Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Došel mi email tohoto znění:
    Velice se omlouvám, ale nedopatřením se u dodavatele neobjednala Vámi vybraná křesla.

    Chyba byla napravena, nicméně tedy počítejte prosím s tím, že se termín dodání o týden opozdí.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vadí mi neustálé dotazníky. Beru to jako obtěžování. Spokojenost projevím tím, že se vrátím a opět něco koupím...

    Reakce obchodu Nábytek ATAN

    Dobrý den,
    dotazníky spokojenosti zasílá portál Heureka, nikoliv my jako eshop, mrzí nás, že nám kvůli dotazníku v emailu dáváte negativní hodnocení. Věříme, že zvonkohra Vám udělala radost a jste s ní spokojený.

    S pozdravem,
    ATAN nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Velmi nestabilní konstrukce a křivé police .Kdyby nebylo tak drahé poštovné -vracim.

    Reakce obchodu Nábytek ATAN

    Dobrý den,
    omlouváme se, pokud bylo s Vaším stojanem na květiny něco v nepořádku. Naše reklamační oddělení je Vám samozřejmě k dispozici.

    S přáním hezkého dne,
    ATAN nábytek

  • Zatim žádne zkušenosti… zboží stále nedorazilo.

    Reakce obchodu Nábytek ATAN

    Dobrý den,
    zvolil jste si osobní odběr a od 6.3. na Vás zboží na výdejně v Plzni čeká, přesně tak, jak bylo avizováno v dodací lhůtě.
    Z naší strany tedy vše proběhlo v pořádku.

    S pozdravem
    ATAN nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádnou výhodu jsem nenašla
    • Špatná kominuka

    Reakce obchodu Nábytek ATAN

    Dobrý den,
    na všechny Vaše emaily bylo odpovězeno cca do 2 hodin od doby, co jste nám je zaslala. Pro rychlou a kvalitní komunikaci děláme maximum, nicméně odbavujeme velké množství emailů, proto není v naší moci vždy odpovědět do několika minut, dotazy vyřizujeme postupně od nejstarších po nejnovější. Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    ATAN nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zatím nic nepřišlo.

    Reakce obchodu Nábytek ATAN

    Dobrý den,
    u Vámi objednaného stojanu na květiny byl uveden termín odeslání 28.2., tento termín byl námi dodržen. Dle sledování zásilky byl hned následující den 29.2. doručen do Vámi zvolené Balíkovny. Nyní jen zásilka čeká, až si ji vyzvednete.

    S pozdravem
    ATAN nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednané před 7dny. Žádný informace . 2 věci. První skladem a druhá do 3 dnů. A nic. Opravdu zatím nejhorší pro mne zkušenost. Ale důležité je povinnost platby

    Reakce obchodu Nábytek ATAN

    Dobrý den,
    Vámi objednaná knihovna byla z externího skladu dodavatele, jak jsme uváděli na našich stránkách, zítra dorazí k nám na sklad a hned poté proběhne expedice. Povinnost platby předem u nás nemáme, i Vy sám jste si zvolil platbu na dobírku až při převzetí zboží. Věříme, že s knihovnou a křesílkem budete spokojen. V případě dotazů jsme Vám k dispozici.

    S pozdravem
    ATAN nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobrá komunikace, ale jiz podruhé posunuto doruceni - objednano koncem ledna, dordani posunuto napred na březen a ted uz na konec dubna....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno 18.1 2024 a dneska je 28.1 a zboží stále nemám.

    Reakce obchodu Nábytek ATAN

    Dobrý den,
    objednala jste si polici z externího skladu dodavatele, u takových produktů je vždy delší dodací lhůta, než u zboží skladem. Dnes očekáváme závoz od dodavatele a hned poté proběhne expedice. Věříme, že Vám nová polička udělá radost.

    S pozdravem
    ATAN nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webu mají uvedeno skladem a pak pošlou SMS, že zboží je mimo a na sklad přijde další dny a zboží doručí až další týden.

