Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednal jsem si myš ve slevě, že měl být jen rozbalený obal. Vzhledem k tomu, že jednu již takovou myš mám jsem si všimnul poškrábání na spodní straně myši. Moje dřívější myš toto nemá ani asi po 5 měsících používání. Zřejmě bylo dodané zboží používáno nějaký čas na stole bez podložky. Myš sice funguje bez problémů, ale i tak bych uvítal pravdivé informace.

  • Nekde tady už někdo psal přesně totéž, co se stalo i mně. Přes týden jsem čekal. kdy objednané zboží dorazí, protože uvedli dva až tři dny jako dodací dobu. Nakonec jsem se přihlásil do systému pro sledování stavu vyřízení objednávky a tam jsem se rovněž dočetl, že zboží není na skladě a moje objednávka byla stornovaná. Zabrousil jsem opět k nim na stránky do nabídek a našel alternativní zboží, kde bylo uvedeno, že jeho dostupnost je třeba ověřit dotazem. Vznesl jsem tedy dotaz a došla mi odpověď, že ani toto zboží již není dostupné (nicméně v nabídce stále bylo a nejspíš je i dosud... Na dotaz, proč neaktualizují svou nabídku a proč mi nedali sami vědět o stornu mé objednávky, když při registraci chtějí kontaktní údaje (email. telefon atd.) se mi nikdo od nich dosud ani neobtěžoval odpovědět. Děs, běs, hrůza...

  • máš pravdu taky jsem si toho všimlJakub:

  • No ty vado ja jsem ho kupil za 200000 s monitorem a tady si ho koupim o hodne levneji !

  • Taky už nikdy nic neobjednám. Čekal jsem na dodání produktu víc jak měsíc a pak jen stornovali objednávku. Nedoporučuji!!!

  • K tomu to obchodu můžu jen dodat, že si u nich už nikdy nic neobjednám. Stornovali mi objednávku a ani se neobtěžovali mě o tom informovat. Nevím, jak je možné, že nabízejí telefon, který nemají. Opravdu mi zkazili dnešní ráno :/

  • Asus.cd nemá a už nebude mít žádné procesory Intel Core i3/i5/i7 patici 1156.

  • Já si od asus.cd objednal Benq 600, místo černé barvy mi dorazila bílá, a nedorazila ani faktura, a když mi ji přislíbily, tak po týdnu mi poslali arogantní dopis že mi stačí faktura místo ZL, jenže já ji nemám :) a záruku tedy taky ne, již nikdy v tomto obchodě nic neobjednám a a pokud mi někdo poradí jak znich něco vytřískat tak at poradí ;)..

  • Jak těm šmejdům mám napsat zápornou recenzi, když mi zrušili objednávku, protože prodávají něco co evidentně nemají a ještě ke všemu za jinou cenu?

  • Bohužel si nemohu odpustit negativní komentář i když jsem jinak velmi tolerantní. Zrušili mi objednávku fotoaparátu NIKON D300s s objektivem 18-105, kterého podle jejich stránek měli skladem a napsali mi, že se omlouvají, ale skladem není. Nicméně nejen, že není skladem, což si na stránkách opravili, ale zdražili ho o 4000,- Kč. Tak asi evidentně neví co mají a co ne a ani kolik to stojí. Sem naštvanej, protože mi mezitím utekl jiný obchod. Ještě ke všemu u ostatních zboží typu NIKON měli dostupnost na dotaz a jen u tohoto jednoho modelu měli výslovně v zeleném, že je skladem a ještě v závorce napsáno (1 kus skladem), tak to si evidentně dělaj do bot. Nevadí mi, že není skladem, no tak dobrá to přehlédnu, ale vadí mi, že ještě ke všemu mění cenu jak nějaký vietnamci na trhu. Tak takhle se přece neobchoduje, pánové!!!!!!!!!

  • Velmi vtipné, ptal jsem se v mailem na dostupnost zboží, protože ho nabízeli cca o 2500,- levněji, než kdekoliv jinde (monitor fujitsu p27t-6). Během naší mailové komunikace v tichosti zvedli cenu produktu tak, že je nyní cca o 1500,- dražší, než u nejlevnější konkurence. Velmi neseriozní přístup, imho.

