Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodali ste mi iný produkt.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Dle firmy bylo zboží odesláno kurýrem 11. 9., dnes je 17. 9. a zboží dosud nepřišlo.

    Reakce obchodu ANIMAL FOOD

    Dobrý den.
    Váš balíček jsme skutečně odeslali 11.9.
    Omlouváme se za problémy způsobené naším starým přepravcem, kterému zcela zkolabovala logistika. Přepravce jsme vyměnili a balíky již posíláme přes kurýrskou společnost GLS. Všichni zákazníci, kterým se takto dlouho zpozdilo doručení, od nás dostanou slevu na další nákup.

    Děkujeme za Vaši přízen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží s prošlým datumem spotřeby
    • neochota komunikovat

    Zboží mi přišlo s 10 dní prošlým datumem spotřeby, nebudu polemizovat jestli úmyslně nebo nechtěně, ale ani jsem nedostal odpověď na email jak to budeme řešit dále.

    Reakce obchodu ANIMAL FOOD

    Vážený zákazníku.
    Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti. Vzhledem ke zvýšenému počtu objednávek vyřizujeme reklamace s menším zpožděním. Ovšem zkoušeli jsme Vás opakovaně kontaktovat telefonicky ale bez odezvy. Uvedená situace vznikla nedopatřením.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Když mi dojde krmivo, u kterého mám jen 2 - 3 měsíce na spotřebu, nemůžu být spokojen. Tohle mne opravdu velmi zklamalo!!!

  • Nedoporučuje obchod

    • Rozvoz po Praze nad 499kč zdarma.
    • Komunikace

    Zboží jsem objednala a po objednavce na strankch bylo napsáno že požadované granule v určité váze nejsou ale obchod mě dál neinformoval o stavu objednavky. Takže nevím jestli platí nebo jestli je zrušena.

    Reakce obchodu ANIMAL FOOD

    Toto hodnocení patří předchozímu majiteli domény www.animalfood.cz
    Děkujeme za pochopení :))