zde: https://aukro.cz/kontakt/prodej-potize-s-kupujicim/mam-nauctovanou-provizi-za-obchod-ktery-se-neuskutecnil
Dopravu pro nabízené zboží vždy vybírá prodejce. Pokud nabízíte zboží křehké nebo vyloučené z přepravních podmínek daného dopravce, musíte tuto možnost dopravy z vystavovacího formuláře odebrat/ nepřidávat ji. Přes nás lze dopravu jednoduše zprostředkovat a objednat, nicméně reklamaci v případě potíží musí řešit prodejce přímo s dopravcem dle jeho podmínek.
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
- Jednoduché vystavení zboží na pár kliknutí
- Přehledné informace
- Vyúčtování jednoduché
- Nabídka několika možností přepravy
- Nabídka několika způsobů prodeje, aukce, kup teď, nebo nabídnout cenu
- Komunikace s podporou též v pohodě
- Možnost vystavení zboží opakovaně, pokud se neprodá, též velmi jednoduché zadání
Reakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní hodnocení. Vaše spokojenost nás moc těší.
Přejeme Vám mnoho úspěšných transakcí.
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
- Jejich ochrana kupujících je na úrovni Ctrl+C, Ctrl+V. Nesolidní prodejce inzeroval funkční kompresor, který ovšem nebyl funkční. Zprvu prodejce psal, že vyjde vstříc, případně si jej veme zpět. Kompresor jsem mu dovezl a jen lži do telefonu. Moje negativní hodnocení Aukro smazalo. A sami ostrouhali na provizi, kterou prodejci vrátili. Takže je to radost, trefit na nesolidní lidi a Aukro to řešit nebude. Sice to platí lidi kteří nakupují, ale to jim je jedno. Je jich zatím ještě dost. Takže na drobnoti asi jo, ale dražší věci raději kupte jinde. Rovná se to FB Marketplace a pod.
Reakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že během obchodu došlo k potížím.
Pokud Vám můžeme s dořešení obchodu pomoci, prosím kontaktujte nás na adrese [email protected].
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
- neshledávám žádnou výhodu
- mafiánské praktiky
Obdržel jsem SMS s výzvou k úhradě dluhu 279,93 Kč za služby Aukra, které jsem vůbec nevyužil. Aukro jsem aktivně nepoužíval už roky, nepamatuji si přihlašovací údaje a o žádném prodeji nebo závazku nemám žádné informace. SMS navíc obsahovala hrozbu blokace účtu a předání „dluhu“ vymahačské agentuře, aniž bych předtím dostal jakékoli upozornění nebo vysvětlení.
Kontaktoval jsem zákaznickou podporu s žádostí o vysvětlení a mám podezření, že se může jednat i o omyl nebo pokus o podvod. Pokud je to skutečně požadavek ze strany Aukra, považuji jejich postup za velmi nešťastný – bez ověření totožnosti nebo aktivní komunikace rovnou hrozí sankcemi.
Doporučuji všem být opatrní a vždy si podobné výzvy ověřit, než cokoli zaplatíte.Reakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den,
situaci jsme s Vámi řešili a objasnili ji. SMS byla zaslána správně a týkala se prodeje na Vašem účtu.
Budeme rádi, pokud své hodnocení změníte.
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
Rozhodně nedoporučuji.
Reakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že nejste s Aukrem spokojen.
Pokud máte cokoliv konkrétního s čím Vám můžeme pomoci, prosím kontaktujte nás na adrese [email protected].
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
- Podvodné jednání
Pokud máte na aukru známého zaměstnance můžete zde kupující špulit jak se vám zachce. Negativní komentáře vám do dvou dnů smaže. Koukněte na uživatele dnes 100 pozitivních. LukasH1988
Reakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den,
bohužel je recenze bez konkrétního jména a příjmení a mohu tak reagovat pouze obecně.
Nikdy nepřistupujeme ke smazání komentáře bez toho, aby s tím nesouhlasil uživatel, který komentář udělil. Jedinou výjimkou je situace, kdy komentář porušuje pravidla stanovená Obchodními podmínkami.
Rozhodně odmítáme tvrzení o zasahování do komentářů "po známosti".
Prosím, napište mi na adresu [email protected], situaci prověřím a podám Vám přesné informace ke zrušení komentáře.
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
- Aukro je v pripade nejakeho sporu kupujiciho s prodavajicim ohledne dodavky zbozi zamerne necinne. Na vsechny dotazy odpovida ze se maji pokusit domluvit sami dve strany a ze Aukro je jen trziste. Dokonce to povysili tak, ze automaticky berou potvrzeni ze Zasilkovny o doruceni baliku, ale uz dale Aukro neresi zda doslo co ma nebo jestli to neni rozbite atd. Pojisteni “ochrana kupujiciho” je jen alegorii na sluzby podobneho portalu (treba toho se zelenym skretem). Pridana hodnota sluzby je zanedbatelna.
