Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Po telefonickém hovoru s Vámi jsme tento případ prošetřili a bohužel z našeho informačního systému neodešla sms s informací, že je Vaše zboží připraveno na prodejně k vyzvednutí. Za nepříjemnost se ještě jednou omlouváme.

    Ještě jednou děkujeme za spolupráci, díky Vám budeme pracovat na zlepšení servisu zákazníkům.

    S přátelským pozdravem
    tým ARIES MEDISHOP

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Doručení zboží v nejkratším možném terminu.
    • S nákupem a dobou doručení jsem spokojená, ale vůbec ne s kvalitou punčoch. První za cca 750 korun jsem měla na recept a po třech týdnech nošení už mám ažury na třech místech. Tak jsem si koupila ještě jedny. Po pouhých třech dnech nošení se mně objevila dira zespodu na chodidle. To je ale opravdu trochu brzo. Tak nevím, zda punčochy reklamovat. Protože je potřebuji hlavně nyní ještě na měsíc a půl. Ale mám obavy, že mně za 30 dnů přijde, že reklamace nebyla uznána. A já potřebuji punčochy hlavně tento měsíc. Tak uvažuji co s tim.

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Dobrý den, Jano,
    děkujeme za sdílení Vaší zkušenosti. Po důkladném prošetření tohoto případu a následné reklamaci věřím, že tato stížnost byla vyřešena k Vaší spokojenosti a že Vám nové punčochy udělají radost a hlavně Vám budou dlouho sloužit.

    S přátelským pozdravem
    tým ARIES MEDISHOP

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Velikost neodpovídá, koupila jsem si velikost 176-182/124-132, ačkoliv měřím 173cm, punčochové kalhoty jsou velmi krátké. Jsem otrávená, protože v minulosti jsem zde nakupovala a velikosti odpovídaly.

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Dobrý den, Heleno,
    po telefonické dohodě jsme rádi, že se jednalo pouze o první dojem, nikoliv o vadu výrobku. Pevnost kompresních punčoch může skutečně překvapit.

    Přejeme Vám pevné zdraví a pěkný den.
    tým ARIES MEDISHOP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedorazilo upozornění na zaslání zásilky!!!!

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Moc nás mrzí Vaše nespokojenost, ale chápeme, jak moc důležité tyto informační zprávy jsou. Prověřili jsme situaci a vypadá to, že emaily od nás odešly. Zřejmě máme tedy nějakou chybu v systému. Díky Vám už pracujeme na jejím odstranění. Děkujeme za upozornění.

    S přátelským pozdravem
    tým ARIES MEDISHOP

  • Obchod nekomunikuje. Nedostala jsem potvrzeni o prijeti objednavky a platby. Pozdeji jsem dostala info o expedici zbozi, ale zadnou vyzvu k vyzvednuti.

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Dobrý den,
    chápeme Vaši nespokojenost s takovou komunikací a děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Tento případ jsme prověřili a z našeho systému k této objednávce všechny informační emaily odcházely na uvedenou emailovou adresu. Je možné, že se stal třeba překlep ve Vaší emailové adrese. Prosím, ozvěte se mi na email: [email protected]. Rádi bychom to ještě jednou s Vámi dořešili.

    S přátelským pozdravem
    tým ARIES MEDISHOP

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nulový prozákaznický přístup při řešení po telefonu.

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost se zákaznickým servisem nás velmi mrzí. Prosím, napište mi na email: [email protected], co jste potřeboval vyřešit a co Vás zklamalo? Rádi bychom přijali nápravná opatření, aby už k takovým situacím nedocházelo.

    Je nám líto této nepříjemné situace a pevně věřím, že se nám ji povede vyřešit.

    Děkuji za příspěvek.

    S pozdravem
    tým ARIES MEDISHOP

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Zboží neodpovídá obrázku kdybych to věděla objednám to levněji

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že nákup nenaplnil Vaše očekávání a že jste zklamaná nebo dokonce naštvaná. Spokojenost našich zákazníků je pro nás velmi důležitá, stejně jako zlepšování naší nabídky a služeb. Prosím, ozvěte se mi do mailu: [email protected], o jaké zboží se jednalo a jaký obrázek neodpovídal?
    Děkuji Vám za zpětnou vazbu.

    S přátelským pozdravem
    tým ARIES MEDISHOP

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Sortiment, který jinde není k sehnání
    • Složitý a nepřehledný výběr, neschopnost napsat správně adresu.....

    Zboží mi bylo doručováno na dvakrát, neboť obchod není schopen rozlišit fakturační a dodací adresu, takže s tím byla práce navíc.
    Ačkoli jsem uvedla, že se jedná o nákup pro lékárnu k dalšímu výdeji pacientovi, toto bylo ignorováno a zboží bylo za maloobchodní cenu. Takže bylo pacientovi vydáno absolutně bez marže, neboť se jednalo o regulovaný sortiment, a ještě jsme zaplatili dopravu...

