Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Skutečně velký výběr sortimentu.
    • Musel jsem čekat 20 minut před vchodem, přičemž vcházeli jiní (asi důležitější) zákazníci.
    • Při technickém dotazu na prodejce jsem nedostal odpověď a ani nebyla vůle cokoliv zjišťovat.

    Reakce obchodu ANAREUS CZ, s.r.o.

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás velmi mrzí. Bohužel v době koronakrize máme zavedená pravidla a omezení pro vstup na prodejnu viz odkaz: https://www.anareus.cz/cs/content/32-pravidla-prodejny-od-15-06-2020
    Tedy může se stát, že zákazníci musí chvíli počkat před prodejnou, než na ně dojde řada.
    Určitě nedáváme přednost "VIP zákazníkům", nic takového u nás není. Pokud šel někdo před vámi, nejspíše jste nedržel viditelně frontu nebo se nejednalo o zákazníky, ale o lidi, kteří měli osobní soukromou schůzku s někým z našich zaměstnanců či s panem majitelem, nebo o kurýra a podobně. Je potřeba, aby zákazníci drželi řádně frontu, aby nedocházelo k předbíhání. Bohužel není v našich silách na to dohlížet. Pokud jste měl pocit, že vás někdo předběhl, měl jste se ozvat.
    Co se týče technického dotazu, prosíme napište nám ohledně toho na [email protected]. Určitě nebyl kolegou nezodpovězen záměrně.
    Přejeme hezký pracovní týden. :)