Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nezavolat, tak jsem asi bez sušičky i bez peněz.

    Reakce obchodu Apollo Obr

    Snad není jedinná negativní recenze objektivní.
    Zákazník si objednal suṣ̌ičku,která skladem nebyla a na eshopu bylo uvedeno jesně DOČASNĚ NEDOSTUPNÁ! Nabídli jsme nový vyṣ̌ṣ̌í a model,který je o 2000,- dražṣ̌í než původně objednaný, ovṣ̌em za stejnou cenu. Zákazník přirozeně souhlasil! Čeká několik dnů,než nám dorazí. Již po neděli od nás bude odcházet. Zákazníkovi vyhovíme, ten uṣ̌etří a pak nás odvděčí takovou recenzí. Tomu už opravdu nerozumíme. Co máme jeṣ̌tě udělat pro zákazníka více?

  • Nedoporučuje obchod

    • objednal jsem zboží,které nabízíte a přitom jej nemáte

    Reakce obchodu Apollo Obr

    U každého zboží máme uvedeno skladem, nebo DOČASNĚ NEDOSTUPNÉ.
    U Vámi vybraného zboží bylo napsáno DOČASNĚ NEDOSTUPNÉ !
    Přes to jsme se snažili najít adekvátní náhrady a to buď zajímavější, nebo zcela shodné, pouze jiné značky.
    Pokud došlo k nedorozumění je nám líto, ale recenze je zcela NEOBJEKTIVNÍ a poškozuje naši snahu o kvalitní služby, které nabízíme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Doručeno nekompletní zboží
    • Zboží doručeno v poškozenému obalu
    • Informace, že se jedná o nekompletní zboží či je poškozený obal nebylo uvedeno
    • Zaplatila jsem za zboží, které neodpovídá stavu a ceně
    • Jednání e-shopu, resp. majitele p. Obra
    • Zastaralý systém plateb
    • Zde bych už nikdy nic nekoupila

    Reakce obchodu Apollo Obr

    Zde došlo k omylu zákazníka, který opomněl uhradit. Nešlo tedy zboží zaslat, když byla zvolena forma úhrady převodem a nebylo uhrazeno.
    Po našem kontaktování zákazník uhradil ( 20.9. - zaslal i doklad o provedené platbě ) a ještě tentýž den jsme expedovali. Tato recenze tedy i když asi neúmyslně, ale zcela neodpovídá skutečnosti a je velice nespravedlivá a přirozeně nás poškozuje neprávem.
    Většina negativních recenzí jsou na základě nedorozumění, chybou zákazníka, který však po zjištění neoprávněnosti recenzi neopraví.
    V tomto případě nám také bylo slíbeno, že zákazník recenzí opraví, ale doposud se tak nestalo. Zboží expedujeme okamžitě,
    tentýž, maximálně druhý pracovní den, pokud máme uvedeno, že je skladem. Pokud není skladem, nebo není uhrazeno, expedovat nemůžeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • že zboží vůbec dorazilo

    nekomunikace, nemožnost vybrat dovozce, dlouhá dodací doba - 5 dní

    Reakce obchodu Apollo Obr

    Zboží bylo objednáno v sobotu 22.6. V pondělí 24.6. jsme expedovali. Zboží bylo převzato v 26.6. To znamená třetí pracovní den, nikoliv 5 dní. Máme v podmínkách, pokud je doprava zdarma, vybíráme dopravce. Pokud se jedná o lednici a je doprava zdarma volíme většinou Toptrans. Pokud si zákazník vybere menší výrobek, můžeme zvolit i českou poštu, či balíkovnu a podobně.
    Zákazník obdržel mnoho informačních mailů. Někdy se bohužel může stát, že email dorazí do SPAMU. To bohužel nejsme schopni ovlivnit. Doporučujeme všem, pokud neobdrží informační mail okamžitě po objednání, podívat se do SPAMU.
    Zcela jistě ho tam objeví. Tato recenze bohužel s objektivitou nemá nic společného.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlá komunikace
    • Zakoupený produkt ETA Gustus Gulliver IV 4128 90010 dorazil v rotrhane krabici.

