Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Široký výběr výtvarnických potřeb
- Zboží dorazilo pozdě
- Objednala jsem si 10 položek, přišlo mi jenom 9
Reakce obchodu artmie.cz
Ahoj zákazníku,
děkujeme za tvou recenzi a upřímně se omlouváme za nepříjemnosti, které nastaly s dodáním.
Původní balík jsme odeslali včas, avšak bohužel se u kuriérské služby nenašel. Jakmile jsi nás informovala o chybě, okamžitě jsme reklamaci vyřešili a odeslali nový balík. Pokud v něm stále chybí některé produkty, neváhej kontaktovat naše reklamační oddělení na emailu [email protected] nebo na telefonním čísle 057 2 225 010, rádi ti pomůžeme.
Je nám líto, že jsi nebyla spokojená a nechceš náš obchod doporučit. Snažíme se neustále zlepšovat a tvá zpětná vazba nám pomůže se posunout dál.
Přejeme ti spoustu inspirace a úspěšných kreativních chvil,
Jarka z Artmie -
Nedoporučuje obchod
Zboží vůbec neodeslali, i když poslali email, že ano. Objednávka byla zaplacena předem.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo,ale chyběla jedna položka .po rychlém vyřízení reklamace,mi do dvou dnů přišel balík,ve kterém měla být má chybějící položka,ALE...
Místo položky,kterou mi nedodali v původní objednávce mi přišla úplně jiná objednávka s úplně jiným zbožím....tady už jsem začala být trochu naštvaná ... Po kontaktování obchodu,si chybnou objednávku mají vyzvednout a za me zboží si nechám vrátit peníze....Reakce obchodu artmie.cz
Ahoj zákazníce,
omlouváme se za komplikace, které se vyskytly s tvou objednávkou. Je nám velmi líto, že došlo k záměně etiket při balení, což vedlo k zaslání nesprávného zboží. Tato situace nás velmi mrzí a rozhodně není standardem, který bychom si přáli poskytovat.
Děkujeme za tvou trpělivost a za to, že jsi nás kontaktovala ohledně této chyby. Zajišťujeme, aby byla nesprávná objednávka vyzvednuta a že ti co nejdříve vrátíme peníze za chybějící položku. Rychlé vyřízení reklamace je pro nás prioritou.
Snažíme se neustále zlepšovat naše služby, aby se podobné problémy již neopakovaly.
S přáním hezkého dne,
Veronika z Artmie -
Nedoporučuje obchod
- Hodně drahé
- Už jsem našla levnější obchody
Reakce obchodu artmie.cz
Ahoj zákaznice,
děkujeme za tvou zpětnou vazbu.
Chápeme, že cena je důležitý faktor. Snažíme se nabízet kvalitní produkty a služby, což může ovlivnit cenu. Nicméně stále pracujeme na tom, abychom přinášeli lepší nabídky a akce pro naše zákazníky.
Pokud máš jakékoli dotazy nebo potřebuješ pomoc, neváhej nás kontaktovat. Děkujeme za pochopení a doufáme, že nám ještě dáš šanci.
S pozdravem,
Veronika z Artmie -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Rozumí umělcům
- Zboží si dovolili poslat poškozené!
Vždy když jsem objednala zboží, vždy bylo v pořádku. Poslední a předposlední zboží bylo vylité, proděravělé plátno! Butter byl poškozený. U plátna je vidět že bylo poškozené už při balení, ne že se poškodilo po cestě. Velmi nerada píšu tuto nepochvalnou recenzi, protože jsem byla odhodlaná u Artmie nakupovat i v budoucnu.
Reakce obchodu artmie.cz
Ahoj zákaznice,
děkujeme za hodnocení.
Rozumíme, že tato zkušenost byla pro tebe zklamáním, a moc nás to mrzí. Chceme tě ujistit, že jsme nikdy nezasílali zboží záměrně poškozené. Je nepochybné, že bychom se o něj postarali, neboť nám záleží na kvalitě našich produktů a spokojenosti našich zákazníků. Tvojí reklamací se již zabývá naše reklamační oddělení a uděláme vše co je v našich silách, abychom zabezpečili tvou plnou spokojenost.
S přáním hezkého dne,
Veronika z Artmie -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Reklamační oddělení na Slovensku
- Nefunkční reklamační oddělení v provozní době
- Neochotní zaměstnanci. Nesdělí vám ani telefonní číslo na reklamační oddělení, musíte si ho najít sami.
