Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Nemám žádnou informaci.

    Reakce obchodu anebotak

    Dobrý den, ve vaší objednávce 2401645 máte vybránu úhradu převodem, která nebyla dosud provedena. Z tohoto důvodu automatizovaný objednávkový systém neprovádí žádné akce, objednávka je ve stavu "čeká na platbu". Samozřejmě si můžete vyžádat změnu platby, případně opakované zaslání platebních údajů. Děkujeme, anebotak LK

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Z obchodu se vůbec nikdo neozval.

    Obchod na objednávky nereaguje.

    Reakce obchodu anebotak

    Dobrý den,

    vaše objednávka nemohla být vyřízena, protože je neuhrazená.
    Objednávky jsou vyřizovány v plně automatizovaném režimu a ke všem změnám stavu objednávky probíhá standardní komunikace pomocí informačních mailů. Pokud zákazník obchod nekontaktuje, nemůže ani obsluha obchodu při nejlepší vůli na nic reagovat. Pokud mám například napíšete mail nebo chat, samozřejmě rádi pomůžeme, poradíme, vyhovíme.

    Děkujeme, Luděk z anebotak

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Bohužel mi dorazil vadný konponent, který se nedá použít.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nikdo nekomunikuje ,zboží jsem zaplatila a nic.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Uvádějí dodání do 2 pracovních dnů, po 4 dnech zboží stále nikde, jde to přes Poštu, možná je problém tam.
  • Nedoporučuje obchod

    Sice byla objednávka odeslána v den zaplacení, ale ještě stále je na stejném místě, kde ji podali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá doručovací doba

    Reakce obchodu anebotak

    Dobrý den,
    zkontrolovali jsme průběh objednávky a doručování, objednávka je podle údajů dopravce právě v doručování. Doufáme, že vše proběhne v pořádku a k vaší spokojenosti. Termín doručování je na samé hraně dané OP, za což se omlouváme.

    Děkujeme za zpětnou vazbu,
    s pozdravem

    Luděk Kožner, anebotak

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vůbec nereagoval na objednávku, telefon je nedostupný, mail se vrací jako nedoručitelný.

    Reakce obchodu anebotak

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu, v uvedeném termínu byl obchod uzavřen z důvodu dovolené, což bylo avizováno na stránkách prodejce i ve vaší internetové objednávce, z tohoto důvodu byla omezená komunikace obchodu.

    - K vaší objednávce nemáme v evidenci žádnou mailovou komunikaci, prosíme o kontrolu zadávané mailové adresy.
    - Vaše objednávka bohužel nemohla být vyřízena ani dnešnímu datu, neboť máte vybranou úhradu převodem, která dosud nebyla provedena.
    - V případě zájmu o dokončení objednávky stačí uhradit zaslanou zálohovou fakturu (případně vyžádat změnu formy úhrady) a tato bude obratem odeslána, není třeba provádět žádné další kroky.

    Děkujeme , s pozdravem

    Luděk Kožner, anebotak

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednání zboží mě nepřišel ani potvrzovací e-mail..... Už je to nějaký čas a zboží stále nedorazilo....
    Hlavně že pošlou dotazník k hodnocení obchodu a zboží ..... Když nemám co hodnotit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod doručuje pouze do Balíkovny. Výběr Balíkoven byl v nabídce omezen pouze na pobočky České pošty. Vybral jsem tedy s velkým sebezapřením poštu (nerad tam chodím a stojím fronty), načež se mi za tři dny ozval obchod, že na poštu to poslat nejde, a že si mám vybrat jinou Balíkovnu. Vybral jsem tedy, slíbili to tam poslat, už je to týden a zboží zřejmě zatím vůbec nebylo odesláno, alespoň jsem o tom nedostal žádnou informaci.
    Na mail neodpověděli, telefon mají nedostupný.

    Reakce obchodu anebotak

    Dobrý den,

    jak jsme vás již informovali, vaši zásilku nebylo možné odeslat na původní adresu, neboť vybraná pobočka byla v den odeslání neaktivní. Tuto skutečnost nemůžeme nijak ovlivnit, je to výhradně v kompentenci konkrétní pobočky a dopravce, který spravuje přenos dat, tedy České pošty. Bohužel po tomto datu zůstala vaše objednávka neodbavená z důvodu uzavření obchodu - v době 11. 8. až 22. 8. 2021 jsme měli dovolenou. Za tento nešťasný souběh okolností a za způsobené komplikace se vám omlouváme. Zásilky odesíláme počínaje 23.8. 2021 v prodloužené pracovní době.

    Děkujeme za pochopení,

    s přátelským pozdravem Luděk za tým anebotak

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Široký sortiment u poměrně speciálního zboží.
    • Vazba na dopravce s na internetu neobvykle dlouhou prolukou komunikace a dodací lhůtou.

    Volba špatného dopravce zbytečně poškozuje image vašeho obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    Nedoporučuji odesílat zboží Českou poštou. Zboží bylo odesláno v pondělí 3.5. a v pondělí 10.5. je zboží stále v přepravě.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod má dobrou nabídku ale nemohu bohužel ohodnotit zkušenost se zbožím. Možná se to nestává pokaždé ale moje objednávka nebyla expedována.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dřív úžasný obchod. Vše chodilo kvalitní a tak jak je nafocené..Teď se bohužel zhoršili. Minerály chodí jinak barevné a ne jako na fotografii, malý výběr na výrobu, náušnicové kroužky kulaté zmizely, je toho víc a je to škoda. Jinak nepovedené kusy vymění, ale posilat zpět třeba valounky, které nejsou modré, ale bílé( pro klientku na náušnice) se nikomu nevyplatí..., je to škoda a třeba se nad tím e shop zamyslí...

  • Nedoporučuje obchod

    • Nedodáno!

    Reakce obchodu anebotak

    Dobrý den, vážený zákazníku, vaše objednávka z 29.9.2020 byla odbavena 30.9.2020. Od 1.10. 2020 je uložená na vaší doručovací poště z důvodu "adresát nezastižen". Doporučené zásilky jsou ukládány na 14 dní, poté jsou vráceny odesílateli jako nedoručitelné. Pro vyřešení kontaktujte prosím svou doručovací poštu, při komunikaci uveďte číslo zásilky RR3745622770M. Pohyb zásilky můžete také online sledovat pomocí odkazu na sledování zásilek, který jste od nás obdržel mailem 30.9.2020, případně přímo na stránkách České pošty. Děkujeme, anebotak

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V objednavce je cena za jeden kus objednal jsem si 2 ks a přišel mi jedn balík drátu to mě komplikuje rozpleteni a udělání dvu balíčku

    Reakce obchodu anebotak

    Dobrý den, vážený zákazníku,

    v popisu produktu je uvedeno, že vážené svitky dělíme po násobcích celých kg a objednané množství dodáváme vcelku. Požadujete-li dodání ve více svitcích, v tom případě doporučujeme uvést požadavek do objednávky a rádi vám vyhovíme.

    Děkujeme, anebotak