Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    až dosud jsem byl s tímto obchodem spokojen, Bohužel poslední objednávky hrůza. Pouzdro na LG G4, které bylo označené skladem, až po mém dotazu mi bylo sděleno, že není a nevědí kdy bude, A další, že do týdne nejsou schopni dodat antivirus, to už nemám co říci. Příště radši někoho jiného. Petr

  • Zambelli: Dobrý den,
    mrzí nás, že jste si vybral špatnou tiskárnu, do 14ti dní není problém zboží vrátit, měsíc po koupi už to bohužel zboží zpátky nebereme.

    ANACOMP.cz

  • Dobrý den,
    mám špatnou zkušenost s tímto obchodem.
    Objednal jsme tiskárnu kolem 13000,- Po měsíci skladování a vybalení tiskárny jsem zjistil, že tiskárna má jen USB port. Napsal jsem mail s dotazem na výměnu tiskárny za jinou, ale dostal jsem zamítavou odpověd. Jiný internetový obchod jako CZC.cz s tím problémy nemá.

  • Dobrý den, tomu co tady čtu se mi nechce věřit. Již přes rok nakupuji v eshopu anacomp.cz veškerou elektroniku,ale i jine věci včetně dárků a vždy k mé naprosté spokojenosti. Ochotné jednání, rychlé vyřízení. Mohu všem jen a jen doporučit!! Diky za dosavadni spolupráci Vojtěch Martínek

  • Můj příspěvek díky vám není dávno anonymní a stačí se podívat jen o pět postů níže, nebo alespoň sledovat, kdo na co v diskuzi reaguje....

    Milan

  • Dobrý den,

    žádné příběhy si nevymýšlím. Poprosím Vás o zaslání čísla Vaší objednávky na [email protected], omlouvám se Vám za Vaší špatnou zkušenost a rád Vaši objednávku prověřím. Na anonymní příspěvek se nedá moc dobře reagovat. Děkuji.

    ANACOMP.cz

  • anacomp: Dobrý den pane Michale Enochu,

    čím se snažíte vyjít zákazníkovi co nejvíce vštříc? Co děláte jiného, než že objednávku zrušíte a neřešíte to?
    Naopak chybu obratem opakujete a řešení je stejné i přes upozornění zákazníka?
    Je lepší se následně jen dokola vymlouvat na spoustu dalších eshopů?
    Když už jmenujete, tak si potom alespoň nevymýšlejte takové příběhy pane Enochu.

  • SlavekFa: Dobrý den pane Jaroslave,
    samozřejmě je to špatně, a proto se za to omlouváme. Bohužel nejsme bezchybní. Ikdyž se chyba stala snažili jsme se vyjít zákazníkovi co nejvíce vstříci. Nechceme být jako spousta dalších eshopů, které Vám prostě objednávku zruší a neřeší to.

    Michal Enoch
    ANACOMP.cz

  • Dobry den, cenim si toho, ze se vas obchod alespon omluvi /myslim posledni negativni hodnoceni/, ale presto si myslim, ze naceneni je problem vas a vaseho dodavatele, zakznika procedura naceneni a to, ze vase kontrolni mechanismy nefunguji asi moc nezajimaji, pokud vas system nezachyti cenu za kterou neni schopen dodat.....je asi neco spatne ne ?

    S pozdravem Jaroslav

  • Milan: Vážený pane Machači,

    bohužel chybu opravíme hned jakmile ji zjistíme. Cena telefonu se přepočítává od ceny, kterou nám na vstupu dává dodavatel. V počtu přes 100 000 položek, které máme aktuálně na eshopu se to nepodaří pokaždé podchytit ihned, když nám dodavatel nastaví špatnou cenu. U Vámi objednaného produktu nám dodavatel dvakrát po sobě poslal špatné vstupy. Ihned jak jsme na to přišli, chybu jsme opravili. Osobně jsem už mnohokrát narazil u největších českých eshopů na stejný problém. Nikdo není dokonalý.

