-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Bohužel mi přišlo zboží poškozené. Všechny kyblíky byly popraskané, krabičky potrhané a roztrhlý sáček s osivem...poměrně velká část hnojiva i osiva se vysypala. Do obchodu jsem psala a zaslali i fotografie, bohužel mi od nich nepřišla žádná reakce. Pravděpodobně byla chyba ze strany přepravce, ale pokud se posílají plastové kýble v papírovém pytli bez označení, že jde o křehkou věc, tak s tím asi dopravce hází..?
Reakce obchodu AROS-osiva
Vážený zákazníku, Vaše zkušenost nás moc mrzí. Zboží se snažíme zabalit co nejlépe. Poškození při tak těžkém zboží, jako jsou 8,5 kg plastové kbelíky s hnojivem, přepravce předejít vždy nemůže. Naše prodejna Vás dne 2. 9. kontaktovala (e-mailem), ale bez odpovědi. Dnes Vás ještě jednou kontaktujeme telefonicky, abychom se dohodli na nápravě. Velice se omlouváme a děkujeme Vám za pochopení. Váš AROS-osiva.
-
Nedoporučuje obchod
Při objednávání byl nabídnut dárek který jsem si vybral a ten doručen nebyl.
Reakce obchodu AROS-osiva
Vážený zákazníku, omlouváme se Vám. Zapomenutý/nedodaný dárek Vám zašleme dodatečně. Váš AROS-osiva.
-
Nedoporučuje obchod
- zbozi skladem a dodani az za tri pracovni dny. to jsem jiz na eshopu dlouho nevidel
podle mne prilis dlouha dodaci lhuta na zbozi skladem
-
Nedoporučuje obchod
- žádné
- zboží po 10 dnech od objednání nedorazilo
Objednal jsem a zaplatil kartou 11.4. a dnes 21.4. zboží nemám, už zde objednávat rozhodně nebudu.
Reakce obchodu AROS-osiva
Vážený zákazníku, Vaše zkušenost nás moc mrzí. Objednávky se snažíme vyřizovat okamžitě, tj. do 24 hodin, ale aktuálně se dodací lhůta, vzhledem k velkému nárůstu objednávek, může prodloužit i o několik dnů. Děkujeme Vám za pochopení. Váš AROS-osiva.
-
za týden jsem nic nedostal,dříve to šlo rychleji
Reakce obchodu AROS-osiva
Vážený zákazníku, je nám to moc líto. Objednávky se snažíme vyřizovat okamžitě, ale aktuálně se dodací lhůta může prodloužit i o několik dnů. Děkujeme Vám za pochopení. Váš AROS-osiva.