Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Přehledný web
    • Výhodné ceny
    • Není
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • poměrně vysoké poštovné, obchod nedoporučuje přes Zásilkovnu, ani Balíkovnu
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • levné, kvalitní rychlé...super, co víc dodat (a ještě přidali dáreček, je vidět, že mají zvířátka opravdu rádi)
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Bez komplikací

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Super cena, možnost osobního odběru.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vždy vše v pořádku, milé jednání, kvalita zboží perfektní.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlá domluva a vstřícnost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Já se s nimi spokojená

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše dobré, bez problémů.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělé, přijel jsem BUSem a na zastávce jsem to měl přímo ze dveří do dveří. Hned za dveřmi obchodoordinace milá paní recepční bleskem vše vydala a ještě přidala vánoční dáreček:-).

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost dodání, kvalita zboží
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělý byla sem naprosto spokojená

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • RYCHLE A PŘÍJEMNÉ JEDNÁNÍ

    ŽÁDNÁ

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi rychlé vyřízení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělá nabídka kvalitních hraček a pamlsků za přívětivé ceny. Velmi příjemné a ochotné jednání a vyřízení objednávky.

    Skvělá nabídka kvalitních hraček a pamlsků za přívětivé ceny. Velmi příjemné a ochotné jednání a vyřízení objednávky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Jsem spokojená dvakrát už jsem objednávala a vždy proběhlo v pořádku
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nabídka zboží - kupovala jsem sadu na odběr moči pro kocoura (umělohmotný kočkolit).
    • Rychlost dodání.

    Můj Maty měl zánět močáku a potřebovala jsem "umělý" kočkolit, abych mohla zkontrolovat, že už je moč v pořádku. Na prázdný WC nešel, zachránil mě tento umělohmotný kočkolit.
    Díky moc za jeho nabídku a prodej.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • podvodné jednání - účelové storno objednávky s výmluvou na chybu v systému
    • neprofesionální e-shop
    • obtěžující volání o víkendu
    • mění ceny zboží i dopravy, jak se jim to hodí
    • komunikace z jiné domény (nasveterinar.cz místo animalhouse.cz)
    • po stornu už žádná odpověď na můj e-mail

    Ve čt jsem objednala 2 pytle granulí pro kočky za dobrou cenu s akcí "doprava zdarma", v košíku jsem proto vybrala dopravu zdarma a hned zaplatila převodem (jiná platba nebyla možná). V po přišel e-mail, že nezvedám tel (2 nepřijaté hovory v ne kolem 13. a po 20. hod, považovala jsem za nevyžádané), objednávka je připravená k odeslání, ale mám zaplatit ještě 159 Kč za dopravu. Odpověděla jsem, že zboží bylo viditelně označené "doprava zdarma", to jsem vybrala v košíku a dopravu za 0 Kč mám uvedenou i v potvrzení, a trvám proto na dodání dle objednávky. Večer přišel e-mail, že se stala neznámá chyba v jejich systému, objednávku nelze vyřídit a bez mého souhlasu ji stornovali. Reagovala jsem hned, že o zboží mám zájem a pokud bych počítala s poštovným, objednala bych dokonce 3 balení místo 2. Všimla jsem si, že cena granulí se oproti předchozímu týdnu výrazně zvýšila (z cca 1300 Kč/ks na cca 1800). Stornování mé objednávky bylo tedy účelové a výmluva na systémovou chybu podvod. Kdyby se jednalo o slušný e-shop, mohli jsme se dohodnout (přistoupila bych na nákup 3 balení za původní cenu + poštovné), ale už jsem nedostala žádnou odpověď. A podotýkám, že důvod storna byla "neznámá chyba v systému" poté, co jsem odmítla zaplatit dodatečně 159 Kč za dopravu, ne např. chybně uvedená cena zboží.