• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ..
    • ..

    Zkušenost s obchodem je negativní

    Reakce obchodu AMESA s.r.o.

    Jirko děkujeme za hodnocení, omlouváme se jestli jsi nebyl spokojen, zkus nás i příště a uvidíš že bude vše OK, dej nám šanci.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nejste schopni upozornit zákazníka, na nedoručení a důvod. Naopak zákazník si musí zjistit, proč a z jakého důvodu nelze objednávku řešit.

    Měli by jste daleko více komunikovat se zákazníkem. Sdělovat mu proč a z jakého důvodu nelze objednávku splnit by mělo být Vaší povinností a ne aby se zákazník musel domáhat vysvětlení!

    Reakce obchodu AMESA s.r.o.

    Omlouváme se a zároveň děkujeme za vaši recenzi.