    Zakoupil jsem ETA Gustus Gulliver IV 4128 90010 jako dárek.
    Ten dorazil v rotrhané krabici.
    Na stránkách prodejce nebylo nic napsáno, že je ETA Gustus Gulliver IV 4128 90010 v hodně poškozené krabici.
    Po mé tel. reakci mi prodejce odpověděl, že je obal poškozený, věděli ale že se o tom zapomněli zmínit.
    Kuchyňský robot viditelně poškozený nebyl. Bohužel se nedá přiložit obrázek poškozeného obalu.
    Byl to dárek, takže teď jen doufám, že bude vše funkční a nebudu muset výrobek reklamovat v rámci záruky.
    Tohoto prodejce bych si již nevybral.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doprava absolutně bez. spolupráce. Zboží dodáno jinam, než jsem objednal ! Po týdnu čekání!

    Reakce obchodu Apollo Obr

    Naprosto souhlasíme s nespokojeností ohledně dodací lhůty. Výdejní místo bylo poštou přesměrováno na jiné, které zákazník neuvedl. Zákazník si tudíž musel vyzvednout na jiném místě balíkovny.
    Vyjádření české pošty bylo, že z kapacitních důvodů museli změnit. Zákazníkovi nabídli sice dovoz domů.
    Bohužel není v našich silách vždy kontrolovat dopravce a jejich případné pochybení.
    Přes tuto nepříjemnost je hodnocení spíše pro dopravu a nikoliv pro tým. Expedovali jsme tentýž den, kdy si zákazník zboží objednával. Více už udělat nemůžeme. Zboží obdržel za týden, ne za 1 den, jak mohlo být v případě, že by zvolený dopravce dodal jak měl. Dopravu však hradíme zcela celou a zákazník nehradil ani 1,-

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Poskytnuta sleva, rychlá komunikace
    • Dlouhá dodací doba

    Obchod uváděl zbozi skladem, ale zatim ho nebyl schopen doručit.
    Takze skladem mozna bylo, ale nekde u dodavatele.
    V takovém pripade musi obchod pocitat s negativními recenzemi.
    Sam eshopy provozují, ale takto manipulovat se zakazniky bych si nedovolil.
    Recenzi píšu proto, aby se pan majitel zamyslel nad tim, zdali chce uvádět u zbozi ze je skladem, kdyz ho fyzicky skladem nema.
    Na druhou stranu oceňuji odpoved na muj dotaz o vikendu s nasledne poskytnutou slevu, coz je zase velka výhoda obchodu.

    Reakce obchodu Apollo Obr

    Opět neobjektivní recenze. Zákazník objednal zboží, které bylo skladem. Byla však objednaná navíc záruka , která skladem nebyla.
    Expedovalo se za 4 prac. dny obojí. Některé značky mají prodlouženou záruku v papírové podobě.
    Veškeré zboží, které deklarujeme skladem, je opravdu u nás skladem a ne někde u dodavatele. Viz ostatní recenze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Neochotný, arogantní přístup k zákazníkům, už nikdy víc...

    Neochotný, arogantní přístup k zákazníkům, už nikdy víc...

    Reakce obchodu Apollo Obr

    Musíme se ohradit k této pro nás nepochopitelné recenzi.
    Zboží ( malá lednice v hodnotě 2740,- ( nejnižší cena na trhu ) bylo objednáno v pátek 22.9. v 8:58h Tentýž den bylo zboží expedováno, jelikož bylo hrazeno kartou.
    Do druhého pracovního dne t.j. v pondělí bylo v pořádku doručeno.(nikoliv tedy 3dny) Zákazník se domníval a dokonce tvrdil, že nemáme doklad v pořádku telefonicky se dožadoval dopisování do dokladu. Přesto, že jsme vyjasnili správnost našeho daňového dokladu, přál si dopsat určitou větu do dokladu. Systém to přirozeně neprovádí a generuje se automaticky.
    Editace v tomto dokladu není jednoduše možná. Přesto jsme zákazníkovi nabídli možnost, aby svou žádost napsal písemně, abychom větu na jeho přání doplnili a poradili se o možnostech. Zákazník si později nejspíše zjistil, že doklad je naprosto v pořádku a po té nás písemně nekontaktoval. Raději se snaží naše dobré jméno a prozákaznickou snahu ( viz ostatní recenze ) poškodit. Můžeme se snažit jak chceme, dodávat rychle kvalitní zboží, ale vždy se najde nepochopitelný přístup i k nám. Naši ochotu k zákazníkovi si můžete bez váhání vyzkoušet a stejně jako drtivá většina zákazníků budete příjemně překvapeni ochotou. Prosím o přečtení více recenzí! S úctou Apollo team

