Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednala jsem bundu velikost M-je větší
    Svetr taky velikost M-je tak úzký, že ho nedám ani ba ruku

    Reakce obchodu ALPINE PRO

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše zkušenost s vybranou velikostí našich výrobků. Velikost stejného značení by měla odpovídat u všech druhů výrobků, může se samozřejmě lišit střih. Pokud budete zboží vracet, po obdržení prověříme kde mohla nastat chyba - např. chybné označení výrobku.

    Tým ALPINE PRO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zaslali spatne zbozi

    Reakce obchodu ALPINE PRO

    Dobrý den, záměna zboží nás velice mrzí, ale nedostali jsme od Vás žádnou informaci a pokud k tomuto došlo, nemohli jsme tak celou věc napravit - např. výměnou na Vámi určené adrese. Pokud problém trvá, ozvěte se nám prosím na zákaznickou linku, číslo naleznete v záhlaví zde: www.alpinepro.cz . Tým ALPINE PRO

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    The site is not expat friendly, all is in Czech

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • některé zboží bylo v nabídce e-shopu nafoceno ve výrazně jasnějších a hezčích barvách a výrazně lepší materiály než ve skutečnosti bylo

    Reakce obchodu ALPINE PRO

    Dobrý den, mrzí nás Vaše zkušenost s fotkami na našem eshopu, které se snažíme vždy fotit co nejreálněji, aby si zákazník vytvořil přesnou představu a kupoval skutečně to, co vidí. Bohužel ne vše dokážeme plně ovlivnit - rozlišení barev na monitoru, zobrazení na telefonu apod. Každé zařízení zobrazuje produkt bohužel trošku jinak. Při finální kontrole fotek se snažíme ke všem faktorům přihlédnout a nesrovnalosti podchytit a odstranit před publikací produktu na web. V každém případě se za případnou chybu omlouváme a pokud Vám vznikly náklady spojené s vrácením výrobku, obraťte se na na email [email protected] a dohodněte se s námi na kompenzaci. S pozdravem tým ALPINE PRO.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Doručení bylo v pořádku, ale kvalita zboží byla nízká.
    Ani po 50% slevě dětský svetr neměl předpokládanou hodnotu.

    Reakce obchodu ALPINE PRO

    Dobrý den, mrzí nás Vás pohled na kvalitu našeho zboží/užitnou hodnotu a budeme se snažit posunout výrobky ALPINE PRO ještě na vyšší úroveň tak, aby jste byl/a příště spokojen/a. Tým ALPINE PRO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží bylo udajně vyskladněno za dva dny, ale za dalších 11 dní nedorazilo.

    Reakce obchodu ALPINE PRO

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace , ale bohužel byl problém v nečitelné adrese (č.p.) na štítku dopravce GLS. Objednávka byla vytvořena v pátek 17.8. odpoledne a hned v pondělí 20.8. ráno expedována. Adresa na štítku byla nečitelná a dopravce bohužel nevyužil možnosti zavolat na uvedené telefonní číslo ani na centrálu naší společnosti, ale vrátil zásilku zpět na depo. Informaci jsme dostali pozdě a tím se doručení výrazně zdrželo. Zásilka by měla být doručena zítra. Ještě jednou se omlouváme za komplikace tímto způsobené. Tým ALPINE PRO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si objednal, zaplatil a nic nedostal.

    Reakce obchodu ALPINE PRO

    Dobrý den, prověřili jsme příjem, expedici a dopravu zásilky na Vaší adresu a ze strany ALPINE PRO nedošlo k žádné časové prodlevě. Objednávka byla přijata dne 12.8. a následující den 13.8., ihned po obdržení finanční částky na bankovní účet expedována. Zpoždění bylo dle informace od dopravce DPD (tracking zásilky můžeme doložit) způsobeno při nezastihnutí adresáta na uvedené adrese (14. a 15.8.) a následně změnou dodací adresy ze strany adresáta (15.8.). Nyní by jste měl mít zásilku již ve vlastních rukou. Mrzí nás vzniklá časová prodleva při doručování zásilky a věříme, že příště proběhne vše k Vaší spokojenosti. Tým ALPINE PRO

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo rychle a v pořádku, ale má to své nevýhody- viz dále.
    Zboží z eshopu nelze vyzvednout ani vrátit na prodejnách Alpine Pro ( spoustu jiných obchodů tuto možnost nabízí). Také nelze objednat zboží z poboček - pouze si je tam rezervovat, takže pokud je zboží už jen na pár pobočkách mimo naše město, máme smůlu!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Několikrát jsem se marně snažila registrovat, pak přihlásit. Nakonec jsem musela také volat. Lidé byli vstřícni, zboží vyprodané, další den se najednou objevilo....objednala jsem, ale nešlo využít Kč 100 jako uvítací slevu....volala jsem, doporučili zrušit zásilku a znovu objednat.....ale co, když už zase bylo vyprodáno....takže jsem koupila bez využití 100 Kč.

