Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Přijatelná cena dopravy.
    • Kvalitní výrobky.

    Opakovaně objednáváme lahve na pití, netečou, dají se dát do myčky, použití i na horké nápoje a opravdu vydrží!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Mají hezké věci
    • Zboží bylo špatně zabalené
    • Dopravce nedostal informace od prodejce, takže jsem se o zboží dozvěděla, až když byl dopravce před domem (zatímco z ostatních obchodů mi u stejného dopravce chodí informace předem)
    • Na můj dotaz jsem nedostala odpověď - vadilo mi, že je zboží tříděné podle pohlaví a ne podle témat. Z toho důvodu je vyhledávání nepřehledné. Když jsem totéž poznamenala na jejich fb stránkách, komentář mi byl smazán.

    Hezké zboží, ale špatná komunikace a nepřehledné třídění. Navíc se mi nelíbí podsouvání toho, co je vhodné pro které pohlaví. Příště nakoupím jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze pkatit Apple Pay a na dobírku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nebyl schopný doručit zboží bez zaplacení částky předem. V dnešní době, kdy zásilkovny s platbou kartou či hotově na místě jsou již samozřejmostí, nevídané. Objednávku jsem zrušila a objednala jinde, kde to není problém a ještě jako dárek jsme dostali pero Pilor zdarma.

    Reakce obchodu Arsuna

    Dobrý den,
    U Vaší objednávky jste zvolila nejlevnější možnost přepravy přes Zásilkovnu a zvolila platbu převodem. Po pár dnech jsme Vám platbu automatickým emailem připomenuli, ale platba na účet ani poté nedorazila. Poté Vám byla ještě telefonicky nabídnuta možnost zaslání přes PPL na dobírku s příplatkem, ale odmítla jste s tím, že si za ni nehodláte připlácet a objednávku chtěla stornovat.
    Každopádně jsme rádi, že Vám partnerský eshop Vámi objednané zboží dodal rychle a v pořádku.