• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Lhani pri objednavani ohledne ceny dopravy. Pri upozorneni obchodu jen bagatelizovani danne skutecnosti. Pak nasledne storno objednavky a jako duvod uvedeno, ze objednavka nebyla zaplacena pritom bylo objednano(i potvrzeno) dodani na dobirku. Velmi arogantni zakaznicka (ne)podpora, neochota uznat zjevnou chybu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Uplynul týden a objednané a zaplacené plavky nikde.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Plavecké okuliare prišli flakaté z vnútornej strany, pri snahe o vyčistenie sa to ešte zhoršilo a ostali tam ryhy, ktoré nejdú zmyť, že sa nemá dotýkať vnútra som zistil až potom, takže mám nové okuliare s ryhami.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Přišel špatný výrobek

  • Nedoporučuje obchod

    Není možná platba dobírkou.

    Reakce obchodu Arena shop

    Dobrý den, záleží jaký zvolíte typ dopravy. Platba na dobírku je u nás možná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vrchol neschopnosti, dodáno jiné zboží

    Pozor, zasílají něco jiného než si objednáte!

    Reakce obchodu Arena shop

    Dobrý den, omlouváme se, nejsme bohužel bezchybní a ač se snažíme co to jde, občas se vloudí chyba. Zboží vám samozřejmě vyměníme za vámi požadované na naše náklady.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V nabídce měli požadovanou velikost, provedl jsem on-line platbu, vystavili fakturu a potom mi napsali, že lituji ale požadovaná velikost plavek není skladem:-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rychlost dodání. Nemožnost koupit vybraný produkt na prodejně,
    málo zboží v nabídce. Možnost vrácení při zaplacení balíčku na
    poště .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Některé produkty nebyly v původních obalech. Nazouváky byly poškozené. Zboží bylo amatérsky zabaleno.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Na podruhé už velmi rychlé dodání.
    • Objednávala jsem plaveckou čepici, po nějaké době plavky. Čepice pořát nešla, tak jsem na e-shop volala. Zjistilo se, že čepice někam zapadla a našla se, až když jsem objednávku urgovala. Paní na telefonu byla milá, objednávky sloučila, tudíž mi ušetřila jedno poštovné. Objednávku poslali, jako placené převodem, ale měla být na dobírku. Dodatečně volali, že objednávka už je odeslaná a zda bych ji dodatečně tedy nezaplatila převodem. Nebyl pro mě problém. Na Štedrý den jsme zjistili, že plavky jsou synovi malé. Bohužel jsme odstřihli papírové cedulky, vyhodili fakturu (uznávám- naše chyba) a bylo mi řečeno, že bez čárového kódu jsou neprodejné. Čárový kód je též na krabičce, kterou máme. Takže do té doby, dokud je problém na straně “Arena e-shop”, tak jsou milý. Pokud člověk sám potřebuje, aby mu někdo vyšel vstříct, tak je ochoty o poznání méně. Trošku zklamání. Podotýkám, že jsem nechtěla plavky vrátit, jen vyměnit.

    Reakce obchodu Arena shop

    Dobrý den, nakonec jsme výměnu kladně vyřešili, protože se jedná o závodní plavky, které jsou v krabičce. U klasických tréninkových plavek bychom výměnu bez originálních visaček neuznali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    požadované zboží potvrzeno a následně zrušeno ( že už není na skladě)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • drahe postovne,otrasna komunikacia, neposlanie mailu potvrdzovacieho o objednavke a ziadne info na maile ze treba zaplatit ....

    Reakce obchodu Arena shop

    Dobrý den, je nám líto, že jste nebyla spokojená s průběhem objednávání. Při vytvoření objednávky Vám eshop automaticky pošle zprávu s přijetím objednávky. Až začneme objednávky zpracovávat, což je hned ráno v pracovní době, rozesíláme ručně údaje k platbám, expedicím, komunikujeme se zákazníky atd. Objednávala jste kolem 6 hodiny odpoledne, tudíž Vám musel přijít email s potvrzením a informací, že až začneme objednávku zpracovávat pošleme Vám údaje k platbě předem na účet. Email s informacemi k platbě jsme posílali hned další den ráno kolem 8 hodiny. Vy jste mezitím poslala email, že si přejete objednávku stornovat bez udání důvodu. Což jsme pochopili a objednávku jsme stornovali. Za tým arenashop.cz Kristýna

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá čekací lhuta na dodani

    Reakce obchodu Arena shop

    Dobrý den, pokud zvolíte platbu převodem, doba doručení se mírně protáhne. Snažíme se, aby se objednávky co nejdříve vyexpedovali. Omlouváme se, pokud jste na objednávku čekala déle než jste předpokládala. Za tým arenashop.cz Kristýna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Pohodlný nákup z domova
    • Popis nabízeného zboží na webových stránkách neodpovídá skutečnosti.
    • Bylo mi dodáno zboží (plavky) v jiné barvě, nežli jsem si objednal.
    • Chyba v popisu a barvě zboží byla už na webových stránkách.
    • Na reklamaci zboží e-mailem mi nikdo vůbec neodpověděl.

    Obchod nikomu nedoporučuji a už zde nakupovat nebudu.
    Nemám totiž jistotu, jestli obdržím to, co jsem si objednal nebo něco jiného. Objednal jsem si plavky v černé barvě, ale obdržel jsem plavky v barvě šedé. Na reklamaci e-mailem mi nikdo neodpověděl. Čekal jsem několik dní a když se nikdo neměl k odpovědi, odstoupil jsem od smlouvy (doporučeným dopisem) a plavky jsem vrátil. Teprve potom začal obchod komunikovat a dozvěděl jsem se, že chyby byla (prý) už v popisu a barvě na webových stránkách obchodu (!!!).
    Plavky jsem vrátil, nyní čekám na vrácení peněz.
    Je to pro mne zklamání.
    Bohužel ne první, protože před rokem a půl mi něco podobného předvedl obchod ZOOT (namísto 3 ks černých boxerek mi klidně poslali 1 ks černých a 2 ks modrých). Také už tam nenakupuji.
    Do budoucna si rozmyslím, jestli má smysl (s nejistým výsledkem) kupovat věci na internetu a potom čekat, jestli obdržím to, co jsem si skutečně objednal a pokud ne, zda bude někdo ochotný vůbec mi odpovědět na reklamaci. Potřeboval jsem si koupit plavky a ne se dohadovat s obchodem. Na to opravdu nemám čas. :-(

    Reakce obchodu Arena shop

    Dobrý den, mrzí nás, že jsme Vás jako obchod zklamali. Určitě to nebyl náš záměr a vždy se snažíme, aby naši zákazníci byli 100% spokojení. Bohužel se zrovna sešlo, že jste objednal zboží, které bylo chybně označeno na eshopu a psal jste v době, kdy měly kolegyně, které se starají o komunikaci se zákazníky dovolenou a mail nám unikl. Znovu se moc omlouváme. Zboží už je samozřejmě na eshopu opraveno, takže děkujeme za upozornění. Za tým arenashop.cz Kristýna