- Na Aukro bezne pusobi rada prihazovacu na predem domluvenych aukcich. Prodavajici jsou schopni se mezi sebou domluvit a i kdyz chapu ze je tezke to zjistit na strane Aukra, cekal bych nejaka antikoluzni opatreni na strane provozovatele. Povazuji to za necestnou soutez a odchazim na eBay.
Aukro neni v roce 2025 rozhodne serioznim aukcnim portalem. Po zkusenostech popsanych v prispevku odchazim na eBay a varuji pred soucasnymi praktikami (asi vlastnicky polskeho) portalu.
Reakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den,
podle anonymní recenze nemohu bohužel najít Váš uživatelský účet a reagovat konkrétně.
Obecně platí, že pokud kupující využije Aukro Ochranu kupujících a zastaví platbu, musí postupovat dle uvedených instrukcí. Než kupujícímu platbu vrátíme zpět, musíme si být jisti, že obchod nebyl dokončen. Nechceme poškodit ani jednu ze stran obchodu. Co musím vyvrátit je tvrzení, že pracujeme se stavem zásilky a ten ovlivňuje např. uvolnění platby prodejci. Jak celý proces probíhá a v jakém případě peníze prodejci odesíláme automaticky, je popsáno v našich FAQ například zde https://aukro.cz/kontakt/platba-pres-aukro/zaplatil-jsem-co-dal
Co se týká porušování pravidel záměrným navyšování ceny, chci uvést, že nad tímto jednání provádíme kontroly a při potvrzení tohoto jednání postupujeme proti daným uživatelům.
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
- Podpora mizerná
- Komunikace mizerná
- Časová prodleva enormní
- Podpora mikropodvodníků
- Nastavení nahrává nejistotě a “šedé” zóně
- Prostě se raději vyhnout
…narazil jsem na dva podvodné prodeje po sobě, aukro se tváří zubatě, ale prakticky jedná bezzubě. Reklamaci se nedoberu (dodáno poškozené, staré a použité zboží místo inzerovaného nového, originálně zabaleného ve 100% stavu - hrůza a děs lhaní…) a jedno zboží zaplaceno a nedodáno, prodejce je “mrtvý brouk” a aukro i přes ochranu kupujícího zadržuje peníze a nevrací pod pláštěm “dejte prodejci čas, dejte čas na nápravu, kontaktujete ho a komunikujte”) - aukro by mělo komunikovat k sobě kriticky - ale to by se aukru nehodilo do krámu obratu - takže sbohem, požádal jsem o dokončení reklamací zboží i částky zpět, a okamžité zrušení účtu - nedá se porovnat s ebay - raději přejděte tam (mám desítky nákupů hl. z DE a pár z USA, jen jednou jsem musel se spolkovou policií spolupracovat…). Dám vědět jak aukro dokončí vrácení peněz a zrušení účtu - čekám, že to bude s identickými krutými bolestmi!!!
A trochu podpory:
Pokud vznikla na straně společnosti povinnost vrátit finanční prostředky, měla by tak učinit v přiměřené době.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.Reakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den,
podle anonymní recenze nemohu najít Váš uživatelský účet. Mrzí nás však, že vnímáte Aukro takto negativně.
Abych mohla situaci prověřit a správně Vám reagovat prosím napište na adresu [email protected].
Obecně platí, že pokud kupující využije Aukro Ochranu kupujících a zastaví platbu, musí postupovat dle uvedených instrukcí. Než kupujícímu platbu vrátíme zpět, musíme si být jisti, že obchod nebyl dokončen. Nechceme poškodit ani jednu ze stran obchodu. Komunikujte s námi dle pokynů prosím.
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
- Aukce fungují spolehlivě, dobrý systém
- Podpora vám nepomůže
Pokud nemáte žádný problém v průběhu aukce, tak je vše v pořádku. Komplikace nastanou ve chvíli, kdy nějaký máte. Při zakládání aukce jsem vybíral možnosti dopravy jako normálně - asi jsem nějak přehlédl možnost výběru nadměrného balíčku (prostě jsem to neviděl, třeba jsem slepý) a po úspěšné aukci mě trochu vyděsilo, že vybraný dopravce měl menší velikost zásilky, než bylo na aukru uváděno (balíček M podle aukra může mít nejdelší stranu až 80 cm, dopravce pak uváděl jen 50).