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Dobrý den,
    v tomto případě chápeme vaši nespokojenost s nákupem a velmi nás tato vaše zkušenost mrzí. Náš eshop je totiž určen maloobchodnímu prodeji koncovým zákazníkům, proto jsou zde pouze maloobchodní ceny.
    Pokud chcete jako lékárna objednávat pro své zákazníky, využijte náš B2B objednávací systém určený právě velkoodběratelům, kde budete mít i velkoobchodní ceník.
    Prosím, kontaktujte zde https://b2bcz.aries.eu/ příslušného medical reprezentanta, který vám poskytne takovou péči, abyste při příštím nákupu byla spokojena na 100%.

    S přátelským pozdravem
    tým ARIES MEDISHOP

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouhá doba dodání
    • Nekomunikují, nelze se dovolat
    • Bez reakce na mail
    • Zboží jsem si nechal zaslat na pobočku, ale když jsem chtěl vrátit, protože bylo zboží malé, řekli mi, že s tím nemají nic společného a že musím zaslat zpět poštou
    • Zboží je připraveno v obchodě, ale mají změnu otevírací doby, aniž by to bylo zveřejněno na jejich stránkách. Jela jsem tam zbytečně.... :-(

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Dobrý den,
    to nás velmi mrzí, ale děkujeme i za tuhle zprávu. Toto by se rozhodně nemělo stávat a chápeme vaše naštvání. Budeme se snažit udržet informace na našich stránkách stále aktuální. Mrzí nás, že jste vážila cestu zbytečně.

    S přátelským pozdravem
    tým ARIES MEDISHOP

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • přesto, že bydlím v Modřanech kousek od Sofijského nám.trvalo mi to půl hodiny než jsem výdejnu našel, nikdo o ní nevěděl, je zastrčená pod schodištěm bývalého OD .

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Dobrý den,
    chápeme, že je to nepříjemná situace, pokud dlouho cestujete a nedaří se vám místo najít. Náš obchod (výdejna) na vámi uvedeném místě ale nikdy nebyla, ARIES MEDISHOP můžete najít na adrese: Palackého 720/5, 110 00 Nové Město. Je z ulice krásně vidět, výlohy jsou označené velkým písmem. Moc vám přejeme, aby se to příště povedlo hned na poprvé.

    S přátelským pozdravem

  • Před týdnem jsem zboží objednala a zaslala dva poukazy na kompresivní punčochy Avicenum 360 Fine, zatím žádné avízo o doručení /přes Zásilkovnu/

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Mohla byste mi, prosím, zaslat číslo objednávky na email "[email protected]"?
    Vaši objednávku prověřím a informovala bych Vás o jejím postupu.
    Děkuji.
    Pěkný den, tým ARIES MEDISHOP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 11 dní a zboží nedorazilo,takový obchod už nikdy!!!

    Před 11 dny jsem si objednal zboží a dosud ani zmínka o tom,že je zboží na cestě,o dopravci,době dodání,prostě nic.Takto si obchodování nepředstavuji.

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Dobrý den Vojtěchu,

    děkujeme za Vaši recenzi.
    Bohužel Vaše objednávka byla expedována v týdnu, kdy došlu ke sloučení dopravců GEIS a DPD. To způsobilo více než týdenní problém v našem systému a balíčky se nám neustále vracely zpět. To samozřejmě neomlouvá naši nekomunikaci směrem k Vám, za to se Vám velmi omlouváme a mrzí nás to. Problém jsme vyřešili a toto by se již nemělo opakovat.
    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za komplikace s doručením zásilky.
    Pěkný den, tým ARIES MEDISHOP

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychle dodání

    Zboží není ve 100% stavu. Konkrétně punčochy mají vytlačený zlom na přední straně a tím barevný pruh. Po několika přepranich se začínají vytahovat a ztrácí účinnost.

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že jste nebyl se zbožím spokojen. Předpokládám, že bylo zboží vyreklamováno skrze náš reklamační postup.
    Velmi se omlouváme za toto nedopatření. Naši výrobu kontrolujeme, vybíráme spolehlivé dodavatele všech našich materiálů a snažíme se všemi těmito cestami předejít takovýmto situacím. I přesto se stane, že zákazníci některé produkty vyreklamují, reklamace jsou ale velmi nízké (do 0,2 %). Děkujeme za pochopení a pěkný den, tým ARIES MEDISHOP

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Bohuzel neaktualizovany stav dostupnosti. Ztratila jsem cas hledanim zbozi a nakonec ji eshop zrusil.

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Dobrý den Lucie,

    velmi nás mrzí, že jste s nákupem byla nespokojena. Snažíme se držet eshop plně aktualizovaný jak jen je to možné, bohužel se v době Vašeho nákupu vyskytla technická chyba. Moc se za to omlouváme.
    Děkujeme za pochopení, ARIES tým

  • Spatny dopravce cekam na zasilku 10 dnu a zbozi nemam.

