Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Nejdřív mi obchod zrušil objednávku kvůli jejímu nezaplacení, aniž by mě dopředu upozornil - nevěděla jsem o tom, že platba neprošla. Na moje e-maily nereagovali. Při druhé objednávce, kterou jsem zaplatila obratem, zboží opět nedorazilo - údajně kvůli vykradení Zásilkovny.

    Reakce obchodu Alzbetinypříze.cz

    Dobrý den děkujeme za hodnocení,avšak to že nemáte zaplaceno jsem Vás včas informovali,že čekáme na platbu,jelikož vám platba neproběhla, což jste musela sama zjistit na svém účtu, že platba neodešla, měla jste si to zkontrolovat ,na platbu čekáme 3 pracovní dny,pak jste si udělala další objednávku což jsme ihned odeslali ,bohužel dopravu neovlivníme a zrovna touto dobou se zásilkovna stěhovala z depa Liberec do Benátky nad Jizerou a majitel jim nespřístupnil depo v Liberci ,kde uvízlo víc balíků .Žádný email od Vás nemám,takže jsme ani nemohli na něco reagovat,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bezpecnostni oci bez folie poskrabane z jednoho odbite

    Reakce obchodu Alzbetinypříze.cz

    Dobrý den ,
    děkujeme za vaše hodnocení . Jen bych Vám ráda připomněla , že u toho produktu je popis jako 2 jakost.
    Ale předpokládám , že pro vás přečíst popis produktu bude obtížné.
    Příště prosím zkuste přečíst popis produktu a pak hodnotit .
    Děkujeme za pochopení.
    S pozdravem Alžbětinypříze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboži (podetykam-přize) bylo vloženo do poštovni obalky bez ochraneho pytliku, to se mi nelibilo
  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Problém pouze jednou z 10 nákupů

    Neochota od p. Kalusové. V objednávce cca 28ks klubíček vlny, tak 3ks bez návinu atd. Foto k dispozici. Prý reklamaci mám vyřizovat v Turecku, ale ČOI v Ústí nad Labem mi poradila jak postupovat a reklamace bude zde v ČR. Jinak vždy obchod byl bez problémů.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • velký výběr
    • komunikace

    Objednávku jsem udělala na eshopu 11.2. Přišel mi potvrzovací mail a pak až 16.2. sms zpráva od PPL, že mi budou doručovat balíček. Jako platbu jsem zvolila převod peněz na účet. Když mi psala PPL, byla jsem překvapená, protože jsem objednávku neměla uhrazenou. Myslela jsem si, že jsem ji už třeba uhradila a mezitím jsem na to zapomněla. Balíček jsem převzala. Do dvou dnů mi přišel mail, že objednávka není uhrazená. Ten den, co mi mail přišel, jsem ji obratem uhradila a brala to za vyřízené. Následující den tedy 19.2. mi přišla sms zpráva od eshopu, že mám 2 možnosti, buď nepoškozený balíček poslat zpět nebo zaplatit dlužnou částku do 23.2. jinak to nahlásí na policii. Tato zpráva mě vyděsila, protože jsem den předtím objednávku zaplatila.
    Pak mi přišel 20.2. jen mail že objednávka byla vyřízena a tím to skončilo.
    Ale jednání eshopu a vyhrožování policií mně přišlo zbytečné vzhledem k tomu, že chyba vznikla na jejich straně, protože mi odeslali nezaplacenou objednávku.

    Reakce obchodu Alzbetinypříze.cz

    Dobrý den , děkujeme za vaše hodnocení sice nechápu proč nedoporučujete.??
    Za 1 . ano máte pravdu objednávku jste udělala 11.2 a sms od PPL vážně vám přišla 16.2 a vážně nebylo dřív doručeno než 16.2 zřejmě z důvodu neuhrazené objednávky .Nebo chcete s tím říct, že je to naše chyba že jste neuhradila a čekala jste ,že druhý den vám bude doručeno? Chápete vůbec co sem píšete ? Nezaplatíte a čekáte balík? Ten balík vážně neměl vůbec odejít nikdy jelikož to nebylo uhrazeno , v tom kolegyně udělala chybu, že zařadila balík mezi zaplacené a odeslala, ano to byla naše chyba to přiznávám
    Další věc sama tady píšete že jste byla PŘEKVAPENÁ že vám píše PPL i když sama tady tvrdíte, že jste věděla že nemáte uhrazeno.
    Byla jste upozornovaná emailem o neuhrazenou objednávku kterou jste převzala ,jestliže jste neměla zájem neměla jste jí přebírat když jste moc dobře věděla ,že je neuhrazená . Následně jsme se vám snažili i dovolat co jste opakovaně vymačkávala, od vás bohužel žádné info žádná komunikace.
    Příště prosím když už hodnotíte a chcete udělat špatné hodnocení tak prosím aspon nelžete a dejte tomu důvod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • vyobrazení neodpovídá skutečným barvám příze
    • komunikace obchodu byla arogantní
    • vyhrožování právní akcí, pokud budu trvat na tom, že vyobrazení neodpovídá dodanému zboží, neboť neaktualizovali fotky zboží, ověřeno u výrobce, že fotky s aktuálními barvami byly dávno k dispozici
    • v OP není uvedena adresa na vrácení zboží, na moji žádost poslali jednu neplatnou adresu a adresu na firmu, které podle jejich sdělení ale není v provozu až do března,

