• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplaceno, bez jakékoli další reakce, bez doručení zboží!

    Reakce obchodu Arpari

    Zákazník objednal zboží dne 10.12.2023. Náš eshop automaticky odesílá potvrzení přijetí objednávky. Dále jsme zákazníka dne 11.12.2023 informovali emailem o tom, že si vybral zboží do výroby, tak jak je uvedeno u tohoto produktu na našem webu a že židle mu budou dodány hned po Novém roce. Dále zákazníkovi automaticky ze systému byly dne 14.12.2023 odeslány doklady o platbě, kterou provedl kartou online. Dne 19.12.2023 zákazník provedl výše uvedené negativní hodnocení. Ihned po obdržení této recenze jsme ho telefonicky kontaktovali a informovali o mailech, které jsme mu odeslali a znovu jsme všechny maily přeposlali. Bohužel měl všechny maily ve spamu, který nekontroluje. Zákazník slíbil, že změní neopodstatněné hodnocení, ale dosud se tak nestalo.
    Náš obchod nesouhlas s tímto hodnocením, neboť se snažíme zákazníkům maximálně vyjít vstříc, o čemž svědčí i to, že ještě ve čtvrtek 21.12.2023 jsme expedovali zboží, které zákazník 22.12.2023 obdržel a tudíž stihl vánoční dárek :-)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Kancelářské křeslo není stabilní a je bohužel špatně sestavené.

    Reakce obchodu Arpari

    Zákazník sice ohodnotil komunikaci obchodu, dodací lhůtu a dopravu pěti hvězdičkami, ale produkt, který si dobrovolně objednal ( a jistě si předem prostudoval, o jaký výrobek se jedná), ohodnotil jako nevyhovující, čímž na náš web vrhl špatné světlo s výsledkem nedoporučuje obchod. Pokud jste byl, pane Řechtáčku, s kancelářským křeslem nespokojen, měl jste 2 možnosti - buďto křeslo v zákonné lhůtě vrátit nebo požadovat výměnu komponentu, který způsobuje problém. Navíc křeslo je dodáváno v demontu, tudíž montáž jste si prováděl sám, takže nechápeme termín, že je křeslo špatně sestavené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 24.1.2022, slíbený termín dodání 4týdny. Dnes je 1.3.2022

  • Recenze byla smazána ve smyslu bodu 8.3.2 Podmínek používání nákupní galerie Heureka.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách nabízeli zboží, které neměli. Nabídka náhradního produktu - náhradní produkt stál víc než 2x tolik než ten, který jsme objednávali

    Reakce obchodu Arpari

    Paní si vybrala zboží, u kterého jsme měli status “na dotaz” v počtu 2 ks a zboží, které bylo skladem v počtu 3 ks, si objednala 4 ks.
    Na objednávku jsme odpověděli, že vybraná barva zboží v počtu 2 ks není skladem a barva, kde objednala 4 kusy je skladem v počtu 3 ks, jak na e-shopu bylo pravdivě uvedeno. Snažili jsme se vyjít vstříc, když chtěla zboží hned a nabídli jsme jí podobné produkty, které byly v požadované barvě skladem; nikoli však za 440,- Kč bez DPH, ale o něco dražší. Bylo na ní, jak se rozhodne. A ona se rozhodla naši práci takto ohodnotit......
    Musíme s jejím hodnocením nesouhlasit, její hodnocení považujeme za nefér.
    Tým Arpari

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • obchod nekomunikuje,objednávka nebyla vyřízena

    Zde nenakupujte !