  • Záruka jen 12 měsíců, vysoké ceny přepravného, obchodní podmínky dělané tak, aby byly výhodné pouze pro prodávajícího, viz vracení zboží...

    TOMUTO OBCHODU SE VYHNĚTE !

  • Tedy..., nižší ceny si kompenzují extrémně vysokým poštovným. Cenný balík stojí 78,- Kč (budiž, obchodní 100,-) Zabalení balíku trvá 10 minut. Účtovat za to 100,- Kč je tedy nemravné. Kolikpak lidí ten balík balí? Anebo balička balíků bere 600,- na hodinu? Sakra, tam bych chtěl pracovat.
    Takže... pokud sníží poštovné na max. 120,- Kč (a né 239,-) bude to slušný obchod.

  • Taky jsem nakoupil v tomto obchode a pri nasledne reklamaci si nepretrzite nadavam.
    Naprosta ignorace ze strany obchodu, vubec se nikoho neobtezuji informovat o prijeti zasilky do reklamace nebo o jejim stavu. Po te, co jsem je kontaktoval sam a bylo mi prislibemo ne vyrizeni, ale pouze informovani o stavu reklamace, se opet nikdo k nicemu nemel, komunikace jsem se nedockal, a pri upomince se jeste divi, proc se porad (po tydnu), zajimam...
    Opravdu poprve a naposled.

  • Taky jsem nakoupil v tomto obchode a pri nasledne reklamaci si nepretrzite nadavam.
    Naprosta ignorace ze strany obchodu, vubec se nikoho neobtezuji informovat o prijeti zasilky do reklamace nebo o jejim stavu. Po te, co jsem je kontaktoval sam a bylo mi prislibemo ne vyrizeni, ale pouze informovani o stavu reklamace, se opet nikdo k nicemu nemel, komunikace jsem se nedockal, a pri upomince se jeste divi, proc se porad (po tydnu), zajimam...
    Opravdu poprve a naposled.

  • nejhorsi podelavacskej obchod na netu! kdo si tam neco koupi tak je proste hlupak vsude vsechno maj o 50-100 levnejsi ale pak na balnim postovnim atd vas to video az o 200 vic nez kdekoli jinde! a platit za osobni odber XDDDD to si delaj prdel ne?

  • Česká Pošta - Obchodní balík (balné +100,-Kč) - cena: 139 Kč
    Balné - cena: 100 Kč
    Můžete mě laskavě vysvětlit kolikrát si to balné budete účtovat to si myslíte že je člověk blbej .
    Chtěl jsem si u Asus.cd nakoupit ale jak je vidět asi nejsou féroví tak to jsi radši zajdu do jiného e-shopu a ve výsledku mě to vyjde levněji nežli u Asus.cd po přičtení různých poplatků (Dobírka - cena: 40 Kč) k zakoupenému produktu .
    OMFG ):-((
    A to když nakoupíte za 50 000 Kč tak teprve budete mít balné a poštovné zdarma ,tak to opravdu upadli někde na hlavu a ještě k tomu jim na tu palici padla pořádná cihla (přinejmenším tvárnice)
    Tento e-shop bych nedoporučil ani úhlavnímu nepříteli.

  • Tento obchod silně nedoporučuji, po zakoupení výrobku, který nefungoval, jsem volal na info linku obchodu a bylo mi zděleno, že nemám nárok na odstoupení od smlouvy elektronickou podobou (e-mail) a kdybych posílal dopis tak tam prý musí být do 14 dnů od zakoupení výrobku, ale poštovní razítko nemá význam. V tomto obchodě už bych si nekoupil ani tužkové baterie, zboží přišlo poškozené a přijde mi, že už bylo použité a znovu vrácené podle kvality a poškození, které lze vidět na první pohled. Tomuto obchodu jasné NE

  • Poštovné je vyděračské... 279,- Kč s dobírkou za UPS baterii - ani jsem díky tomu nedokončil objednávku. :o(

  • Ahoj, můžu se zeptat kdo má stímto obchodem zkušenosti třeba s koupí Samsungu Galaxy S??
    děkuji