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Dobrý den, paní Hano,
    ihned po obdržení Vašeho hodnocení jsem začala Vaši zásilku řešit. Obvykle nás totiž zákazníci chválí za rychlé vyřízení objednávek.
    S ohledem na to, že bylo k Vaší objednávce (12.9.) pro platbu využita poukázka od lékaře, čekali jsme na její doručení, které proběhlo 18.9. Tentýž den jsme předali Váš balíček na Zásilkovnu. Podle trasovacího čísla jsme zjistili, že zásilka ležela několik dní neznámo proč na Zásilkovně - prosím zde info k Vašemu balíčku: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani/Z%20433%209241%20287
    Velmi nás mrzí, že na svou zásilku čekáte tak dlouho a chápeme Vaše rozhořčení, společně s touto odpovědí píšeme rovněž reklamaci služeb na jinak velmi spolehlivou Zásilkovnu.
    Omluvte prosím tuto nepříjemnost, kterou způsobil náš logistický partner. Zároveň Vám toto vyjádření posílám mailem spolu s dalšími informacemi.
    S pozdravem,
    Lenka Fejfarová, ARIES, a.s.
    [email protected], 605299518

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevidim
    • Nekomunikace
    • Lživé informace o dodací době

    Vybrala jsem si zboží, které mělo být dodáno během 2-4 dnů. Je to 12 dnů, zboží nikde a komunikace od obchodu, kromě zaslané eet stvrzenky a potvrzené objednavky nula.

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Dobrý den, paní Chorváthová,
    ráda bych se omluvila za nepříjemnosti s vyřízením Vaší objednávky. Kolegyně v expedici zjistili, že se nám Vaše objednávka systémově nepřenesla a zůstala nevyřešena. Podle informací se s Vámi již spojili a domluvili se s Vámi.
    Přijměte prosím naši omluvu, mrzí nás, že došlo k pochybení. Rychlost vyřizování našich objednávek je jinak naši prioritou a zároveň také často hodnocenou výhodou našeho e-shopu.
    Za ARIES MEDISHOP tým,
    Lenka Fejfarová
    [email protected], 605 299 518

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorzilo.a nepřišla ani žádná informační zprava proc

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Milá paní Hanko,
    mrzí mě Vaše hodnocení, protože se domnívám, že jsme udělali vše pro to, abychom Vám zásilku mohli odeslat.
    Vaši objednávku jsme přijali 17.6.2019, v doručovací adrese objednávky jste neuvedla poštovní číslo domu, proto se s Vámi kolegové z expedice od 18.6.2019 opakovaně telefonicky pokoušeli spojit, aby tuto podstatnou informaci doplnili, bohužel vždy neúspěšně.
    Vzhledem k tomu, že od Vás bohužel nepřišla ani odpověď na mail zaslaný 19.6.2019, byla objednávka začátkem minulého týdne stornována.

    Rádi Vás přesvědčíme, že objednávky v našem e-shopu jsou vyřizovány vždy s tou nejlepší péči a co nejrychleji. Budete-li chtít objednávku znovu uskutečnit, jsme Vám plně k dispozici.

    V případě potřeby mě neváhejte kontaktovat na níže uvedených kontaktech.
    S přáním prima dne,
    Lenka Fejfarová
    ARIES MEDISHOP
    [email protected], 605 299 518

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • komunikace s obchodem

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Dobrý den,
    Vaše hodnocení ohledně komunikace s obchodem mě mrzí, protože podle mého zjištění, komunikace mezi Vámi a naší expedientkou probíhala opakovaně a na každý Váš e-mail jsme tentýž den reagovali.
    Vlivem potíží s platbou se termín od Vaší objednávky zboží k jeho doručení značně protáhl, a samozřejmě chápu, že je to důvodem Vaší nespokojenosti.
    Věřím, že při Vaší případné další objednávce Vás přesvědčíme, že vše funguje hladce a že budete spokojen.
    S pozdravem,
    Ing. Lenka Fejfarová
    ředitelka marketingu a komunikace
    ARIES, a.s.
    605 299 518, [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velice rychle dodani.
    • Zbozi prislo totalne nacichle cigaretovym kourem!

    Nakup byl bezproblemovy a rychly, ovsem az do chvile nez jsem otevrela krabici a vyvalil se na me cigaretovy smrad a vse bylo hodne nacichle, coz u obinadel a bandazi neni dobre a jeste doted neni poradne vycichle. Tedy uz v tomto obchode nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Ariesmedishop.cz

    Dobrý den, paní Kláro,
    Vaše hodnocení mě velmi překvapilo, protože pracoviště našich zdravotnických potřeb, ze kterého byla Vaše zásilka odeslána, je striktně NEKUŘÁCKÉ. Nedokážeme si tedy vysvětlit stav, který popisujete ve svém hodnocení.
    Mám informaci, že Vás kolegové z e-shopu kontaktovali e-mailem a čekají na Vaši odezvu. Telefonicky se jim bohužel nepodařilo Vás zastihnout. Ráda bych Vás požádala, abyste se ve věci Vaší zásilky zkontaktovala s PharmDr. Ďurďou na [email protected] či 734 620 026.
    Je pro nás nezbytné tuto záhadnou situaci rozklíčovat.
    Děkuji Vám předem za Vaši vstřícnost.
    Ing. Lenka Fejfarová
    ředitelka marketingu a komunikace ARIES, a.s.
    [email protected], 605 299 518