Přihlásit se a přidat příspěvek
  • v105 cz: Dobrý den, děkuji za Vaši zprávu. Tyto přímé platby z různých bank (včetně České spořitelny přes Servis24) budeme zprovozňovat během dubna.

  • Dobrý den škoda že nemáte službu servis 24. Platby by byli mnohem rychlejší i objednávky zboží. Díky za odpověď.

  • Dobrý den,naštvaný jsem vypsal špatnou recenzi - vše je vyřešeno, jen trochu s křížkem po pohřbu, ale v kalupu posledních dní to chápu. Recenze nejde odstranit ani opravit /asi/, tak to píši sem,mějte se

  • V obchodě jsem nakupoval již několikrát a vždy maximální spokojenost. Perfektní komunikace a rychlá dodávka zboží. Doporučuji.

  • Dnes mi prisla ma obednavka ksiltovka a bryle a jsem moc spokojena. Predpokladana doba odeslani 7-9 dnu byla dodrzena a vse prislo v poradku. Dekuji moc

  • Armik: děkuji za odpověd a chápu. Bohužel musím objednávku zrušit, protože tu košili potřebuju dřív. Děkuji

  • Honza Maňák: Dobrý den, kontroloval jsem a košili z Vaší objednávky jsme měli uvedenou předobjednávce (zboží krátkodobě nedostupné u výrobce) s dostupností od cca 10.8., bohužel výrobce prodloužil tuto dobu do konce srpna. Tuto zprávu jsme dostali od výrobce dnes zhruba před 15 minutami, kdy jsem Vám tak obratem odesílal email ohledně Vaší objednávky.

  • Dobrý den. Jsem zklamaný z nákupu. Tedy jestli se tomu tak dá říkat. Objednal jsem si "US vlněná košile pro mužstvo a poddůstojníky" již před dvěma týdny a stále mi nic nepřišlo. Dále jsem nedostal ani informaci o tom, jakou fázi objednávka má. Pouze děkovný mail s přijatou objednávkou. Dále na můj mail s dotazem nikdo zatím neodpovedel. Císlo objednávky je 18724. Nevím co se dál bude dít.

  • Dobrý den. V detailu daného produktu po zvolení jednotlivé velikosti se vždy zobrazí dostupnost dané velikosti, v této velikosti bohužel skladem inzerované nebyly, upozorňujeme na to poté i v části Nákupní košík. V den, kdy Vám byly kraťasy doručeny (15.6.) jsem poté ověřoval telefonicky doručování Vaší pošty a Česká pošta u Vás Obchodní balíčky, kterým byla zásilky odeslána, doručuje vždy odpoledne. Byl tak poté, dle domluvy, doručen, jen ne součástí standardního rozvozu balíčků, ale rozvozu těchto Obchodních balíčků. Omlouvám se takto za mystifikaci, že pošta doručuje nejdříve klasické dopisy, poté balíčky a obchodní balíčky jsou rozvážené ještě dalším doručovatelem. Snad Vám velikostně kraťasy sednou dobře a jste spokojený.

  • Ahoj jsem dost smutný z nákupu na armik.cz , objednal jsem tam bermudy, v shopu byly skladem ,posléze nebyly, tak se čekalo až příjdou z německa ,dále se čekalo až příjdou, až teda přišly jiné bermudy ,pak se tak dlouho posílaly až mě došla trpělivost a ukončil jsem objednávku tu nepřijali že bermudy příjdou následující den a nepřišly ,ted neberou telefony a nechtějí vrátit peníze za zboží co nemám
    15.6.2012 ,