Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Platba přes účet, nelze platit Kartou

    Velmi vysoký nárůst cen. INTIM HYGIENA - každé zboží, jiná struktura, na dotazy hloupé odpovědi...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekontaktovali mě o tom, že bylo zboží vráceno zpět přepravci z důvodu rozbitého boxu v balíkovně.

    Reakce obchodu AromaKH.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše negativní zkušenost. Ze strany balíkovny jste byla řádně informována a peníze jsme Vám obratem vrátili.
    Budeme rádi, když nám i přes to zachováte přízeň.
    Hezký den,
    Amálie z AromaKH.cz

  • Toto uz je druhy dotaznik spokojenosti. Zatim muzu rict jen to, ze Ceska Posta/Balikovna zcela zklamala
    Nejdriv poslali na jinou postu a kdyz dorazilo na spravnou, tak mi zasilku 3 minuty pred zavirackou uz nevydali :-(, zamkli mi pred nosem

    Reakce obchodu AromaKH.cz

    Dobrý den,
    Vaše negativní zkušenost nás mrzí, ale bohužel s kvalitu služeb České pošty nejsme schopni ovlivnit.
    Doporučujeme Vám si zvolit jiného dopravce. Na našem e-shopu nabízíme mimo České pošty i PPL a Zásilkovnu.
    Budeme rádi, když nám zachováte přízeň.
    Hezký den,
    Amálie z AromaKH.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Opet prislo zbozi poskozene i pres opakovane urgence.Nikdo to nechce resit

    Reakce obchodu AromaKH.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Pokud Vám přijde poškozené zboží ihned se obraťte na naše reklamační oddělení - [email protected]. Nejlépe i s fotografií poškozeného zboží. Bohužel pod vaší objednávkou neevidujeme žádnou reklamaci.
    Hezký den,
    Amálie z AromaKH.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Spokojenost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nebyly zaslány potřebné údaje k platbě,nevadí,nakoupím jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    nemam co bych vytkla spokojenost

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Uz po druhe zbozi prislo porusene a dve lahve byli zpola prazdne.A to i pres velmi dukladne baleni .Spis spatne utazeny uzaver

    Reakce obchodu AromaKH.cz

    Dobrý den paní Hampeisová,
    velice nás mrzí vaše negativní zkušenost. Prověříme náš obalový materiál.

    Pokud jste závadu zjistila nyní, prosíme o foto a popis na [email protected], kde se s vámi spojí kolegyně a situaci vyřeší.

    Věříme, že i přesto nám zachováte svoji přízeň.
    Hezký den
    Amálie z AromaKH.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nešlo mi opakovaně zaplatit kartou - ale ok,chyba mohla byt i na mé straně. Regenerační pleťová maska - obsahovala vodu!!!, takže ani nešla rozetřít po obličeji,navíc příšerně páchla - ne bylinkami,ale něco jako zatuchlinou. Letěla do koše. Medový olej - v pořádku
    Lecitinová maska - opět nepříliš vábná vůně, na obličeji ale příjemná. Abych si to vůbec mohla patlat na obličej přidala jsem do ní vonný olejíček. Celkově mě nákup zklamal,protože jsem měla skvělé zkušenosti s touto kosmetikou ještě v jejích začátcích v Ústí.n.L. Již tu nenakoupím a vracím se opět ke své drahé,ale spolehlivé kosmetice Guerlain
    Škoda!!

    Reakce obchodu AromaKH.cz

    Vážená paní Ivano, při objednávce souhlasíte s obchodními podmínkami a reklamačním řádem, tyto je potřeba dodržet v případě nespokojenosti. Přesto jsem celou situaci prošetřila. Platba kartou, byl opravdu problém na vaší straně. Dle vaší objednávky a faktury za odebrané zboží, jsem dohledala záložní vzorky šarží zmíněných masek a překontrolovala. Masky jsou v naprostém pořádku, a to jak po stránce konzistence, tak po stránce vůně. To, co uvádíte mohu chápat jako pomluvu či pokus škodit naši společnost. Masky byly vyrobeny v desítkách kusů a jste jediný nespokojený zákazník.

    Michaela Švorcová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 12 dní od zaplacení, zboží nebylo odeslano, na mail nereagují

    Velmi špatná zkušenost.

    Reakce obchodu AromaKH.cz

    Dobrý den,

    po kontrole čísla objednávky jsme zjistili, že Vám neprošla platba přes platební bránu ComGate. Po každém nákupu Vám poskytovatel této brány odesílá do emailu potvrzení o platbě, kde je okamžitě možné zjistit, zda byla objednávka zaplacena či nikoliv.
    Email od Vás s dotazem jsme obdrželi 25.12. a bylo Vám dne 27.12. odpovídáno z emailu [email protected] . Kolegyně paní Kapuciánová Vám v emailu vše dopodrobna vysvětlila.
    Do 17.12. jsme byli všem zákazníkům k dispozici na tel. čísle 371 140 900, kdy bylo možné se informovat o stavu objednávky.

