Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Jana Horová:
    Dobrý den, paní Horová.
    1) Bezhotovostní platby z jedné banky do druhé netrvají nejdéle 24 hodin. Už jsem se Vám to snažil vysvětlit, opravdu záleží na tom, jestli převádíte peníze do jiné banky. Pak samozřejmě záleží i na čase zadání příkazu. Po pracovní době banka platbu do jiné banky neprovede. Zkuste si to někde ověřit.
    2) Ano, na e-maily se snažíme reagovat co nejrychleji, v tomto případě jste dostala odpověď už za 16 minut! Kdyby takto rychle odpovídali všichni, že? Jak už jsem psal do reakce na Vaši recenzi, sešlo se několik skutečností a nová kolegyně nechtěla odeslat balík na základě Vámi zaslaného potvrzení z banky. Proto jsme ho odeslali o den později. Odesílání na základě potvrzení platby v PDF je naše dobrá vůle a snaha urychlit proces expedice, protože to potvrzení nemá žádný elektronický podpis.
    3) Ano, to je pravda - došlo k jednodennímu zpoždění, viz výše.
    4) To není třeba, komunikaci také máme zarchivovanou
    5) Vzhledem k tomu, že zde není možné nijak personifikovat uživatele, a neuvedl jsem Vaše číslo účtu, žádné privátní informace jsem neuvedl. Pro Váši spokojenost ale svou rakci upravím, a odstraním název Vaší banky z reakce.

    Myslím, že není nutné pokračovat v takto konfrontačním tónu. Protože jste od nás dostala balík o jeden den později, nebyla jste s našimi službami spokojena. Na základě toho jsme udělali nějaké systémové změny v kontrole přijímání plateb. Za zdržení odeslání balíku o jeden den se ještě jednou omlouvám.

    Pavel Zendulka
    jednatel
    Armed.cz

  • Vážený pane jednateli,

    dovoluji si reagovat na Váš příspěvek na nákupním rádci Heureka.cz na základě objednávky ve Vašem obchodu ze dne 10. listopadu 2011:

    1) Bezhotovostní platby provedené přes elektronické bankovnictví se převádějí nejdéle 24 hodin.
    2) Potvrzení na Váš email [email protected] o mojí provedené platbě jsem Vám odeslala 15. listopadu 2011 v 9:20 hodin. Vaše pracovnice 15. listopadu 2011 v 9:36 hod. mi emailem potvrdila, že údaje jsou správné. Balík byl však Vámi odeslán až následující den, tj. 16. listopadu 2011!!! Tedy není pravdou, co píšete, cituji: „Pokud nám pošlete do e-mailu potvrzení z internetového bankovnictví, odešleme balík hned“.
    3) Vaše pracovnice mi nebyla schopna 15. listopadu 2011 potvrdit, že platba dorazila na Váš účet z následujícího důvodu, kopíruji část emailu odeslaného 15. listopadu 2011 v 10:57 hod.: „bohužel Vám během dnešního dne nebudu schopna říct, zda peníze dorazily. Kolega, který vyřizuje věci ohledně banky, není dnes přítomen v práci a nemůže proto platby stáhnout a informovat mě, které objednávky jsou již zaplaceny. Já to bohužel neumím, jelikož jsem tu zaměstnaná přibližně měsíc a mám se toho dost učit“.
    4) V případě Vašeho zájmu, pokud mi zašlete Váš přímý email, obratem Vám zašlu celou emailovou komunikaci s Vaší pracovnicí (z mojí strany 6 emailů, z Vaší strany 5 emailů).
    5) V žádném případě jsem Vám nedala souhlas, abyste zveřejnil informaci třetím stranám, tedy internetovému portálu Heureka!, z jakého bankovního ústavu byla platba provedena. Vzhledem k tomu, že tato privátní informace byla předána veřejnosti bez mého vědomí!!! žádám o okamžité stáhnutí tohoto údaje (nikoliv však celého příspěvku).

    Vaše reakce na můj příspěvek je neoprávněná a podané informace jsou neucelené.

    V případě dotazů jsem Vám k dispozici i na telefonním čísle, které jsem uvedla při registraci na Vašem internetovém obchodě.

    S pozdravem

    Jana Horová

    Tato reakce je pokračování na prvotní příspěvek na Heureka! podaného 21. listopadu 2011 v 12:46 hod. v záložce recenze.

  • email [email protected] kod KO2000A

  • mohl by ste mi prosim poslat info o tomto produktu a foto taky

  • Děkujeme všem zákazníkům za hodnocení. to pozitivní nás vždycky hodně moc povzbudí a to negativní berem opravdu vážně a snažíme se naše služby vylepšit.
    Pavel Zendulka
    www.armed.cz