Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pomalé zpracování objednávky
    • Rozpor s objednaným a doručeným zbožím
    • Mizerná úroveň balení
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • Jedna objednávka byla odesílána na 3 pokusy. Pokaždé nekompletní, jednou naopak s naprosto nesmyslným zbožím navíc. To teď zase chtějí vrátit, ale že by si objednali dopravu, to ne. Takhle řešíme jednu banální objednávku položek, které mají normálně skladem, už 14 dní.

    Třeba jsem jenom prožil jednu prokletou objednávku, kde se pokazilo, co mohlo, a jsem jenom špatná výjimka. Obchod normálně komunikuje, i když z mého pohledu strašidelně amatérsky.

    Reakce obchodu Analogue

    Dobrý den Zdeňku, mrzí mne, že jste si vybral toho pověstného Černého Petra a že se zpracování Vaší objednávky takto nepovedlo. Omlouvám se za neprofesionalitu kolegů. Opravdu to není naším standardem a určitě se příště více zamyslíme nad organizací letních brigád a zástupů v době dovolených. Doufám, že jste v té poslední zásilce našel dárek od nás a že byl alespoň malou náplastí na způsobené trable.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Bolo mi dorucene ine zbozi ako bolo na obrazkoch

    Schvalne som si vybral tento obchod, lebo na fotkach mali ine (mne viac vyhovujuce) puzdro na instax sq 20 ako vsetky ostatne obchody. Samozrejme dorucene mi bolo to, co mali aj vo vsetkych ostatnych obchodoch. Dokonca remienok bol trocha osuchany, ale predpokladam, ze s tym obchod nema co docinenia.

    Reakce obchodu Analogue

    Vážený pane Viktore, je nám líto našeho přehlédnutí, na fotografiích převzatých z oficiálního zdroje výrobce je skutečně pouzdro, které vypadá trochu jinak než to prodávané. Bohužel jsem neměli čas sledovat fotografie na všech ostatních obchodech. Fotky samozřejmě vyměníme, abychom neuváděli zákazníky v omyl. Pokud s pouzdrem nejste spokojený, máte možnost vrátit jej bez udání důvodu v prodloužené lhůtě 30 dnů stejně jako všichni ostatní zákazníci. Případně nás můžete jednoduše kontaktovat napřímo přes jakýkoliv kanál komunikačního typu a obratem zjednáme nápravu. Zde v hodnocení bohužel nemáme žádnou takovou možnost chybu napravit a tak se budeme muset spokojit se zápornými červenými písmenky a nízkými procenty.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neprofesionální jednání

    Objednané zboží z eshopu na prodejně nebylo. Sice mi předem volali s omluvou, ale prodavačka v obchodě o ničem nevěděla. Nakonec jsem odcházel s foťákem o 100,- kč dražším, než jak jsme se domluvili telefonicky. Zmatek, pobíhající psi po obchodě a žoviální obsluha, která má všechno na háku.

    Reakce obchodu Analogue

    Vážený ověřený zákazníku, více než 5 let jsme čekali na první a jediné takto špatné hodnocení. Je nám to samozřejmě líto. Mohl jste nám dát vědět jakýmkoliv jiným způsobem a mohli jsme vyřešit minimálně tu stokorunu. Takto anonymně na internetu nevyřešíme nic. Předvánoční čas vždy prověří kvality každého z nás. Brigádnici jsme vyplísnili, psa jsme uvázali a budeme doufat, že i nadále uspokojíme alespoň těch 99% ostatních zákazníků. Přejeme hezké svátky a více profesionálnosti okolo Vás v novém roce.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Obchod poslal pouze potvrzující e-mail o obedjnávce a následně nekomunikoval. Když jsem o několik dní později volala (jednalo se o osobní vyzvednutí, které mělo být takřka ihned), řekli mi, že toto zboží už nevedou a mají jiné, že se mám zastavit a podívat.

    Reakce obchodu Analogue

    Snažíme se mít jen spokojené zákazníky, ale občas se to bohužel nepodaří. První negativní hodnocení po roce provozu je pro nás impulzem k dalšímu zlepšení služeb. A na komunikaci si dáme pozor obzvlášť! Zákaznici jsme volali a omlouváme se ještě jednou zde.