    Barva je u příze podstatná vlastnost, svou nedbalostí uvádějí zákazníky v omyl kvůli neaktualizovanému vyobrazení, následně arogantní jednání písemné i telefonické, žádná omluva ani vstřícnost při řešení, jako např. uhrazení poštovného na vrácení nebo výměnu, pak vyhrožování soudem (!?) a dokonce špatná adresa, takže ani není kam to vrátit bez rizika, že mi v březnu napíšou, že zboží nebylo vráceno v termínu a budu bez příze a 900,-. Rozhodně Alžbětiny příze nelze nikomu doporučit, ani nepříteli.

    Reakce obchodu Alzbetinypříze.cz

    Dobrý den děkují za hodnocení . K vašemu hodnocení moc není co dodat , jen pár drobnosti .
    Sama píšete že výrobce mněl špatnou fotku co po vašem upozornění aktualizoval, které my jsme bohužel nestihli.
    Za druhé Adresa Vám byla odeslaná zprávou 2 x a ano také pravda že druhá provozovna bude otevřená až v březnu a proto Vám byla nabídnuta že můžete poslat poštou na druhou provozovnu , které jste z neznámého důvodu neudělala. Možná bude problém v tom, že nedokážete dát dohromady věci co vám píšou .Nemáme problém V pořádku vrácené zboží příjmout a částku vrátit.Vše je na dohodě ,která s Vámi nebyla možná.
    I tady u toho hodnocení se vás ptala heureka : KDY VÁM DORAZILO ZBOŽÍ ? Heureka se neptala ,že kdy jste se proto ráčela jít do zásilkovny ,ale kdy Vám to dorazilo. Ale předpokládám že pro vás tyto drobnosti nejsou důležité.
    Objednávku jste udělala 8.2 večer a 10.2 již vám přišla sms zpráva od zásilkovny, že můžete objednávku vyzvednout . Ale vy jste to vyzvedla 12.2 a proto tam udáváte že vám to dorazilo 12.2.
    zkuste prosím příště pomalu přečíst kdo co píše a odpovědět podle otázek . Ještě že jste to nevyzvedla za 14 dnů , bůh ví co by jste pak sem uvedla za recenzi.
    S pozdravem Resutíková.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Super ceny a vyber
    • Komunikácia so zákazníkom
    • Dodanie

    Po predchádzajúcom nákupe mi zostali na konte ''body'' ktoré som si pri nákupe uplatnila, následne mi prišiel mail, že zľavu čo '' som si tam JA zadala'' si mám JA prepočítať do CZK nie EUR, akoby som za to mohla ja a nie ich systém, ktorý mi cenu vypočítal ale hovorím si Ok, tie veci potrebujem a majú rýchle dodanie tak rozdiel doplatím. Na druhý deň prišiel mail, že bola platba prijatá a posielajú balík najbližším zvozom. Nakoniec dodanie trvalo týždeň a akoby nebolo málo, tak 15 klbiek v úplne inom odtieni ako bol objednaný, čo som už ani nemala čas riešiť, keďže deka už mala byť 2 dni u majiteľky, ktorej našťastie farebný rozdiel nevadil.

    Reakce obchodu Alzbetinypříze.cz

    Dobrý den , děkují za hodnocení . Jen bych chtěl k tomu dodat , že se dívám na objednávku a dodání na Slovensku netrvalo týden jak uvádíte vy zboží jste mněla doma na Slovensku do 4 pracovních dní. Předpokládám že jste zapomněla odečíst z týdne víkend . Další věc , nepsali jsme aby jste přepočítávala vy osobně ale aby jste na e-shopu změnila ikonu EUR NA CZK aby jste mohla odečíst body , které Vám byly po vyřízení objednávky připsané .
    Předpokládám že již nebudete nakupovat u nás tak jsem Vám učet zrušil . Přeci nebudete nakupovat někde kde jste nebyla spokojená. A za tu dopravu se omlouvám, že trvala doprava 4 dny na Slovensko.!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikácia 0

    Od 01.01.2021 obchod nevybavil objednávku , a dnes je to už 14.01.2021 .
    Komunikácia žiadna , neodporúčam

    Reakce obchodu Alzbetinypříze.cz

    Po dohodě s paní přes facebook ,vše řádně dodané a vyřízené ke spokojenosti zákazníka.Omlouváme se za nevšimnutí objednávky ze Slovenska .Děkujeme