    Michal Enoch
    ANACOMP.cz

  • Vážený pane Enochu,

    přišel mi požadavek na hodnocení nákupu v obchodě Anacomp. Popsal jsem tedy skutečnost, kterou jsem s obchodem udělal.
    Na chybu v obchodě a postupu při smazání objednávky jsem poprvé upozornil pana Vojtěcha Šťastného, již v případě první objednávky, kdy s informací, že toto zboží nebude dodané, přišla zároveň v příloze emailu potvrzená kupní smlouva.
    Že se vše bude opakovat jen o několik dní později, mě více než překvapilo. Vše korunovala žádost o hodnocení nákupu. Těch chyb je na eshopu víc, ty o kterých se bavíme jsou zatím asi nejmarkantnější. Pokud má mít obchod zpět mojí důvěru, bude muset někdo chyby řešit a to se zatím asi nedaří...

    Přeji hezký den

  • Jiří: Dobrý den,

    v první řadě bych jménem firmy chtěl poděkovat za Váš příspěvek. Pokud byste mi poslal číslo objednávky, mohl bych celou situaci ohledně dodací lhůty objednávky prověřit. Prozatím se Vám omlouvám za delší dodací lhůtu, občas se těch 24 hodin bohužel z různých důvodů nepodaří, ale na to by Vás měl upozornit jeden z našich obchodníků.

    ANACOMP.cz jako značka je na trhu již opravdu dlouho, bude to skoro 20 let. Naše společnost značku převzala po firmě, která dlouhou dobu eshop provozovala a bohužel nezvládla ekonomickou krizi, jako mnoho jiných firem a soukromníků. K převzetí firmy jsme sice použili poměrně nově založenou společnost, ale na trhu IT působíme pod jiným subjektem už delší dobu. Máme například síť prodejen počítačů na Moravě. Určitě Vás mohu ujistit, že se nejedná o podnik jedné osoby, to by nebylo v silách žádného člověka.

    Záruku na výrobky máte přímo od výrobce. I pokud byste zboží zakoupil v obchodu, který poté přestane existovat, můžete uplatnit reklamaci v autorizovaném servisu. Toto samozřejmě platí jen pokud tu v ČR takový servis je, což ale obecně u stolních počítačů a notebooků problém není. Můžu Vás ubezpečit, že se v nejbližší době nechystáme ukončovat činnost, naopak se rozšiřujeme - do měsíce otevíráme novou pobočku v Kolíně a pokud vše dopadne dobře, budeme mít na Vánoční sezónu připravený zbrusu nový moderní eshop, který by měl zlepšit tolika zákazníky recenzovanou nepřehlednost a bude lépe propojený se stavy skladů, aby si uživatel mohl bez větší námahy zjistit přesné termíny dodání různými způsoby dopravy a odběry a my se tak mohli vyhnout všeobecnému termínu "do 24 hodin".

    S pozdravem
    Jiří Jordán, jednatel

  • Tento obchod má v profilu, že existuje 17 let. Značka možná, ale předchozí firma zkrachovala, současná firma, která tuto značku užívá, tak to je podnik jedné osoby, který funguje asi rok.

    Díky o trošku menší ceně jsem zvolil tento obchod. Uvádí, že zboží dodají do 24 hodin. Můžu jen potvrdit, že zboží nedodali ani za více dní, Týden to zatím není, ale moc tomu nechybí. Na dotaz na kecálkovi jakýsi Ondřej odpoví, že dodají dnes, omluví se, že zatím nedodali. Dodavatel jim nedodal.

    Takže každému doporučuji, ať si to zkusí sám něco koupit, co nemají na skladě. Když se správně trefí, tak se načeká. Mohl jsem touhle dobou mít zboží výrazně levnější, jen mimo prahu, ale doprava v ceně. Teď jsem leda týden ztratil. Nevím, jestli si budu od nich brát, obávám se, jak by řešili reklamaci. Zboží chci se zárukou, jde o počítač.