Následně jsem kontaktoval jak aukro, tak dopravce. Od dopravce přišla odpověď, že je to v pořádku a vyřeším s kurýrem - takže spokojenost. Od aukra ale přišla podivně formulovaná odpověď, která je buď AI generovaná, nebo mizerně přeložená od někoho, kdo neumí česky, a říká v podstatě "poraďte si sám". Taková podpora je naprosto k ničemu.Reakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že při dokončení obchodu nastaly komplikace. Při výběru dopravy pro nabízené zboží je u doprav přes Aukro uvedeno, jaké jsou možné maximální rozměry balíčku. Dle toho pak prodejce volí, jaký dopravce je pro jeho zboží vhodný. Aukro má s dopravci dohodnuty nejen výhodnější ceny, ale i rozměry zásilek. Směrodatné jsou tedy údaje na našich stránkách.
Věřím, že další prodeje proběhnou bez potíží.
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
- Nic
- Skryté a nesmyslné poplatky
Pred lety jsem na aukro poprvé prodával hodinky a nic si zato web neúčtoval. Před pár dny jsem podruhé prodal za 2000 Kč nábytek a 140 Kč byl poplatek za služby, aniž bych na to byl předem upozorněn. Na účet mně tak došlo 1860 Kč. Stala se z toho zlodějina. To bylo naposledy, co jsem tam prodával.
Reakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den,
poplatek z prodeje je zanesen v našich Obchodních podmínkách a byl součástí prodeje vždy. O tom, že bude z prodeje účtována provize, je každý prodejce informován před vystavením.
Poplatek jsme strhli z odeslané platby a tím došlo k jeho automatické úhradě, nebudete tak muset poplatek hradit v měsíčním vyúčtování.
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
- Nesmyslně velké poplatky
- Žádná ochrana prodejce
- Poplatky za každé prdnuti
Hrozné, na Aukru jsem velice rád 4 roky prodával a nakupoval. Zde nové recenze od uživatelů perfektně shrnují stav této firmy.
Vyhněte se obloukem!Reakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den, pane Rybko,
mrzí nás, že nejste s Aukrem spokojen.
Pokud máte cokoliv konkrétního s čím Vám můžeme pomoci, prosím kontaktujte nás na adrese [email protected].
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
- Bohužel v současné době žádná
- Aukro záměrně zadržuje peníze prodávajících, čímž se neoprávněně přiživuje na úrocích a prodávající tím výrazně poškozuje. "Ochrana kupujících" slouží k neoprávněnému zadržování peněz. Výrazně zpomaluje transakce. Výhody zcela nulové, jen komplikace!
Aukro záměrně zadržuje peníze prodávajících, čímž se neoprávněně přiživuje na úrocích a prodávající tím výrazně poškozuje. "Ochrana kupujících" slouží k neoprávněnému zadržování peněz. Výrazně zpomaluje transakce. Výhody zcela nulové, jen komplikace!
Před lety ještě fungovalo ok. Dnes bohužel hrůza.
Dále velmi vysoké, až nehorázné poplatky, zdržování, komplikovaní obchodů. Velmi nepohodlné nakupování, obrovské množství různých zbytečných, nesmyslných filtrů, aukce se nezobrazují v základním nastavení dle času!Reakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den,
velmi nás mrzí, že nejste se současným Aukrem spokojen. Všechny změny, které zavádíme, jsou naopak cíleny na zlepšení uživatelské zkušenosti a zjednodušení obchodování.
Jako prodejce máte o platbě od kupujícího ihned informaci, stav platby je přehledně zobrazen v Moje Aukro, dopravu můžete objednat za zvýhodněnou cenu také přes nás a následné odeslání peněz je téměř okamžité, jakmile kupující potvrdí, že je obchod v pořádku dokončen. Naším záměrem rozhodně není prodlužování transakcí.
Zobrazení nabídek si můžete jednoduše změnit dle vlastní preference.
S pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
- Nejhorsi obchod na internetu ,plny podvdoniku , predrazenych poplatku a zamestnancu co nedelaji svou práci jak by meli , vse na haku, hlavně že teče provize, DEJTE SI LIDI POZOR NA TUTO SLUŽBU, POKID NECHCETE PŘIJÍT O SVE TĚŽCE VYDĚLANÉ PENIZE, TAK TAM RADEJI NECHOĎTE !!! KDYZ NENATREFITE NA PODVODNIKA ,TAK VAS JISTO JISTE ZRUJNUNE AUKRO SVÝMI POPLATKY , POPLATKY PLATI JAK PRODEJCE TAK KUPUJÍCÍ, UZ NEVĚDÍ HLADOVOSTI KDE SI O PENÍZE ŘÍCT, ZA CHVILI BIDE PLWTIT VAS SOUSED SPOLEČNĚ S VAMI KDYŽ SI TAM NECO VY SAMI KOUPITE, JSOU TO MAMONI A NENAZRANCI A TEZ VAS NECHAJI VE ŠTYCHU KDYZ NA TO PRIJDE , NEJDE JIM VUBEC O ZAKAZNIKA,ALE.JEN O PRACHY,PRACHY,PRACHY... JE TO SPLODINA SPOLECNOSTI PAN LIŠKA ...FUUUUJJJJ
OTŘES , DĚS, SAMJE ZLODEJ A PODVODNIK A NEHORAZNY POPLATKY A PROVIZE A SERVISNI POPLATKY , HNUS VELEBNOSTI
Reakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste s naší službou nespokojen. Rozumíme, že poplatky mohou být vnímány negativně, a snažíme se je udržet na co nejnižší úrovni. Co se týče obav z podvodů, neustále pracujeme na zlepšení zabezpečení naší platformy a zajištění bezpečnosti pro naše uživatele.