    Reakce obchodu Nábytek ATAN

    Dobrý den,
    omlouváme se, skladem byl 1 kus regálu, další jsme museli objednat u dodavatele a dorazil by za 3 dny.

    S pozdravem
    ATAN nábytek

    • Nic mi neprislo, nikdo se ani neozval…

    Reakce obchodu Nábytek ATAN

    Dobrý den,
    omlouváme se za zdržení, bohužel přeprava nebyla dopravcem vyzvednuta. Jak jste již domluvená s jednou z našich pracovnic, tento týden bude křesílko odesláno.

    S pozdravem
    ATAN nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo psano kdy zbozi dorazi ale vubecto nebyla pravda , opravdu velke zklamani zatu dobu uz doslo nekolik jinych objednavek z jinych obchodu , litujize jsemsi zde vubec neco objednala

    Reakce obchodu Nábytek ATAN

    Dobrý den,
    omlouváme se, termín odeslání 27.12. bohužel nebylo možné dodržet, jelikož mezi svátky od nás přepravci nesvážejí zásilky. Budeme expedovat hned v týdnu od 1.1., o odeslání Vás budeme informovat emailem.

    S pozdravem
    ATAN nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednané zboží jsem zaplatila, následně mi byl nabídnut jiný produkt, s tím, že v externím skladě je vyprodáno. Prostě překupníci, jako všichni dneska.

    Reakce obchodu Nábytek ATAN

    Dobrý den,
    ještě jednou se omlouváme za vyprodání regálu u dodavatele, jsme rádi, že jste si vybrala jednu z námi nabízených alternativ. Přejeme, ať Vám nový regál dělá radost a krásné Vánoce.

    S pozdravem
    ATAN nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zásilka dosud nedorazila

    Reakce obchodu Nábytek ATAN

    Dobrý den,
    Vámi objednaný řetěz byl z externího skladu dodavatele, museli jsme počkat na dodání.
    Dle sledování zásilky už máte balíček doma, věříme, že je již vše v pořádku a dekorace Vám dělá radost.

    S pozdravem
    ATAN nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží ani po týdnu od objednání nedorazilo a ani jsem týden od objednání neobdržela zprávu, kdy by mohli předat dopravci, či jestli vůbec objednávku vyřídí

    Reakce obchodu Nábytek ATAN

    Dobrý den,
    Vámi objednané zboží bylo z externího skladu dodavatele, museli jsme počkat na dodání.
    Dle sledování zásilky už máte balíček doma, věříme, že je již vše v pořádku a dekorační ptáčci Vám dělají radost.

    S pozdravem
    ATAN nábytek

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Nedodržují termíny dodání zboží.

    Reakce obchodu Nábytek ATAN

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Objednávku jste ihned stornoval po objednání. Nebyla možnost Vám cokoliv dodat, protože nebylo co.

    S přáním z ATANu hezkého dne

    Marek

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Široká nabídka, ale poměrně draho!

    Moje nedoporučení je z toho důvodu, že tato objednávka ani po více než týdnu nebyla mi doručena, obchod sám neuznal za potřebné komunikovat a sdělit mi důvod. Musel jsem osobně telefonovat a zjišťovat, co se děje....
    Dále se mi jeví predikovaná doprava dosti drahá!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikují, ač uplynulo 40 dní, což byl termín dodání zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím co se stalo, ale nemám ani rohožku a ani vysvětlení z Atanu (a je to, jak sami píšete, už 11 dní!!!) ZP

    Reakce obchodu Nábytek ATAN

    Dobrý den,
    jak Vám bylo potvrzeno při objednávání rohožky, termín odeslání je za 2-3 týdny. Zatím uplynulo 11 dní, rohožka k nám ještě od dodavatele nedorazila, odeslána bude v uvedeném termínu.

    S pozdravem
    ATAN nábytek