Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží nebylo dobře zabaleno.Některé rohy stolku byly otlučené ale opravil jsem si to.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží bylo nedbale zabaleno, došlo k ušpinění
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Absolutně nereagují na emaily ...

    Objednal jsem postel a po dvou dnech čekání na info o expedici, jsem objednávku zrušil emailem a objednal postel někde jinde. Odepsala mi paní jestli chci opravdu objednávku zrušit, tak odepisuji, že ano. Třetí den mi přišla faktura na dobírku, že materiál budou expedovat. Odepisuji, již po druhé, že jsem objednávku zrušil. Čtvrtý den mi přijde email, že zboží bylo vyexpedováno. Pátý den mi volá dopravce, že mi veze postel. Ve finále se mi to podařilo zrušit až u dopravce ... nerozumím jejich nekomunikaci ... Když jim 3x napíšu ať to neexpedují a oni přesto nereagují a pošlou... Arogance? Ignorace? Hloupost? Nemám tušení, ale opakovat objednávky nehodlám.

    Reakce obchodu AMI nábytek

    Dobrý den,

    Zákazník zrušil objednávku po jejím odeslání. Objednávku si nevyzvedl a byla vrácena do našeho skladu. Klientovi v tomto ohledu nevznikly žádné náklady. Nedomníváme se, že je to důvod pro vydání negativního stanoviska.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží,které mělo být skladem , nebylo po 5 dnech předáno přepravci. Takhle příště nakupovat rozhodně nechci.
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Složitá komunikace
    • Drahé dopravné,navíc za každý kus doručovaný společně s dalším extra dopravné
    • Na e-shopu u zboží avizováno dodání do 5 pracovních dnů,uplynulo 9 a zboží teprve předáno dopravci

    Reakce obchodu AMI nábytek

    Cena dopravy je účtována za každý produkt zvlášť, protože takto velké produkty nejsme schopni zaslat v jednom BALÍKU.

    Doba vyřízení objednávky se počítá v pracovních dnech, nikoli v kalendářních dnech.

    I přes problémy s vyřízením objednávky doufám, že jste s nákupem spokojeni.


    s pozdravem,
    Tým Aminabytek.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neschopnost skladníků

    Reakce obchodu AMI nábytek

    Ztráta montážní sady při přepravě neznamená neschopnost zaměstnanců společnosti AMI. Chybějící díly jsme co nejdříve zákazníkovi odeslali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Když se vám podaří postel sestavit, vypadá dobře. Radši nebudu komentovat montážní sadu, montážní návod, přesnost a kvalitu předvrtaných děr, délku šroubů, atd. atd., musel bych být sprostý. Pokud si zboží někdo koupí, ať si nejprve pořídí truhlářské náčiní.

    Reakce obchodu AMI nábytek

    Zákazník neoznámil žádné nesrovnalosti, nedostatky nebo problémy s montáži .

    Po přečtení jeho hodnocení, jsme se opakovaně pokusili zákazníka kontaktovat, abychom mu poskytli pomoc a technickou podporu, bohužel neúspěšně.
    Hodnocení zákazníka považujeme za nespravedlivé, protože pokud byla postel ve stavu, který zákazník popsal, měl zákazník nabídku pomoci přijmout.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách uvádějí ze je zboží k dodání 1-3 dny (9.10.) V potvrzení objednávky napíší, ze 14-21 dni. Následně 19.10. napsali, ze nejsou schopni produkty vyrobit. Nicméně do dnešního dne (31.10.) nemám zpět vrácenou částku téměř 10.000,- KČ kterou jsem hradila převodem z účtu. První argument byl, ze nemají mě číslo účtu, takže jsem jim ho poslala, což nepovažuji za slušné a transparentní jednání, ale za značně zavádějící, jelikož si mne mohou dohledat v systému přes VS. Podávám podnět na ČOI za klamavé jednání. Rada lidi si dnes bez navracení částky nemůže dovolit zaplatit u jiného dodavatele, a takovéto jednání je rozhodne nefer.

    Reakce obchodu AMI nábytek

    Zákazník si objednal výrobek, který měl výrobní lhůtu až 21 pracovních dnů. Zákazník si bohužel spletl dodací lhůtu s dobou realizace objednávky. Protože zákazník nepotvrdil číslo bankovního účtu, nemohli jsme peníze vrátit. Vrácení peněz bylo provedeno ihned po obdržení požadovaných informací.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo nekomunikuje, zboží nedorazilo...

    Koupil jsem postel, kterou doprodávají a mají jí tedy skladem. Stačí zabalit a odeslat, ale to se ani po týdnu nestalo. Poštovné mají astronomické.

    Reakce obchodu AMI nábytek

    Bohužel zákazník si nevšimnul času uvedenému v popisu pro přípravu objednávky k odeslání a řídil se pouze termínem pro doručení.

    Objednávku jsme doručili naší soukromou dopravou a opakovaně jsme se snažili zákazníka informovat o termínu doručení.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží skladem. Po třech dnech info o předání přepravci....po dalších třech když chcete vědět kde je, info, že řidič je nemocný. ???? Zboží nemám po deseti dnech, obj. Ruším.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Předvrtané díry na některé šrouby byly moc úzké, .
    • Návod na sestavení dorazil nekompletní - ale poradili jsme si.
    • U roštu je potřeba přivrtat každé prkýnko k posteli zvlášť.
    • Postel neskutečně vrže.
    • U jednoho prkýnka máme odštíplý roh, ale v překladu od prodejce nám bylo sděleno, že to prý není moc vidět, takže nevadí.
    • Kvalita je jedno velké špatné...

    Reakce obchodu AMI nábytek

    Zákazník zaslal fotografii smontované postele a tvrdil, že komponenty jsou špatně navrtané a chybí montážní sada.....

    Pokud jde o rošt, z bezpečnostních a funkčních důvodů postele je samozřejmé, že každá lamela by měla být přišroubována k rámu postele.

    Pokud zákazník nepřišrouboval lamely k rámu správně, nedivíme se, že mohou při používání postele vrzat.

    Opravdu jsme se snažili pomoci, ale zákazník nereagoval na naše návrhy a podněty k řešení problému.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv bylo zboží uvedeno, že je na skladě, stále nedorazilo. Po urgenci bylo slíbeno dodání do týdne, což se opět nestalo.

    Reakce obchodu AMI nábytek

    Zákazník využil k doručení naši soukromou dopravu. Bohužel kontakt se zákazníkem byl obtížný a domluva vhodného termínu dodání se protáhla. Nakonec byl výrobek naším řidičem bezpečně doručen zákazníkovi.