    Reakce obchodu ALPINE PRO

    Dobrý den, Jano, registrace, přihlášení i využívání voucherů funguje a nemáme hlášeny žádné problémy. Denně tyto procesy využívá bez problémů tisíce lidí, tak nedokážeme určit, kde je/byl ve Vašem případě problém. Tým ALPINE PRO

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nehodnotím tak obchod, jako kvalitu a neodpovídající velikosti produktů. Zboží zakoupené na e-shopu lze reklamovat pouze zasláním na e-shop. Nelze vrátit na prodejně.

    Reakce obchodu ALPINE PRO

    Dobrý den, Davide, vzhledem k tomu, že prodejny provozuje jiná společnost než eshop je situace ohledně vratek a reklamací přes prodejny komplikovanější než se zdá. Postup vrácení a reklamování zboží je samozřejmě uveden i na našem eshopu ve VOP, který má každý před koupí zboží k dispozici. V určitých případech a po dohodě se zákaznickou linkou výměny, vratky i reklamace přes prodejny povolujeme uplatnit, jde vždy o konkrétní případ. Děkujeme za pochopení. Tým ALPINE PRO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    opakovaně jsem sama musela vyzývat obchod ke komuniikaci,
    žádné informace o připsání částky na ůčet prodávajícíh a informace o době zaslání...

    Reakce obchodu ALPINE PRO

    Dobrý den, objednávka přišla ve čtvrtek 15.2.2018 v 17:05 a byla expedována v pondělí 19.5.2018. Jedno denní zdržení bylo způsobeno naskladňováním čepic Raškovek, o které byl enormní zájem a pro uspokojení zákazníků jsme je dovyráběli. Na obdržené maily odpovídáme bezodkladně, ale postupně tak jak nám přijdou a pouze v pracovní dny. Moc nerozumíme Vašemu hodnocení, ale za denní zdržení se omlouváme. Tým ALPINE PRO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedoručili jste zboží do 24 hod. jak bylo uvedeno v nabídce

    Reakce obchodu ALPINE PRO

    Dobrý den, bohužel to co uvádíte nikde na našich webových stránkách neinzerujeme. Při výběru dopravy v nákupním košíku uvádíme, že bude zboží expedováno do druhého pracovního dne po obdržení objednávky či zaplacení finančního obnosu. V době OH byla na stejném místě umístěna informace, že vzhledem k vyskladňování olympijské kolekce může docházet ke zdržení v expedici až o 3 dny. Samozřejmě chápeme, že pokud jste tuto informaci nečetl/a, byl jste možnou časovou prodlevou nepříjemně překvapen. Děkujeme za pochopení Tým ALPINE PRO

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá doba odbavení objednávky.

    Reakce obchodu ALPINE PRO

    Dobrý den, v době konání OH mohlo dojít k časové prodlevě v expedici zásilek o několik dní (2-3), o čemž byl každý zákazník předem informován při výběru dopravy v nákupním košíku eshopu. Samozřejmě se omlouváme za způsobené komplikace. Tým ALPINE PRO

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    zboží nebylo doručeno,tak jak obchod uváděl na svých stránkách

    Reakce obchodu ALPINE PRO

    Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost. V době OH jsme měli několikadenní zdržení expedice zásilek o čemž jsme dopředu informovali při výběru dopravy v nákupním košíku. Raškovka a ostatní kolekce je/byla natolik úspěšná, že množství objednávek mnohonásobně převýšilo naše již tak navýšené kapacity. Omlouváme se. Tým ALPINE PRO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dlouho trvalo odbavení.

    Reakce obchodu ALPINE PRO

    Dobrý den, samozřejmě nás mrzí Vaše nespokojenost. V době OH jsme měli několikadenní zdržení expedice zásilek o čemž jsme dopředu informovali při výběru dopravy v nákupním košíku. Raškovka a ostatní kolekce je/byla natolik úspěšná, že množství objednávek mnohonásobně převýšilo naše již tak navýšené kapacity. Omlouváme se. Tým ALPINE PRO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepříjemná obsluha!