Rádi bychom se věnovali Vašim připomínkám ohledně poplatků a zákaznické podpory. Naším cílem je poskytovat služby, které zákazníkům přinášejí hodnotu, a budeme vděční za možnost situaci napravit.
Prosím, kontaktujte nás přímo na [email protected], abychom mohli podrobně řešit Vaše konkrétní zkušenosti a zlepšit náš servis. Děkujeme za vaši zpětnou vazbu, která nám pomáhá se neustále zlepšovat.
S pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče -
- Podvodná firma
- Nekalé obchodní praktiky
- Firmy.cz a Mapy.cz mažou negativní příspěvky na Aukro
- Skryté, nezákonné poplatky
- Zastrašují kupující že budou "dlužnou částku" vymáhat. Ale porušují i další zákony !
- ČOI je podplacena Aukrem
- Ochrana kupujícího nefunguje
- Porusuji zákony a lžou že nemůžete vrátit zboží do 14 dnu.. Uvadi kupující v omyl a požadují po kupujících důkazy že zboží/zlato je falešné, musíte na punc.urad pro potvrzení, jinak Vám neumožní vrátit zboží do 14 dnu.. Ale i další lži..
- Většina prodejců si samy přihazuje na aukce a navyšují cenu..
- Aukro maze negativní recenze, zejména u velkých/letitých prodejců, např. Amenhotep, ale i další..
- Zákaznická podpora nefunguje/nereaguje nebo jen automatické odpovědi
- Zkorumpovane a podvodné Aukro v ČR nikdo neřeší, protože zastrasuje nebo podplácí kompetentní orgány..
- Pokud Vás kupující podvede např.falesne zlato, nefunkční zboží.. Aukro Vám nepomůže a přidejte o peníze, čas i nervy
- Aukro zajímá hlavně peníze a max.provize
- Aukro funguje hlavně pro Gamblery závislé na hrách/prihozech
Překopírováno z recenzí na google u COI, protože nám Firmy.cz a Mapy.cz smazali komentáře na podvodnou společnost Aukro.cz. Napsali jsme pravdivý a prokazatelný komentář, že si na Aukru většina prodávajícich/mafiánů samy přihazují na aukce a tím navysuji cenu. Přes 5 let jsme Aukro na to upozorňovali, vc.dukazu, ale stejně to zametli a tvrdili, že je vše v pořádku. Jedna se o letite velké prodejce, napr. Amenhotep, ale i většina dalsich. Aukro podvody s příhozy podporuje k vůli provizi. Aukro také maže negativní hodnocení u prodejců. Jedna se převážně o starozitne zboží.. Dále Aukro účtuje skryté poplatky za prodané zboží a následně vydírá kupující a zastrasuje, že "dlužnou částku" bude vymahat. Proč nikdo tyto podvody neřeší a firmy.cz a mapy.cz jsou podplaceni podvodnými firmami, aby příspěvky smazali. Bohužel i ČOI je podplacena za tyto nekalé, podvodné praktiky a proto to neřeší.
Reakce obchodu Aukro.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že máte takto negativní názor. Rádi bychom uvedli na pravou míru některé informace. Aukro není prodejcem zboží, ale zprostředkovatelem mezi kupujícími a prodejci. Naší prioritou je férové obchodování a bezpečnost uživatelů.
Všechny poplatky jsou transparentně uvedeny ve VOP a jejich vymáhání probíhá až po splatnosti faktury a několika upomínkách. Co se týče řešení sporů mezi kupujícími a prodejci, vždy se snažíme o nalezení spravedlivého řešení, a proto někdy požadujeme doplňující podklady.
Pokud máte konkrétní problém, rádi jej s vámi individuálně probereme. Můžete nás kontaktovat na adrese [email protected].
S přátelským pozdravem Zuzana, vedoucí Zákaznické péče