Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • příznivá cena
    • rychlé dodání
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Výhodné ceny
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé, spolehlivé, dobrá cena.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání
    • nic

    spokojená zákaznice

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    rychlé dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Balíček přišel docela rychle, ale jenom díky tomu, že jsem tam zavolala
    • Arogance
    • Komunikace

    Objednala jsem si balík v neděli (což jak vím, je velice špatná doba), ale balík se přece může hned v pondělí připravit a odeslat, každopádně na tom tolik nezáleží, zaplatila jsem objednávku, přičemž mi na stránkách bylo řečeno, že mi přijde potvrzení o převzetí objednávky na email (přišlo mi potvrzení o platbě od brány), ale nic jako údaje o objednávce nepřišlo, tak jsem čekala pondělí a také úterý a ve středu jsem se rozhodla, že tam tedy zavolám, protože naprosto žádná zpětná vazba. Volala jsem poprvé a nikdo to nezvedal, poté mi najednou zázračně přišla sms, že děkují za objednávku, a že další den přijde, tak tam teda volám znova a opět to nikdo nebere a až pak mi tedy zavolali zpátky, při dotazu proč mi nepřišel email s fakturou a číslem objednávky a tak dále mi bylo sděleno, že číslo objednávky jsou jen náhodně vygenerovaná čísla, a že to vůbec není potřeba, že jestli mi email nepřišel a ztratil se někde v éteru tak to není jejich problém, a že faktura mi emailem přijde teprve až si vyzvednu balíček. Pán zněl velice arogantně jako by ho to vůbec nezajímalo, tak jsem tedy řekla, že je to všechno, a že už nic dalšího nepotřebuji. Tak jsem se šla podívat na heureku do recenzí, protože jsem se fakt začala bát, že mi balík nepřijde, a že 3 stovky v háji. Když jsem si přečetla všechny ty recenze tak jsem se uklidnila, protože tohle všechno je očividně normální, nehledě na to jak arogantně se obchod vyjadřuje k recenzím a všechno to svádí na účelové recenze. Moje chyba, že jsem se na recenze nepodívala dřív. Každopádně objednávka přišla hned druhý den jak slíbili a ten “ztracený email v éteru” přišel den po ní. Můžu říct, že už nikdy tam nenakoupím a rozhodně v žádném případě nedoporučuji. Bůh ví co by se stalo kdybych se tam nesnažila dovolat, za ten stres mi to nestojí. Doložila bych i důkazy jako fotky, ale nejde to‍♀️

    Reakce obchodu Arteria.cz

    23.07.2023 13:59:36 Objednáno
    27.07.2023 15:18:48 Výdej zásilky příjemci

    Zmíněný hovor trval 2min 7s, byl zaznamenán, jak byla zákaznice upozorněna. Ptala se na již sdělenou informaci a v době zásadního nedostatku času. Velmi mladá zákaznice vůbec neví, co slovo arogance znamená.

    Zákaznice obdržela všechny doklady, které obdržet měla.

    Objednaný výrobek BioEpil PURITY VISION byl bezpečně zabalen a odeslán v bezvadném stavu, zdokumentováno.

    Nenecháme si podobné výlevy mladých žen z právního hlediska líbit. Podobné excesy dělají většinou sociálně slabší fejstůberky anebo dcery vzdělaných/bohatých rodičů pro nějaký benefit sponzorovaný třetí stranou ...

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Hezká příodní hnědá, používám na odrosty a jsem velmi spokojená.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Ceny
    • Komunikace
    • Velký vyber
    • Přehledný web

    Reakce obchodu Arteria.cz

    Spokojenost nás těší, děkujeme.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé dodání

    Reakce obchodu Arteria.cz

    Děkujeme, spokojenost nás těší.

  • Na balíček jsem čekala 15 nebo 16dní,nevím přesně. Nakonec jsem objednávku zrušila a objednala jinde.

    Reakce obchodu Arteria.cz

    Zákaznice při nabídce storna či čekání sdělila, že "Nevadi klidně si počkám."

    Před doběhnutím vytýčené doby čekání nám oznámila, že "chci zrušit objednávku."

    Objednávka byla provedena v noci ve velmi nezvyklém čase, navíc v době částečné nedostupnosti požadované značky + další podivnosti, zkrátka se kloníme k názoru, že šlo o účelový nákup.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost, dobrá cena, rychlé zaslání. Doporučuji prodejce

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vdtřícné jednání , rychlé doručení, nejlepší cena. Doporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikace, platbu přes Twisto, kterou nabízí nefunguje a na dotaz nereagují. Na Twisto mi sdělili, že se to k ním ani nepřipadalo.

    Reakce obchodu Arteria.cz

    Jde o účelovou zákaznici, která přišla Arteria.cz poškodit. Zákaznice s nepřechýleným příjmením například ani nedokáže korektně vyplnit adresu.

    Twisto je na Arteria.cz zcela bežným a oblíbeným prostředkem platby. Zdalipak nezastupuje zákaznice konkurenci Twista?

    Z časového kontextu a celkově podivného jednání zákaznice je zřejmé, že nepřišla nakupovat.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Dobrý obchůdek :-)

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Výhodná cena.
    • Čekal jsem o jeden den rychlejší odeslání, ale bylo to nakonec v pohodě.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nakupuji zde dlouhodobe a jsem vzdy spokojena.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost

    Reakce obchodu Arteria.cz

    Nejsme eshopovým super sporťákem, jsme rychlí tak akorát a taky tolik, kolik se konkurenci hodí držet Arterii pod přítlakem obratu.

    Když chce zákazník jednu věc a nikdo nestojí v cestě, jde to šupitopresto, když chce desítky kilogramů, tak to chvíli trvá, ale to každý normální chápe ...

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • I když bylo zboží psané jako skladem, byla doba doručení strašně dlouhá

    Reakce obchodu Arteria.cz

    Karavana musí svátečně oklikou, tentokrát překonávala velikonoční klacík K2. Zákaznici jsme opakovaně nabídli storno, její zájem však vytrval, zatímco my jsme v pozadí dělali vše za splnění objednávky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    vse ok spokojenost