    Může že se stát, že budete prodavačkami tohoto obchodu verbálně atakováni a bude na Vás přehlíživě a s despektem pohlíženo. Chovejte se nenápadně a tiše, na nic se neptejte, nic nežádejte a nedej bože nerušte nerudnou obsluhu! V nejlepším případě budete štandopéde odesláni ke konkurenci.

    Reakce obchodu ALPINE PRO

    Dobrý den, za eshop dle zjištěných interních informací proběhlo vše bez problémů a zboží bylo doručeno v pořádku na Vaši adresu. Tato recenze je tedy pravděpodobně určena prodejně a vzhledem k tomu, že objednávky probíhají bez asistence prodejen, které provozuje jiná společnost, prosím o upřesnění problému na mail [email protected]. Děkujeme Tým ALPINE PRO

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Vždycky jsem byla spokojena ale teď jsem si objednala zboží zatím žádné nepřišlo a ani žádná odpověď nebo reakce.

    Reakce obchodu ALPINE PRO

    Dobrý den, Lenko, mrzí nás Vaše současná zkušenost. Snad vše vysvětleno po telefonu a dále budeme postupovat dle společné dohody. Tým ALPINE PRO

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    internetový obchod ve vašem podání = neochotný/lhostejný personál bez proklientského přístupu

    Reakce obchodu ALPINE PRO

    Dobrý den, mrzí nás Vaše hodnocení, ale bohužel dle Vašeho komentáře nemůžeme zjistit co a kdy špatného se stalo. Prosím o bližší informace na mail [email protected] a pokusíme se situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. S pozdravem tým ALPINE PRO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem udělala 13.1.2018. Když se nic nedělo, napsala jsem 17.1. ráno do obchodu, jestli se na to můžou podívat.
    Odpověď od jejich e-shopu :
    Vaše objednávka čeká na expedici, která bude započata dne 18.1.2018, viz informace o probíhající inventuře u výběru způsobu platby při vytváření objednávky.
    ????? Z jejich odpovědi jsem moc moudrá nebyla, ale řekla jsem si, že tedy počkám.
    Když se opět nic nedělo, tak jsem nejprve napsala, nikdo nereagoval, mobil
    byl vypnutý, ale pak se mi přeci jen podařilo se dovolat 23.1. a slečna mi slíbila, že zjistí, proč pořád nemám svoji objednávku.
    Zde je odpověď e-shopu :
    kontaktuji Vás ohledně Vámi vytvořené a do dnešního dne nedoručené objednávky č.18000379.
    Je mi líto, Česká pošta potvrdila ztrátu Vaší zásilky, proto nejsme schopni zajistit její doručení.
    Pokud máme Vámi objednané zboží stále skladem, můžete v případě zájmu vytvořit novou objednávku.
    Za vzniklé komplikace se velmi omlouváme.
    Z e-shopu mi po 11 dnech napíší, že něco zvorali, hází to na Č.p. a zazdí to tím, že si mám sama zjistit, jestli to ještě po 11 dnech pořád mají.
    Absolutně žádná snaha o nápravu z jejich strany. Taky nejsem bezchybná,
    ale když něco zvorám, tak se sakra snažím, aby to náš zákazník nepocítil.

    Reakce obchodu ALPINE PRO

    Dobrý den, Jitko, po telefonickém rozhovoru bylo snad vše objasněno a náprava dohodnuta. Z důvodu avizované inventury došlo k očekávanému zpoždění zásilek. Informace o inventuře byly uvedeny na eshopu, ve druhém kroku nákupního košíku. Za toto zpoždění se ještě jednou omlouváme. Bohužel poškození zásilky u dopravce nedokážeme zabránit. Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za pochopení. Tým ALPINE PRO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Bunda byla spinava

    Reakce obchodu ALPINE PRO

    Dobrý den,
    pokud Vám zásilka přišla neporušená a bunda uvnitř byla špinavá, jedná se určitě o důvod k reklamaci. Bohužel přes veškeré naše kontroly se občas podobná chyba může stát. Napište nám prosím na [email protected] a rádi s Vámi vyřešíme výměnu bundy za jiný bezvadný kus.

    Marek
    tým ALPINE PRO