    Hezký den.
    Lenka z Aromakh.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už je to skoro 14 dní a zboží ještě ani není na cestě.

    Reakce obchodu AromaKH.cz

    Dobrý den,

    po kontrole čísla objednávky jsme zjistili, že Vám neprošla platba přes platební bránu ComGate. Po každém nákupu Vám poskytovatel této brány odesílá do emailu potvrzení o platbě, kde je okamžitě možné zjistit, zda byla objednávka zaplacena či nikoliv.
    Doporučujeme zákazníkům toto vždy zkontrolovat.

    Hezký den.
    Lenka z Aromakh.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zboží nedorazilo, na svém účtu nevidím aktuální stav objednávky, tzn. jestli je zaplaceno a co se aktuálně děje s mojí objednávkou, paní mi mailem napsala, že byla zásilka odeslána 30.11.2021,ale zásilkovna mne zatím neinformovala ani o převzetí zásilky, natož o doručení do výdejny.
    zatím jsem teda nespokojena a rozhodně bych nikomu nedoporučila obchod. jinak s výrobky jsem spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepružný systém objednávek , na jeden e mail nemůžete nakupovat na sebe i na firmu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Spravila a zapaltil som objednavku. Dostala som potvrdenie o uspesnej objednavke. Peniaze normalne odisli a o dva dni sa vratili. Na zakaznickej linke neochotna a neprijemna slecna. Objednavku som zopakovala, naklikala znovu uz bez zlavy, platba uspesne odisla. A po dvoch dnoch sa aj tato druha vratila. Ja uz neviem ako u nich nakupit, ked mi vracaju platby...

    Reakce obchodu AromaKH.cz

    Dobrý den,

    po kontrole čísla objednávky jsme zjistili, že jste u nás vytvářela 2 objednávky.
    U obou Vám neprošla platba přes platební bránu ComGate.
    Po každém nákupu Vám poskytovatel této brány odesílá do emailu potvrzení o platbě, kde je okamžitě možné zjistit, zda byla objednávka zaplacena či nikoliv.
    Doporučujeme zákazníkům toto vždy zkontrolovat.
    V případě, že online platba neproběhne v pořádku, objednávka se nám nezobrazí v našem interním systému.

    Neproběhne-li online platba kartou je možné vytvořit objednávku s jinými způsoby platby - na dobírku, platba předem, hotově na pobočce.

    Hezký den.

    Lenka z Aromakh.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V červenci 2021 na svém webu firma výrazně upozorňovala na změnu svých stránek, ale vůbec neupozornila na změnu svého bankovního účtu. Měla jsem jejich účet uložený v paměti internetového bankovnictví a stalo se mi, že jsem částku za objednávku zaslala na uložený starý účet.

    • špatná komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Hi,
    I have been Karel Hadek cosmetic loyal customer for almost 30 years. It seems to be an issue with my recent order, which I placed on January 20. According to the package tracing info the packages has been delayed by the regular Czech postal service because of the COVID-19 pandemic complications and is still in Czech Republic (last checked 11 March). Since I'm based in the USA, I was afraid I won't be able to receive this shipment anytime soon. Given the situation, I placed a new order just for a minimum set of cosmetic, I am short of and I urgently need. I asked this order to be shipped by a courier service (perhaps FedEx or DHL, TNT), which hopefully could expedite the delivery despite of the pandemic.
    My new order for minimal number of products I need desperately was just cancelled. Here is the answer: "Dobrý den, je nám velice líto, ale za této situace nejsme schopni vyřizovat objednávky do Spojených států.
    Problémy s doručením zásilek našim zákazníkům nás velice mrzí. Jak jsem již uvedla,naše firma nenese zodpovědnost s předáním zásilky v zemi doručení.
    Proto Vaši novou objednávku číslo XXXXXXXXXXXX stornujeme."
    I do not know how to comment this answer. I can explain it only because of severe pandemic situation.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo dobře zabalené
    • Parfém do auta, nebyl v nabízeném flakonku, olej z klíčků nedpovídající vůně, mangové máslo-není uvedené přesné složení jaké rostlinné oleje obsahuje
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatný popis produktů

    Reakce obchodu AromaKH.cz

    Dobrý den,

    u jakého konkrétního produktu máme špatný popis?
    Rádi ho v případě chyby upravíme.

    Hezký den.

    Lenka z Aromakh.cz

    • Pupalkovy olej smrdi protoze je zlukly stary asi spatne skladovany.

    Reakce obchodu AromaKH.cz

    Dobrý den,

    pupalkový olej má svoji specifickou vůni, která nemusí být každému příjemná.
    ID Vaší objednávky neodpovídá naší číselné řadě objednávek.
    Koupila jste zboží určitě na našem e-shopu?

    Hezký den.
    Lenka z Aromakh.cz