- Nevrátí Vám peníze automaticky, musíte je urgovat
- Nehrádí náklady na vrácení zboží, ať už celé objednávky nebo jedné položky, čímž se stává v některých případech tahle možnost nevýhodnou. Jiné eshopy běžně umožňují vrácení zboží na své náklady
Nejhorší zkušenost s eshopem. Objednala jsem zboží chybně a chtěla jsem před odesláním požádat o změnu objednávky. Na infolince to bohužel nikdo nebral, respektive to bylo odmítnuté po pár vteřinách zvonění. Pár minut na to mi přišel automatizovaný email, že zboží bylo odesláno. Protože jsem věřila, že balíček fyzicky dopravci předán ještě nebyl, jistě eshop čeká na další objednávky, které by např. po 12. hodině předali dopravci společně. Obratem jsem tedy zavolala znovu na infolinku a konečně mi hovor vzali. Bylo mi řečeno, že změna již není možná, protože balíček předali dopraci. I kdyby to byla pravda, jistě by nebyl problém dopravce kontaktovat, aby zásilku neodesílal a eshopu vrátil. Jen by to chtělo ochotné zaměstnance.
Tak jsem se zeptala, jak mám postupovat, když objednanou položku navíc, budu chtít vrátit. Bylo mi řečeno, že se musím obrátit na reklamační oddělení. A zde nastala ta největší neochota, kterou jsem kdy zažila. Bylo mi řečeno, abych si číslo našla sama na jejich webových stránkách. A toto je ten důvod, proč tuto negativní recenzi píšu.
Číslo jsem si tedy našla sama. A je dost schované. Reklamační oddělení je na Slovensku, což možná pro lidi, kteří nemají roaming, může být problém. Dozvěděla jsem se, že objednanou položku můžu vrátit, ale poštovné mi neuhradí. Čímž vlastně vrácení zboží nemá smysl, když je levnější než objednaná položka. Eshopy umožňují vrátit zboží na své náklady. Aspoň jsem se s tím dosud setkala. Proto jsme se domluvili, že balík nepřevezmu a objednám u jiného, lepšího eshopu. Protože jsem objednávku platila předem, slíbila mi pracovnice reklamačního oddělní, že si dělá u mé objednávky poznámku a peníze po obdržení balíčku mi pošlou obratem. Asi neumí ani automaticky vrátit peníze. Ale opět jsem musela na reklamační oddělení volat. Protože balíček se vrátil, ale peníze několik dnů nikde. Jenže na reklamačním odělení to nikdo nebral, tedy linka byla ihned přerušena. Takže jsem zavolala na infolinku a bylo mi sděleno, že kolegyně přijde dnes později do práce. To už snad je škoda komentovat. V provozní době reklamačného oddělení nikdo nepracuje. Katastrofa. Nedoporučuji v žádném případě.Reakce obchodu artmie.cz
Ahoj zákaznice.
Volala jsi nám dne 29.1 v pondělí ráno. Linka byla obsazena, protože volal jiný zákazník a nebylo možné řešit dva hovory najednou. Jakmile byla linka volná a volala si znovu, zvedli jsme ti a situaci jsme společně řešili.
Pokud má dopravce naskenovaný balík, nemůžeme mu jen tak oznámit, že mu balík nepředáváme. Dopravce je už tehdy povinen balík vzít, protože jinak by měl on v dané společnosti problém. Všechny naskenovaný balíky se štítkem již musí odejít.
Jelikož máme v e-shopu dobu dodání 1-3 pracovní dny, snažíme se objednávky odesílat co nejdříve. Proto ti byl odeslán i mail o odeslání objednávky, tak brzy.
Co se týká vrácení balíku a reklamace, tak dopravu hradíme pouze v těch případech, dojde-li k pochybení na naší straně. Pokud dojde ke ztrátě balíku a odesílá se znovu, nebo je-li produkt v balíku poškozen. Chce-li zákazník sám od sebe produkt vrátit, dopravu si hradí na vlastní náklady.
Také vrácení peněz probíhá podle zákona do několika dnů od přijetí balíku zpět k nám. Dodání balíku také trvá několik dní, jelikož jde z České republiky. Peníze jsme ti vrátili ve stanovené lhůtě.
Daná situace nás velmi mrzí.