  • Zdravím všechny příchozí diskutující a chci se podělit o zkušenost s tímto obchodem jenž vlastně už není tím obchodem kde jsem cca před rokem nakupoval. Budu stručný. Jsem naprosto frustrovaný z výsledku vyřízení reklamace sluchátek Creativ EP 630 která jsem pořídil na e-shopu AnaComp s.r.o., na kamenné prodejně mi bylo sděleno, že obchod je v insolvenci a bla, bla, bla, prostě to co už je snad všem známo. Smířil jsem se s tím, že sluchátka si odešlu sám přes PPL do Fixitu. Po cca 3 týdnech přišla zásilka a v ní sluchátka a jakýsi canc z Polska vystavený nějakým Wojciechem Bursztynem. V poznámce stálo: Závada byla způsobena znečištěním výrobku. Zboží nepodléhá záruční opravě. Nádhera !!!, je to logické, zboží před rokem zakoupené se zárukou 24 měsíců určené v podstatě výhradně k použítí v uších by se asi do těch uší nemělo vůbec strkat, protože může dojít k jeho znečištění. Nehledě na to, že sluchátka nebyla v denním používání. Jak se mám dále bránit, dopisovat si s nějakým Polákem z Krakowa ? Chci jen říci, že už nikdy nenakoupím na e-shopu s názvem AnaComp s.r.o. a už nikdy si nekoupím zboží od fy Creativ. Ušetřím si tak mnoho starostí a peněz.

  • Svatava Pospíšilová: Vaše pochvala nás potěšila, děkujeme.

  • Dobrý den, chtěla bych Vás pochválit. Sháněla jsem nový telefon, vůbec se v tom nevyznám, tak jsem zavolala na vaši info linku a zaměstnanec byl moc ochotný a dobře mi poradil. Bohužel si nepamatuji jeho jméno. Druhý den jsem měla telefon doma a jsem s ním moc spokojená :-)

  • Jan :
    Spole
    č
    nost Samsung garantuje nad rámec platné normy nulový po
    č
    et vadných bod
    ů
    v p
    ř
    ípad
    ě
    , že koncový
    zákazník uplatní reklamaci produktu s výskytem vadného/vadných pixel
    ů
    do t
    ř
    í pracovních dn
    ů
    od zakoupení
    monitoru.
    Pokud se na monitoru vyskytne minimáln
    ě
    jeden vadný bod p
    ř
    i prodeji koncovému zákazníkovi nebo do t
    ř
    í
    pracovních dn
    ů
    od data nákupu monitoru koncovým zákazníkem, považuje se toto za vadu a vadný monitor
    prodejce zákazníkovi, po
    ř
    ádném ov
    ěř
    ení výskytu vadného pixelu, vym
    ě
    ní za bezvadný a dále postupuje podle
    odstavce II .
    Pokud zákazník reklamuje vadné body (pixely nebo subpixely) po uplynutí 3 pracovních dn
    ů
    od data zakoupení,
    nevztahuje se již na tuto reklamaci automatická vým
    ě
    na výrobku prodejcem.
    V tomto p
    ř
    ípad
    ě
    se reklamace posuzuje již dle p
    ř
    íslušných technických norem (ISO – 13406-2) a dále se
    ř
    ídí
    všeobecnými záru
    č
    ními podmínkami - postup je dán podle bodu III.

  • Jan : Každý pokus o amatérskou opravu je nebezpečný nesmysl. Po neúspěšném amatérském zásahu se skutečná oprava pěkně prodraží.

  • Dobrý den, mám dotaz.

    U notebooku Asus, konkrétně Asus eee pc, ten s processorem Intel Atom N450 (OS winXP), už jsem ho ani nenašel nikde na netu, ale mám ho krátce, těsně po záruce a nefunguje mi displej, pouze v nějakých polohách. Vím, že to je kabelem, ale nevím jakým. Měly by být za krytem displeje, ale neznám barvu kabelu, umístění, atd.

    Poradíte prosím?

  • Martin h:
    Dovolte, abych vše uvedl na správnou míru.
    Předně, zde by jste měl diskutovat o internetovém obchodě www.anacomp.cz.

    Problém, který řešíte máte ale se společností Anacomp s.r.o. a to jsou dvě různé věci.
    Eshop na adrese anacomp.cz nepatří firmě anacomp s.r.o., ale firmě Jordán.
    Moje firma Jordán koupila doménu www.anacomp.cz a provozuje tam internetový obchod. Ten nemá žádnou právní, ani jinou spojitost se společnosti anacomp s.r.o.
    Je mi líto, že Vám nemůžeme pomoct, ale jedinou cestou jak zístat peníze zpět je obrátit se na insolvenčního správce.

    Jordan