  • Nedoporučuje obchod

    • chaos,neprofesionalita

    Reakce obchodu Apollo Obr

    Zákazník- spíše někdo z konkurence si objednal pračku s nejnižší cenou na trhu, kterou jsme druhý den expedovali.
    Zásilku odmítl bez udání důvodu. Jsme si jisti, že v tomto případě se jedná o neprofesionální konkurenci, která se nedokáže zachovat tržně a snaží se nepoctivým způsobem kazit jméno úspěšnějšímu prodejci. Nemohlo se jednat o chaos, když nebyl problém s ničím. Další spravedlivé recenze dokazují opak.
    Nechť se to panu Jaroslavu J. z "Prahy" vrátí zpět jako bumerang.Doba je těžká, ale tohle se nedělá!
    Jsme si zcela jisti, že nedošlo s naší strany k pochybení!!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    špatná komunikace ohledně reklamace výrobku

    Reakce obchodu Apollo Obr

    Reklamaci jsme vůbec neřešili, zákazník se obrátil na výrobce.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Neměli zboží, které inzerovali.

    Reakce obchodu Apollo Obr

    Zboží skladem bylo, ale zákazník právem odmítl rozbalený kus, na což jsme ho informovali telefonicky.
    Skladové zásoby se nám zobrazují pouze jako skladem, nebo dočasně nedostupné.
    V případě, že je poslední kus není vždy vystaven, ale může se to stát, tudíž vždy zákazníka informujeme.
    Mrzí nás poškozování našeho jména od zákazníka, který nenapíše objektivně svou recenzi.
    Zboží jsme měli a nové, pouze vybalené, na což jsme zákazníka upozornili před expedicí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod odepsal, že zboží nemají později jsem zjistil, že mají ale za vyšší cenu. Proto mi zboží za původní cenu neprodali

    Reakce obchodu Apollo Obr

    Zboží bylo v době objednávky nedostupné. Na vyhledávači Heureka se jevilo jako skladem, ale jelikož se Feed (stav skladu) propisuje cca po 2 hodinách, Heureka stáhla naše data s běžným zpožděním. Cena při zadání zákazníka byla akční. Po vyprodání jsme ukončili akci a cena se vrátila na běžnou cenu. Jelikož však skladem nebyla ani u dodavatele ( starý výprodejový model 40" tv ) nemohli jsem zákazníkovi nabídnout tentýž. Nabídli jsme však 3 možnosti obdobných tv i za stejnou cenu, nebo obdobnou.
    Zákazník v domnění, že mu nechceme odprodat o několik stovek korun za nižší cenu objednávku zrušil.
    Prosíme zákazníky, aby brali převážně v potaz, zda je zboží SKLADEM uvedeno na našich stránkách, nikoliv jen ve vyhledávači.
    2 hodiny je dlouhá doba na to, aby nedošlo k neshodě stavu skladu na vyhledávačích a stavu skladu v našem E-shopu.
    Děkujeme za pochopení, přičemž nás mrzí ne zcela objektivní recenze u této objednávky.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vzhledem k tomu že jsem čekala asi 7 dní a nikdo se neozýval v jakém stavu je má objednávka, napsala jsem email s dotazem. Druhý den mi pán volal, že televizi nemají na skladě a už ani mít nebudou. Televizi jsem zaplatila hned ten den objednání, proto mě zarazilo že se tak dlouho nikdo sám od sebe neozval. No každopádně alespoň byl pan slušný a ihned mi vrátil peníze na účet. Za mě nedoporučuji. Nelíbí se mi že nic nevíte o vašem zboží a teprve po napsání emailu se někdo probudí, že jste si vlastně něco objednali

