Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Myslim, ze se ma AnEr jeste co ucit. Hlavne ta komunikace a vstricnost.... Prvni a posledni objednavka zde.

    Reakce obchodu Aner Shoes&Barefoot

    Dobrý den,
    protože se jedná o velice negativní hodnocení ze strany zákazníka, bez toho, aniž by hodnocení blíže zdůvodnil, tento obchodní případ v rámci možností zkonkretizuji. Na náš e-shop se obrátil zákazník s emailovým dotazem, že v současné době má boty jisté značky ve velikosti „XX" a jakou velikost doporučíme u té stejné značky u zimních bot. Jelikož se jednalo o boty dětské, kde dochází k růstu „nožičky", bylo klientovi týž den odpovězeno žádostí, aby přeměřil nožičku a poslal její rozměry. Načež zákazník už neodpověděl, žádné míry neposlal a následující den rovnou botky v konkrétní velikosti objednal. Objednávka byla zákazníkem potvrzena 13.11.2018, ihned byly odeslány informace k platbě a 14.11.2018 dorazila platba na náš účet. Týž den bylo zboží odesláno zvoleným dopravcem. Samozřejmě klient byl automatickým systémem o průběhu vyřizování objednávky informován emaily a nakonec dostal i odkaz na sledování zásilky. Bohužel však zvolený dopravce tuto zásilku doručoval déle, než bylo do té doby běžné, ovšem za tuto skutečnost náš e-shop neodpovídá. 19.11.2018 bylo zboží klientovi doručeno, jelikož do termínu zasáhl víkend, doručení bylo 3. pracovní den od připsání platby na náš účet a celkem 4. pracovní den od potvrzení objednávky klientem. Zákazníkovi jsme se snažili tuto záležitost už vysvětlit emailem, jako odpověď na jeho stížnostní email terý nám poslal. Bohužel neúspěšně, vzhledem k hodnocení, které nám nyní klient na heuréce udělil. Toto zákazníkovo hodnocení proto považujeme jako neobjektivní, neopodstatněné a poškozující náš e-shop, což nás velice mrzí. Na veškerou klientovu emailovou komunikaci bylo vždy slušně a vstřícně odpovězeno do pár hodin, včetně odpovědi na stížnost, kterou zákazník poslal ve Státní svátek 17.11. , kdy si stěžoval, že boty nejsou stále doručeny. Snažíme se maximálně klientům vycházet vstříc a poskytovat nejlepší možné služby, ovšem, ne vždy se podaří zavděčit všem. S pozdravem Klára Hančová – Aner boty