Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemám žadné zboží

    Reakce obchodu Arybářství

    Vážený pane, zbozi nemáte protože jste si vybral uložení na vydejni misto které v dobe kdy mělo přijmout vasi zásilku s objednávkou, bylo zavřeno a dle informaci ze systému GLS je stále zavřeno. Všechny tyto informace jste ale obdržel na e-mail od GLS.
    Tak nerozumíme proč nám za tento postup GLS dáváte vinu a udelujete negativní komentář. Zásilka s objednávkou od nás odešla ihned následující den po přijetí objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nevím jak ostatním ale obchod podává na svých stránkách lživé informace o produktech.V mém případě jsem si zakoupil prut Prologic C3 3,84m 3,25lb
    u kterého obchod uvádí první naváděcí očko 50mm a při mé volbě prutu bylo toto naváděcí očko 50 mm hlavní důvod koupě.Bohužel až při rozbalení jsem zjistil,že má 40mm.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednal jsem si v akci Starbaits boilies mixed 3x2.5 kg + 2x2.5kg a Starbaits kbelík Square bucket 13 litrů zdarma. Kód 86093-56653. Žádné boilies zdarma mi ale nedošlo. Tudíž nevím,co si mám o tomto obchodu myslet. Jestli je to jen chyba v nabídce nebo záměrné klamání zákazníků.Jinak ostatní zboží bylo v pořádku, ceny příjemné, doručení bylo také velmi rychlé.

    Reakce obchodu Arybářství

    Vážený zákazníku, je nám líto hodnocení, které jste nám udělil, které je důsledkem vašeho nepochopení popisu zakoupeného boilies. V popisu produktu (balíčku boilies) a to jak detailního tak i v názvu, je jasně patrné, co je jeho součástí - tedy 3 x 2.5 kg boilies + Kbelík Starbaits k tomu ZDARMA. K žádnému klámání zákazníka z naší strany nedochází, vše je jasně patrné. Vy jste první zákazník, který má k tomuto zboží výhrady. Pokud by jste v budoucnu narazil v naší nabídce na nějaké nesrovnalosti nebo nesrozumitelnosti, můžete nás kontaktovat telefonicky nebo emailem, kde vám vše rádi osvětlíme. I tak vám ale děkujeme za Vaše hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    objednaná kukuřice v nálevu dorazila bez nálevu.

    Reakce obchodu Arybářství

    Vážený zákazníku, kukuřice kterou jste si objednal (CUKK Sweet Corn Nakládaná kukuřice 125 g Sladká Jahoda), byla nakládaná, ne v nálevu. Je to patrné již z názvu tohoto produktu i z detailního popisu. Z naší strany i ze strany výrobce bylo tedy vše v pořádku. Pokud jste chtěl kukuřici v nálevu, měl jste si vybrat z naší nabídky, ve které máme několik variant příchutí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • ... že sú Ďaleko a NEMUSIA posielať to čo si zákazník objednáva ale len to čo majú po ruke :-(
    • NEČESTNOSŤ !!!

    Objednál som na Dobierku Muliplikátor s hvězdicovou brzdou počítadlem šňůry,
    kapacita cívky 520 m / 0.50 mm.

    č. objednávky: 2017004461 (2359 Kč)
    - ALE "obchod" mi poslal menší Mutiplikátor s
    kapacítu cievky: 480 m / 0.50 mm za cenu väčšieho !

    Na dotaz cez e-mail NEodpovedajú ....

    Reakce obchodu Arybářství

    Vážený zákazníku. Jsme nuceni reagovat na vaše velmi nevhodné hodnocení. Obdržel jste navijáky přesně takové, které jste si objednal. Není v našich silách ověřovat údaje, které má na svém těle vyznačené naviják s údaji, které v katalogu nebo na webu poskytuje výrobce. Při zařazování jakéhokoliv produktu do našeho eshopu vždy vycházíme z údajů a parametrů, které nám poskytuje výrobce. V našem případě tedy nešlo o úmysl, jak píšete ve svém hodnocení. Nemáme zapotřebí zaměňovat výrobky. Multiplikátory SPRO Offshore Pro existují pouze ve dvou provedeních, a sice ve velikosti 4300 a 4500. Druhý zmiňovaný jste si objednal a také obdržel. Nic mezi neexistuje. Pokud se údaj (obsahu cívky) v popisu liší s údajem, který má na svém těle natištěný naviják, není to naše chyba, ale pochybení výrobce. Toto vše jsme se vám snažili napsat do emailu jako reakci na nevhodné hodnocení, ale vy si stále tvrdíte tu svou a obviňujete nás z nečestnosti neprávem. Stejně jako vaše tvrzení, že jste nám psal email na který jsme podle vás neodpověděli . . . Žádný email jsme od vás neobdrželi a proto jsme vás žádali o zaslání kopie odeslaného emailu. A tu jsme od vás také stále neobdrželi. Pokud bychom od vás nějaký emal dostali, řešili bychom vaši stížnost a z vaší strany by pak třeba nebylo nutné umísťovat na Heuréku velice nevhodná slova, která jste použil ve svém hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Objednal jsem naviják s vlascem o síle 0,22, ale dostal jsem 0,28mm. Pro mé účely nepoužitelný.

    Reakce obchodu Arybářství

    Vážený zákazníku, vlasec je již od výrobce navinutý na cívce. Ten také zaručuje, že vlasec, který je na cívce navinut, má průměr 0.22 mm. Těchto navijáků jsme prodali již několik desítek a prozatím nikdo z ostatních zákazníku nevyvracel nesprávný průměr tohoto vlasce.