S přáním pěkného dne,
Monika z Artmie -
Nedoporučuje obchod
- Přišel silikonovy olej za 52 korun, pistole prozatím nedorazila celková částka za neuplnou dodávku přes 700kc a při otevření velké zklamání.Do tě doby jsem byla s obchodem spokojená.Na reklamaci pořád čekám.Pruvodilo mi to nemalý problém.Rada po napraveni recenzi opravím
Reakce obchodu artmie.cz
Milý zákazníku.
Velmi nás mrzí tvoje zkušenost s neúplným doručením objednávky. Kolegynka z reklamací je již o tomto problému informována a situaci promptně vyřeší ke tvé spokojenosti.
Omlouváme se za vzniklé komplikace.
Věříme, že i přes tuto zkušenost se k nám znovu rád vrátíš.
S přáním krásného dne,
Monika z Artmie
-
Nedoporučuje obchod
- Doposud jsem zboží neobdržela,nedařilo se mi spojit
Reakce obchodu artmie.cz
Milá Lenko.
Jelikož se ve Vaší objednávce nacházela plátna, u kterých byla doba dodání 4-7 pracovních dnů, objednávku jsme odeslali až 2.1.
Objednávka byla vytvořena 24.12 a to byly svátky, pracovali jsme až 27.12.
Objednávku jsme tedy odeslali v deklarovaném čase. Obě balíčky z objednávky již evidujeme také jako doručené.
S přáním pěkného dne,
Monika z Artmie -
Nedoporučuje obchod
Rychlé dodání a v pořádku.
Reakce obchodu artmie.cz
Dobrý deň.
Přestože jste nás ohodnotili kladně, dali jste, že nás nedoporučujete.
Pokud průběh objednávky nebyl dle Vašich představ, nebo došlo k nějaké chybě, prosím kontaktujte naši zákaznickou linku.
Přejeme Vám hezký den. -
Nedoporučuje obchod
Objednávka přišla pozdě
3-5 dní doručení, ale doručeno byla až 7 mý denReakce obchodu artmie.cz
Dobrý den.
Vaše objednávka byla vytvořena 3.12 v sobotu. Objednávku jsme začali zpracovávat 5.12 a dne 8.12 na 3pracovní den byla ve výdejním místě. K zpoždění objednávky nedošlo.
Přejeme Vám hezký den. -
Nedoporučuje obchod
Dobrý den,
Dne 7.9.2022 jsem si u vás objednal zboží. Jako způsob platby jsem si vybral platbu převodem z účtu na účet. Do dnešního dne mi vyjma níže uvedeného emailu nic nepřišlo, žádné informace o platbě, V.S. ani číslo banky. Z těchto důvodů jsem nemohl žádnou platbu realizovat.
Čekal jsem asi 4 dny a protože mi nic nedošlo, tak jsem si zboží objednal někde jinde.
Jsem překvapený, že ani dnes, kdy mi posíláte připomínku, nepošlete fakturu nebo potvrzení objednávky.
Považuji vaši reakci za nedostatečnou. Tolik k hodnocení, které požadujete níže.
Jsem připravený platbu realizovat, ale jak jistě chápete po úpravách a po vyškrtnutí některých položek, které jsem získal v jiném obchodě. Rád budu v objednávce pokračovat, resp. ji rozšířit na jiné položky, které mi chybí.Reakce obchodu artmie.cz
Dobrý den,
Tato situace nás velmi mrzí. Někdy se stane, že zákazník vloží špatný mail do své objednávky, případně umí přijít potvrzení o objednávce do Spamu. V daném automatickém mailu se hned nahoře nacházejí všechny podklady k platbě. Jelikož nemáme možnost si vysledovat kterým zákazníkům tento mail přišel a kterým ne, je třeba, pokud máte zvolený způsob platby platbu předem a mail nepřišel hned kontaktovat náš zákaznický servis.
Jelikož některý zákazníci neuhrazují své objednávky hned ten den, ale někdy i o dva, tři dny, neposíláme připomenutí plateb ihned, ale dáváme zákazníkům prostor.
Stejně jsme tak učinili ve Vašem případně, kdy ani po 5ti pracovních dnech jsme neevidovali platbu a poslali Vám podklady k platbě pro uhrazení. Opravdu jsme nevěděli, z jakého důvodu úhrada neprošla
.
Pokud by se tato situace ještě někdy opakovalo, prosím kontaktujte nás hned buď telefonicky, mailem nebo na online chatu.
