Přihlásit se a přidat příspěvek
  • U eshopu alukola.cz jsem si před rokem a půl koupil sadu disků a pneu. Po pár stovkách kilometrů se objevili vibrace v řízení. Navštívil jsem tedy cestou nějaký pneuservis a tam mi kola znovu vyvážili. Po nějakém čase opět to samé. Když už to bylo potřetí, všiml jsem si, že některé závaží na kolech chybí. Začal jsem si tedy kola po vyvážení fotit a zjistil, že závaží na diskách moc nedrží a některé tedy po čase upadnou. Jednou jsem dokonce musel jet 150km pouze 80km/h protože vibrace byli takové, že by to poškodilo podvozkové části. Po několika pokusech o vyvážení v různých pneuservisech a různými závažími jsem se tedy rozhodl sadu kol reklamovat u alukola.cz ale tam mi sdělili, že s tím nic nemohou dělat a kola pošlou na posouzení k výrobci do SRN ale pokud výrobce reklamaci neuzná, zaplatím poplatek za dopravu- který může být vyšší, než cena kompletu kol !!!
    Nakonec jsem prodal kola známému, který jezdí převážně po stavbě a pořídil jinou sadu.
    Doporučuji si hodně rozmyslet kde koupit a jaké má eshop zázemí a reklamační politiku!
    Chtěl jsem ušetřit a za tuto zkušenost jsem cca o 10000,-
    chudší.

  • Alukola.cz jsou nespolehlivý dodavatel. Dne 11. 10. 2019 jsme objednali kola na nový typ Mazdy 3 (rok výroby 2019), byli jsme ujištěni, že kola mají a dodají do max. 10 dnů (několik telefonátů). Bohužel, ani do 12. 11. nedodali i přes několikeré naše urgence – cca 2 x týdně. Na infolince vždy sdělili jiný problém - ovšem jejich (nedodání disků nebo nemají ventily...). Po opakovaném ujištění, že se ozvou 2. den, se nikdo neozýval. Opravdu jsme naštvaní. Možná si oddychli, když jsme objednávku stornovali dne 12. 11.2019, protože už jsme jim nevěřili a potřebovali jsme jezdit se zimními pneu. Bohužel, ani omluva nebo kompenzace škody za neschopnost, jen zpětný e-mail : Vaše storno objednávky jsme přijali....

  • doporučuji nekupovat protektory a nečekat, že budou fungovat jako continental...

  • Bohumil Luxík:
    Pane Luxíku, jak může být evidentní komu kolo upadlo. Mohlo upadnout přepravci, Vám nebo servisu, ve kterém kola obouváte... Nicméně reklamovat mechanické poškození po delší době kdy je kolo již v servisu je opravdu velmi problematické. Pokud reklamujete poškození po převzetí zásilky, většinou se tato situace dá řešit k Vaší spokojenosti

  • Dnes jsem zakoupil kola Borbet a při montáži pneu jsem zjistil že jeden disk je poníčený od nárazu i krabice byla proražená,bohužel jsem to nezjistil při předání.Tak si na to zákazníci dejte pozor,protože ALU kola,reklamaci neberou i když je evidentní že ta krabice jim musela upadnout.Tímto jsem velice nespokojen s jejich službou a ostatní varují před dalším nákupem a když přece jenom dostanete odvahu tak doporučuji důkladnou kontrolu.Bohumil Luxík

  • Dobrý den v prosinci jsem koupil Pneu +disky,zaplatil jsem si kompletaci a vyvážení.Dvě pneu hází,reklamoval jsem je ještě v prosinci 2015.Reklamace byla vyřízena až v březnu 2016.Uznali mi jen jedno kolo.Už jsem je neobouval,protože bylo jaro,letos jsem zjistil že pneu pořád hází.Když jsem jim zavolal,bylo mi zděleno že je můžu znova reklamovat ale když výrobce vadu neuzná,budu si všechno zas platit už po několikáté.Vyzutí,obutí,pošta do Prahy a zpět plus vyvážení,fakt hrůza.Mám nové auto,Toyotu a nechci si ho zničit,mlátí to strašně.Co mám dělat??? Na koho se obrátit??nech sjedná nápravu??Může my prosím někdo poradit,jestli mám volat obchodní inspekci??Určitě nejsem jediný kdo takhle naletěl.Poradte mi prosím.Stehlík