• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je to podvod

    Reakce obchodu Altima.cz

    Zjišťujeme konkrétní problém se zákazníkem. Zboží, které objednal, mu bylo doručeno. Zákazník nepožadoval vrácení zboží, ani nás nekontaktoval s reklamací.

    Náš eshop www.altima.cz, který se specializuje na reflexní prvky a nažehlovací obrázky, úspěšně provozujeme již od roku 2005 a každý rok máme několik tisíc spokojených zákazníků.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží nepředstavovalo moje očekávání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepřišla mi z obchodu žádná reakce, žádný potvrzující email (pouze pokyny k platbě na stránce při zakoupení zboží), platba se mi vrátila na účet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednala jsem dvě pásky na ruku. Jedna byla v pořádku v originálním balení a funkční - svítící. Druhá byla hozena v zásilce bez jakéhokoli obalu a nesvítící!!! Zjevně použité a ještě nefungující zboží!!! Považuji tento přístup za velmi nesolidní a rozhodně tento obchod nedoporučuji!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Při návštěvě eshopu na Vás vyskočí reklama, že máte po registraci slevu 10 % na první objednávku. Nikde se ovšem nepíše, že tato sleva platí až při objednávce nad 400 Kč. Obecně by mi tato podmínka nevadila, kdybych se o ní dozvěděl, a nenakoupil třeba za 378 Kč (jako v mém případě).

    Kromě "klamavé reklamy", týkající se slevy za první nákup, proběhlo vše v pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Přiobjednal jsem telefonicky zboží k již uzavřené objednávce, ale to mi nepřišlo.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Blesková dodávka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednané zboží - nažehlovací jmenovky včetně popisovače. Popisovač se rozpíjí a jmenovky jsou tak zcela nepoužitelné. Vyhozené peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo brzy a v pořádku, bohužel na jinou adresu, já ji uvedla v objednávkovém formuláři správně. Zboží bylo objednáno na dobírku, jelikož balíček byl doručen jinde (jak bylo výše uvedeno)cizí přebírající paní a zřejmě ani doručovatel netušili, že je to dobírka. Po x týdnech přišlo upozornění, že nebyla zaplacena faktura (s omluvou- obchod ví, že zboží mělo být na dobírku, ale...)Po shánění, kde balíček skončil, jsem měla nahánět přepravce nebo obchod na platbu? Internetové bankovnictví nemám=vypsat šek, vystát frontu na poště + bonus- příplatek za převod. Za hloupost se platí, za čí hloupost jsem se naběhala a připlatila já? Zn. ,,Pohodlný nákup z domova".

  • Nedoporučuje obchod

    • chyby v množství, velikosti

    objednáno velké obrázky, došly malé.

  • Nedoporučuje obchod

    Prodávat shit z Aliexpresu kde stojí toto zboží 7USD za 800,- Kč je zlodějna !!!

  • Nedoporučuje obchod

    • nedostatečná komunikace se zákazníkem