Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Přehledný web
- Výhodné ceny
- Není
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- poměrně vysoké poštovné, obchod nedoporučuje přes Zásilkovnu, ani Balíkovnu
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- levné, kvalitní rychlé...super, co víc dodat (a ještě přidali dáreček, je vidět, že mají zvířátka opravdu rádi)
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Bez komplikací
-
Doporučuje obchod
Super cena, možnost osobního odběru.
-
Doporučuje obchod
- Vždy vše v pořádku, milé jednání, kvalita zboží perfektní.
-
Doporučuje obchod
Rychlá domluva a vstřícnost
-
Doporučuje obchod
Já se s nimi spokojená
-
Doporučuje obchod
Vše dobré, bez problémů.
-
Doporučuje obchod
Skvělé, přijel jsem BUSem a na zastávce jsem to měl přímo ze dveří do dveří. Hned za dveřmi obchodoordinace milá paní recepční bleskem vše vydala a ještě přidala vánoční dáreček:-).
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlost dodání, kvalita zboží
-
Doporučuje obchod
Skvělý byla sem naprosto spokojená
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- RYCHLE A PŘÍJEMNÉ JEDNÁNÍ
ŽÁDNÁ
-
Doporučuje obchod
Velmi rychlé vyřízení
-
Doporučuje obchod
spokojenost
-
Doporučuje obchod
- Skvělá nabídka kvalitních hraček a pamlsků za přívětivé ceny. Velmi příjemné a ochotné jednání a vyřízení objednávky.
Skvělá nabídka kvalitních hraček a pamlsků za přívětivé ceny. Velmi příjemné a ochotné jednání a vyřízení objednávky.
-
Doporučuje obchod
- Rychlost dodání
-
Doporučuje obchod
- Jsem spokojená dvakrát už jsem objednávala a vždy proběhlo v pořádku
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Nabídka zboží - kupovala jsem sadu na odběr moči pro kocoura (umělohmotný kočkolit).
- Rychlost dodání.
Můj Maty měl zánět močáku a potřebovala jsem "umělý" kočkolit, abych mohla zkontrolovat, že už je moč v pořádku. Na prázdný WC nešel, zachránil mě tento umělohmotný kočkolit.
Díky moc za jeho nabídku a prodej. -
Nedoporučuje obchod
- podvodné jednání - účelové storno objednávky s výmluvou na chybu v systému
- neprofesionální e-shop
- obtěžující volání o víkendu
- mění ceny zboží i dopravy, jak se jim to hodí
- komunikace z jiné domény (nasveterinar.cz místo animalhouse.cz)
- po stornu už žádná odpověď na můj e-mail
Ve čt jsem objednala 2 pytle granulí pro kočky za dobrou cenu s akcí "doprava zdarma", v košíku jsem proto vybrala dopravu zdarma a hned zaplatila převodem (jiná platba nebyla možná). V po přišel e-mail, že nezvedám tel (2 nepřijaté hovory v ne kolem 13. a po 20. hod, považovala jsem za nevyžádané), objednávka je připravená k odeslání, ale mám zaplatit ještě 159 Kč za dopravu. Odpověděla jsem, že zboží bylo viditelně označené "doprava zdarma", to jsem vybrala v košíku a dopravu za 0 Kč mám uvedenou i v potvrzení, a trvám proto na dodání dle objednávky. Večer přišel e-mail, že se stala neznámá chyba v jejich systému, objednávku nelze vyřídit a bez mého souhlasu ji stornovali. Reagovala jsem hned, že o zboží mám zájem a pokud bych počítala s poštovným, objednala bych dokonce 3 balení místo 2. Všimla jsem si, že cena granulí se oproti předchozímu týdnu výrazně zvýšila (z cca 1300 Kč/ks na cca 1800). Stornování mé objednávky bylo tedy účelové a výmluva na systémovou chybu podvod. Kdyby se jednalo o slušný e-shop, mohli jsme se dohodnout (přistoupila bych na nákup 3 balení za původní cenu + poštovné), ale už jsem nedostala žádnou odpověď. A podotýkám, že důvod storna byla "neznámá chyba v systému" poté, co jsem odmítla zaplatit dodatečně 159 Kč za dopravu, ne např. chybně uvedená cena zboží.