    Reakce obchodu Apollo Obr

    Chápeme nespokojenost zákazníka, který sice objednal zboží, které skladem nebylo, ale nejspíš omylem na naše telefony, nereagoval a předpokládal, že pokud jej zaplatí kartou, ihned dokážeme dostupnost ovlivnit.Není proto zcela korektní, pokud nepřímá tel.hovor nereaguje na e-mail, domnívat se, že nijak nereagujeme. Pokud se zpráva dostane do SPAMU je bohužel možné. Okamžitě po jeho skontaktování a odmítnutí náhrady - nový model tv, jsme zákazníkovi vrátili peníze zpět tentýž den. Celkem se jednalo o 4 dny po objednání ( dle výpisu ) nikoliv 7 dní. Mrzí nás tato nedoporučující recenze, která není stavěna na objektivních základech. Přejeme si vždy spokojeného zákazníka. Snad ostatní recenze napoví, že tomu tak je. Přes to se omlouváme za nedorozumění a doporučujeme neobjednávat zboží, které není skladem! Děkujeme za pochopení.
    Team Apollo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Špatné a neúplné popisy zboží
    • Neúplné popisy zboží
    • Majitel, dobře nabízí, výrobek však nezná
    • Sporáky nemají přívodní šňůru
    • Majitel považuje za banalitu tuto informaci uvést v eshopu.
    • Kdybych věděl výše uvedené pak bych si objednal vyšší model. Neb zapojení je stejné

    V popisu zboží chybí, že u sporáku není přívodní šňůra. Také, že zapojení by měl udělat odborník, elektrikář.
    Není ani schéma správného zapojení u dodávky výrobků /v manuálu.
    Sporák zapojen na dva samostatné okruhy neboť nenam 400W. Toto musel udělat elektrikář. Cena za zapojení v pátek večer 2500kč. Už někdo z vás sháněl elektrikáře v pátek v pil páté odpoledne? Ne? Jako když Maruška šla pro jahody

    Reakce obchodu Apollo Obr

    Pokud se zákazníkovi věnujete celý den a nezvládne si vybrat zboží chápeme. Pokud však si vybere až ve čtvrtek a sporák mu dorazí v pátek tak by mohl pochopit, že může být problém během chvíle sehnat elektrikáře, pokud tak neučinil předem. Pro elektrikáře je jednoduché připojit elektrický sporák , proto nerozumím, že si vzal 2500,- od zákazníka. Za ceny služeb elektrikářů a různých příplatků neručíme.
    Jsme však přesvědčeni, že nemohlo jít o pouhé zapojení sporáku,ale další služby, které si zákazník přál.
    Mrzí nás nespokojenost zákazníka, který neocenil ani cenu, rychlost, věnování se po telefonu a další. Snažíme se vyhovět maximálně všem.
    Viz ostatní recenze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem televizi. Potvrzující email dorazil. Když nikdo z obchodu nereagoval, tak jsem volal a bylo mi sděleno, že televizi mi nechtějí dodat, že prý spadla a proto by mohla mít časem závadu, která by třeba nebyla opravitelná a hned mi nabízeli jiný výrobek. Na dotaz, zda má nějaké vnější vady, byla odpověď ne.
    Volal jsem poté znovu, že bych přece jen tu "poškozenou" televizi koupil, tak přišla jiná pohádka.
    Vypadá to, že zboží nemají a nechávají to jen, aby to tak vypadalo, aby asi zákazníkům vyskočilo ve vyhledávačích.
    Po několika týdnech, televize stále na eshopu stále dostupná.

    Reakce obchodu Apollo Obr

    Na "zákazníka" jsme reagovali okamžitě,ale nezvedal tel. Televizor byl poškozený pádem a jevil známky poškození.Informace od zákazníka jsou asi úmyslně zavádějící. Veškeré zboží,které máme uvedeno skladem, máme opravdu na našem skladě, nikoliv jako u některých jiných e-schopů. Tv byla dostupná ne po několika týdnech,ale asi 6 dnů a to z důvodu, že fyzicky skladem byla.Zákazníkům se snažíme vždy vyhovět, viz. ostatní recenze.