Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Platba vopred.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace
    • Cena na jiném eshopu jsem našel o 50% levněji
    • Neshodující se dodací údaje
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží přišlo v pořádku, velikost konkrétně svetru AČR vz 95, neodpovídala velikost udávané na internetu ( reálná velikost byla o čísla menší.
    • Už je to můj druhý nákup, ten první byli kalhoty AČR vz 95 a bohužel byli o číslo větší.
    • Vše jsem podle pokynů internetového obchodu vyplnil a odeslal zpět. Dnešním dnem se mi prodejce neozval ani nemluvě o vrácení peněz.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    přesvědčen o objednání vyhazováku a dojde zavírací předražený nůž k ničemu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo mi něco co bych ani nepoužil na maškarní ples, Katastrofa už nikdy víc.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali jste mi naprosto nevyhovující nůž,který jsem si neobjednal a teď mě čeká štrapáce s vrácením.
    • Vyměnit jej nechci,protože PánBůh ví,co byste mě zase poslali.

    Již nikdy více.Když si něco objednám z vaší nabídky,tak chci dostat to,co jsem si objednal!!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Z nabídky různých e-shopů jsem zvolil tento z jediného důvodu: sháněl jsem klasický ešus třídílný s oušky na upevnění k batohu. Vybíral jsem podle obrázků. Ačkoli v nabídce ouška na výrobku jsou, zaslány mi byly ešusy bez oušek, o které jsem zájem neměl.