Omlouváme se za vzniklé komplikace.
Přejeme Vám pěkný den. -
Nedoporučuje obchod
Naprosto nemožný kurýr, ani po telefonických urgencích zásilku nedoručil ani po tel.domluvě, nenechal žádné info ve schránce, takže na mé adrese nebyl. Psala jsem kurýrní službě, ta taky bez reakce.
Na poměrně velkou zakázku čekám přez týden, nechápu.Reakce obchodu artmie.cz
Dobrý den.
Tato situace s kurýrem nás velmi mrzí. Kurýrní společnost se Vám snažila několikrát doručit zásilku, avšak nedařilo se jim to, neboť Vás bylo obtížné zastihnout. Rovněž kurýr má jistou trasu, takže se na dané místo nemůže vrátit 2-3x. Vícekrát jsme spolu telefonicky komunikovali, stejně tak jsem urgovala kurýrní společnost a tedy zásilka byla nakonec doručena.
Omlouváme se za vzniklé komplikace a přejeme pěkný den. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
Velmi špatná kvalita dopravy .
Reakce obchodu artmie.cz
Dobrý den.
Tato situace nás velmi mrzí. Pokud došlo při přepravě k poškození balíku, prosíme kontaktujte naše reklamační oddělení.
Přejeme Vám pěkný den. -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- the fucking product doesnt work
Reakce obchodu artmie.cz
Good day.
If you have purchased a product from our site and it does not work, please contact our complaints department.
Have a nice day. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
V balení mi nepřišly všechny díly. Jeden díl byl zohnutý a další rozbitý. I tak jsem ale naštěstí malířský stojan úspěšně složil. Přesto, nebo právě proto, já osobně už na Artmie nenakoupím.
Reakce obchodu artmie.cz
Dobrý den.
Tato situace nás velmi mrzí, zřejmě došlo k poškození při přepravě.
Omlouváme se a budeme rádi obrátíte-li se na naše reklamační oddělení, kde bychom to rádi vyřešili k Vaší spokojenosti.
Přejeme Vám hezký den. -
Nedoporučuje obchod
jine žboži vyšši cena zboži než bylo obědnano
Reakce obchodu artmie.cz
Dobrý den.
Objednávku jsem zkontrolovala. Výsledná suma v objednávce se lišila pouze o jednu korunu. Bylo to způsobeno kvůli zaokrouhlení. Cena objednaných produktů je tedy v pořádku.
Pokud se opravdu stalo, že Vám byl doručen nesprávný balík, nebo část balíčku chyběla, v tom případě se prosím obraťte na naše reklamační oddělení, kde s vámi tuto situacím vyřeší k vaší spokojenosti.
Hezký den přeji. -
Nedoporučuje obchod
Obchod vůbec nereaguje.
Zadala jsem objednávku s platbou na dobírku. V zápětí mi přišla faktura s tím, že čekají na mou platbu. Nechtěl se mi hledat mail kam můžu napsat. Objednala jsem si zboží jinde.Reakce obchodu artmie.cz
Dobrý den.
Ve Vaší objednávce jste si zvolili způsob platby platbu kartou online. To znamená, že objednávku je třeba uhradit předem a ihned po přesměrování. Jelikož jsme delší dobu neevidovali platbu ve Vaší objednávce, bylo Vám zasláno připomenutí platby. Pokud byste měli zvolenou platbu na dobírku, objednávka by Vám byla ihned odeslána a platili byste kurýrovi buď v hotovosti nebo kartou.
Stejně lituji, ale žádnou mailovou, chatovou nebo jinou komunikaci neevidujeme. Pokud bychom Vaši žádost evidovali, rádi bychom Vám to změnili a vyhověli Vašemu požadavku.
Pokud byste na nás měli do budoucna jakýkoliv požadavek neváhejte nás kdykoliv kontaktovat na chatě, mailem, telefonicky nebo na našem FB.
Přejeme Vám hezký den. -
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednával ve stejný čas na více eshopech, jedině od vás mi nedorazilo i když bylo skladem. Zboží jdem objednával 7.7.
Reakce obchodu artmie.cz
Dobrý den.
Ve Vaší objednávce se nacházelo plátno, které bylo třeba vyrobit, s dobou dodání 5-7 pracovních dnů.
Objednávka je již uložena na parcelshope, jak jsme Vás i informovali telefonicky.
Přejeme Vám hezký den.