Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přišlo mi zboží někoho úplně jiného.

    Přišlo mi úplně jiné zboží. Zavolali mi, že si pro něj přijede druhý den PPL, a po naléhání mi sdělili, že to tedy bude výměnou za mé zboží. Zásilka se tak zdržela. Nějaká omluva nikde, jen dotaz, zda mi náhodou nepřišla jiná zásilka, že jim volala paní. A že tedy dojde k výměně. Čekala jsem v další, konečně té správné zásilce, písemnou omluvu, nebo nějakou drobnost, jako omluvu, ale vůbec nic. Kdybych se chovala jako oni, řekla bych, že mi dorazilo moje zboží a měla bych zboží ve dvojnásobné hodnotě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nepřijde mi normální si objednat a po týdnu obdržet informací, že to vlastně neposílají. Pokud to neposílají,asi by bylo dobré funkci objednat zrušit.

    Reakce obchodu ASO zdravý život

    U sklenic, které si pán objednal, je velmi jasně napsáno, že je v balících neposíláme, pouze na paletě. Informaci s týdením zpožděním pán dostal proto, že jsme v té době měli dovolenou, na kterou jsme v našem e-shopu upozorňovali.
    Nedali jsme pryč možnost objednat si sklenice po kusech proto, aby měli možnost si je takto objednat zákazníci, kteří si pro ně přijedou osobně do našeho skladu.
    Příště bychom doporučovali číst pozorně to, co je u produktu napsáno!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    dne 25.8.2023 jsem obdržela balík ve kterém byly fazole se spotřebou do 31.8.2023 a 2x rajčatová šťáva se spotřebou do 30.9.2023. Kupovala jsem trvanlivé potraviny proto abych měla zásobu na zimu a ne abych je musela ihned spotřebovat.

    Reakce obchodu ASO zdravý život

    Celá situace nás moc mrzela. Paní jsme se okamžitě omluvili a dohodli jsme se na vyrovnání. Fazole s krátkou spotřebou byly okamžitě vyměněny za jiné s dlouhou dobou minimální trvanlivosti a za rajčatovou šťávu jsme paní poslali zpět peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží jsem našla v nabídce eshopu ale bohužel mi bylo oznámeno že tento druh neposílají žádným způsobem kvůli možnosti poškození při dopravě. Text tipu neposíláme v balících ale na paletě mě nedostatečně informoval o možnosti doručení.

    Reakce obchodu ASO zdravý život

    I přesto, že na internetových stránkách máme jasně napsáno, že sklenice v balících neposíláme, jsme se se zákaznicí okamžitě telefonicky spojili a informovali jsme ji o vzniklé situaci. Vysvělili jsme jí, že sklenice neposíláme, protože přepravní služba nám je často poškodila a vrátila zpět, místo aby je doručila adresátovi. I v tomto případě nám však přepravní služba účtuje přepravu za tuto nedoručenou zásilku. Po těchto zkušenostech jsme proto začali posílat sklenice pouze na paletě, nebo je rádi komukoliv vydáme osobně v našem skladu.
    Je nám líto, že i přes naše telefonické vysvětlení, nebyla zákaznice ochotná vzniklou situaci pochopit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží jsem zaplatil,ale nic jsem nedostal

    zaplacené zboží nedorazilo,nemám co hodnotit

    Reakce obchodu ASO zdravý život

    V době, kdy si pán udělal objednávku, jsme měli dovolenou. Informace o naší dovolené včetně data jejího ukončení byla vyvěšena na naší straně na třech místech - v okně, které se objevilo po otevření stránky, na liště stránky a v košíku před zaplacením. Z toho důvodu se vyřízení objednávky zdrželo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod potvrdil objednávku, poslal udaje na zaplacení a po dvou dnech po zaplacení oznámil že zboží, které měl označen že je skladem již nemá.