Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • stále čekám na zboží ikdyž přo objednání bylo sklade
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na Webu je uvedeno moznost osobniho.odberu Brno Slatina.
    Provedl jsem objednavku. Tato moznost neni na vyber a tak jsem.do poznamky napsal ze chci osobni odber Slatina jak je uvedeno na webu. Presto byla zasilka odeslana s predrazenym postovnym.
    Nedoporucuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý deň,

    prečo mi posielate takéto hodnotenie?
    Zásielka mi ešte nedošla. Obchod síce písal, že tento tovar je na objednávku, ale už je to dosť dlhý čas, čo som to objednal a zaplatil.

    Prvá otázka v tomto dotazníku, k tejto otázke sa neviem vyjadriť, takže neviem, čo tam mám napísať, ani jedna možnosť v tomto prípade mi nevyhovuje. Dôvod, pozri odpoveď k druhej otázke. Celkové hodnotenie zatiaľ neviem spraviť, tovar mi ešte neprišiel.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách je u produktu napsáno SKLADEM , ale realita je jiná .
    Obchod stále je hlásí " prosíme trpezlivost vela tovaru "

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod se tváří, že vychází vstříc zákazníkům, nabízí slevu zboží za registraci, dárky apod. 19.5. jsem objednala výrobek za cca 51.000,- a k němu dárek-kartáč....Pak se týden nic nedělo, urgovala jsem nedodání .. Dnes je to již 15 dnů od objednávky a zboží stále doma nemám. Včera se sice ozval kurýr, ale napsal mi do SMS cenu, která byla vyšší než cena výrobku před slevou za registraci...rozdíl činí 61 EUR a když jsem se po několika marných pokusech dovolala na jedno z 5 čísel, bylo mi to zdůvodněno změnou kurzu...Hodnota EUR přitom klesla. Dnes jsem rovněž dopoledne odeslala několik mailů , SMS, dovolat se již nešlo. Závěr: pro mě velké zklamání, špatná organizace, nedostatečná komunikace, neschopnost vysvětlit zvyšení ceny sdělené kurýrovi...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízká cena výrobku, přehledná nabídka
    • Zboží nebylo dodáno ani po dvou týdnech, komunikace ohledně stavu pomalu ustala, později se nedalo dovolat na žádné z uvedených čísel.

    Vše se zdálo v pořádku, počáteční komunikace ze strany eshopu ohledně zboží OK, posléze s ubývajícím časem, se nedalo dovolat, zboží nikde ...
    Objednávku jsem stornoval bez jakéhokoli komentáře ze strany eshopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedůvěryhodný, přes telefonické urgence mi zboží nedorazilo