Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Dodali ste mi iný produkt.
-
Nedoporučuje obchod
Dle firmy bylo zboží odesláno kurýrem 11. 9., dnes je 17. 9. a zboží dosud nepřišlo.
Reakce obchodu ANIMAL FOOD
Dobrý den.
Váš balíček jsme skutečně odeslali 11.9.
Omlouváme se za problémy způsobené naším starým přepravcem, kterému zcela zkolabovala logistika. Přepravce jsme vyměnili a balíky již posíláme přes kurýrskou společnost GLS. Všichni zákazníci, kterým se takto dlouho zpozdilo doručení, od nás dostanou slevu na další nákup.
Děkujeme za Vaši přízen. -
Nedoporučuje obchod
- zboží s prošlým datumem spotřeby
- neochota komunikovat
Zboží mi přišlo s 10 dní prošlým datumem spotřeby, nebudu polemizovat jestli úmyslně nebo nechtěně, ale ani jsem nedostal odpověď na email jak to budeme řešit dále.
Reakce obchodu ANIMAL FOOD
Vážený zákazníku.
Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Vzhledem ke zvýšenému počtu objednávek vyřizujeme reklamace s menším zpožděním. Ovšem zkoušeli jsme Vás opakovaně kontaktovat telefonicky ale bez odezvy. Uvedená situace vznikla nedopatřením. -
Nedoporučuje obchod
Když mi dojde krmivo, u kterého mám jen 2 - 3 měsíce na spotřebu, nemůžu být spokojen. Tohle mne opravdu velmi zklamalo!!!
-
Nedoporučuje obchod
- Rozvoz po Praze nad 499kč zdarma.
- Komunikace
Zboží jsem objednala a po objednavce na strankch bylo napsáno že požadované granule v určité váze nejsou ale obchod mě dál neinformoval o stavu objednavky. Takže nevím jestli platí nebo jestli je zrušena.
Reakce obchodu ANIMAL FOOD
Toto hodnocení patří předchozímu majiteli domény www.animalfood.cz
Děkujeme za pochopení :))