Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ve čtvrtek objednáno a ještě v neděli jsem nevěděla termin dodání. Vzhledem urgentní potřebě (operace psa) jsem se musela zařídit jinak. V nedeli zrušeno, v pondělí potvrzeno zrušení objednávky.

    Reakce obchodu Animalhouse.cz

    Děkujeme vám za zpětnou vazbu a velice nás mrzí, že vaše objednávka nedorazila včas, zejména v tak citlivé situaci. Uvědomujeme si, jak důležitá byla vaše potřeba, a upřímně nás to mrzí. Vaše zkušenost nám pomáhá zlepšovat naše služby a děláme vše pro to, aby se podobné situace neopakovaly. Za tým Animalhouse.cz MVDr. Nikola Hanáková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • podvodné jednání - účelové storno objednávky s výmluvou na chybu v systému
    • neprofesionální e-shop
    • obtěžující volání o víkendu
    • mění ceny zboží i dopravy, jak se jim to hodí
    • komunikace z jiné domény (nasveterinar.cz místo animalhouse.cz)
    • po stornu už žádná odpověď na můj e-mail

    Ve čt jsem objednala 2 pytle granulí pro kočky za dobrou cenu s akcí "doprava zdarma", v košíku jsem proto vybrala dopravu zdarma a hned zaplatila převodem (jiná platba nebyla možná). V po přišel e-mail, že nezvedám tel (2 nepřijaté hovory v ne kolem 13. a po 20. hod, považovala jsem za nevyžádané), objednávka je připravená k odeslání, ale mám zaplatit ještě 159 Kč za dopravu. Odpověděla jsem, že zboží bylo viditelně označené "doprava zdarma", to jsem vybrala v košíku a dopravu za 0 Kč mám uvedenou i v potvrzení, a trvám proto na dodání dle objednávky. Večer přišel e-mail, že se stala neznámá chyba v jejich systému, objednávku nelze vyřídit a bez mého souhlasu ji stornovali. Reagovala jsem hned, že o zboží mám zájem a pokud bych počítala s poštovným, objednala bych dokonce 3 balení místo 2. Všimla jsem si, že cena granulí se oproti předchozímu týdnu výrazně zvýšila (z cca 1300 Kč/ks na cca 1800). Stornování mé objednávky bylo tedy účelové a výmluva na systémovou chybu podvod. Kdyby se jednalo o slušný e-shop, mohli jsme se dohodnout (přistoupila bych na nákup 3 balení za původní cenu + poštovné), ale už jsem nedostala žádnou odpověď. A podotýkám, že důvod storna byla "neznámá chyba v systému" poté, co jsem odmítla zaplatit dodatečně 159 Kč za dopravu, ne např. chybně uvedená cena zboží.