• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velký výběr vodního chlazení
    • Po termínu doručení-kdy mi zboží nebylo dodáno,jsem si musel sám zjištovat,kde je problém.

    Snad budete mít více štěstí s doručením,než já.Jinak kvalitní zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi nedoporučuji!
    • Termíny dodání smyšlené.

    Udělal jsem chybu, že jsem to zkusil koupit zde.

    Reakce obchodu Alphacool.CZ

    Dobrý den,

    smyšlené je spíše Vaše hodnocení. Objednal jste produkt, u kterého máme dostupnost "do týdne", zaplatil jste ho 22.9.2016 a odeslán k Vám bude zítra, tedy přesně za týden. Kdyby dnes nebyl státní svátek, tak ho expedujeme už dnes. Tak prosím, nelžete...

    Alphacool.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rozmanitý výběr vodního chlazení pc-zahraniční zboží
    • nedokáže doručit zboží do 3 dnů z Ústí nad Labem do Mostu, když ho má v německu skladem

    nechtěl jsem čekat tak dlouho...nicméně mi obchod zrušil objednávku sám jen proto že jsem jim napsal že potřebuju info když zboží nedokážou doručit do 3 prac. dnů...se zrušením jsem pak teda souhlasil a sehnal si zboží od jinud a do druhého dne jsem měl paměti doma...sice to nejsou GSkill ale do druhého dne mi je Alza doručila na pobočku:)to i czc je v tomhle o dost horší...alza nikdy žádnej problém...bohužel pro konkurenci...dodací lhůtu paměti měli psanou přes 1 týden od přijmutí objednávky..to je trošku síla i když jsou paměti v německu ve skladu:)navíc paměti GSkill jsou žádané zboží pro fajnšmekry...nechápu proč nemůže mít obchod 1-2 kombinace(2x8 GB a 4x4 GB) na prodejně v Ústí nad Labem...to bych si pak hned ten den pro ně zajel a nebyl by problém

    Reakce obchodu Alphacool.CZ

    Dobrý den,

    původně jsem se chtěl rozepsat trochu více, ale vezmeme to stručně:
    1) Vážně nevím, na základě jaké logické úvahy jste dospěl k závěru, že produkt, u kterého je jasně v detailu produktu uveden termín dostupnosti příští týden ve středu Vám budeme schopni doručit ještě tento týden do pátku ? Proč takový produkt objednáváte, když s tou dostupností nesouhlasíte ?
    2) Proč lžete, když píšete, že "nicméně mi obchod zrušil objednávku sám jen proto že jsem jim napsal že potřebuju info" ? S dovolením sem zkopíruji tu podstatnou část emailu, který jste nám napsal - píšete tam:
    "já počítal že je budu mít v Mostě maximálně do pátku...jinak budu nucen objednávku zrušit". Tedy jasně píšete - objednávka nebude dodána do pátku, v tom případě ji zrušit. Objednávku jsme tedy zrušili. Kde je problém ?
    3) Nechápu logiku "jinde jsem objednal jinou značku pamětí a měl jsem jí druhý den doma tak proč to nemohlo být stejně i u G.Skill". Za prvé, je to asi stejné, jako přijít do autosalonu Ferrari a vztekat se na prodejce, že Vám auto nevyrobí za 8 týdnů jako Škodovku ale za půl roku a za druhé, kdybyste u nás objednal "ty jiné paměti", tak Vám je druhý den doručíme úplně stejně jako Alza nebo CZC...
    4) G.SKill paměti normálně držíme skladem, máme skladem kapacity 2x4GB, 2x8GB, 4x8GB, frekvence 2133MHz, 2400MHz, 3200 MHz. Doporučuji se lépe podívat.
    5) Zkuste se zamyslet, proč dodání "z Německa" trvá tak dlouho. Nápověda - víte, kolik stojí doprava ? Víte, jaký obrat v té komoditě vůbec musíme mít, aby se nám zaplatila doprava a vůbec jsme na tom začali něco vydělávat ? Proto tam objednáváme "jen" 1x - 2x týdně a ne denně, protože jaksi dotovat ten obchod vážně nemáme v úmyslu.

    Alphacool.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízké ceny
    • Nulová komunikace, zboží není skladem.

    Je to tragédie obchod co se týče komunikace. Na dotazy nereagují, storno objednávky proběhlo obratem, takže na druhém konci drátu někdo byl, ale komunikovat prostě nechtěl. Zboží jsem objednal na Alze a ještě ten den jsem ho měl doma! Alza je neskutečně pružný obchod. Po těchto zkušenostech už v malých shopech nic neobjednám, protože je to tragédie. Nedovedu si představit řešení případné reklamace.

    Reakce obchodu Alphacool.CZ

    Dobrý den,

    já nevím, jestli si z nás děláte legraci, nebo jestli toto celé myslíte vážně.
    28.12.2015 10:00:15 jste napsal email jaký je stav objednávky.
    O 45 minut později, přesně v 28.12.2015 10:46:11 jste opět emailem objednávku stornoval s tím, že nereagujeme na emaily a že jste si to objednal jinde.
    Tak to se tedy opravdu omlouvám (ironie), že jsme Vám nestihli do 45 minut odpovědět na email. Můžu vědět, který internetový obchod (klidně nejen z CZ) Vám garantuje odpověď na email do 45 minut, obzvláště po čtyřech dnech volna, tudíž logicky s mnoha dalšími nevyřešenými emaily ? Obvykle je normální odpovídat na emaily do 24 hodin. Přece pokud potřebujete vědět nějakou informaci hned, tak od toho existuje telefon. Na telefonu jsme normálně byli k dispozici.
    Navíc, objednal jste produkt "na objednávku".
    Dovolím si zkopírovat text z našeho webu:
    "Na objednávku = zboží není skladem u žádného z našich dodavatelů a ani žádný z našich dodavatelů nemá přesný termín naskladnění. Obvyklá dostupnost těchto produktů je 2 - 8 týdnů od objednání. "
    Opravdu nevím, jakou logickou úvahou jste došel k závěru, že ten produkt máme skladem a že ho budeme expedovat obratem...

    Alphacool.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží co se v běžných obchodech nedá sehnat
    • dodací lhůta komunikace

    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Téměř žádná komunikace, přesto, že zboží jsem zaplatil již dávno převodem, poslední info z obchodu byl automat, že předpokládaný termín odeslání je 10.6. Pokud jim tam zboží nedorazilo, řádka mailem by je taky nezabila
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhodnou cenu.
    • Ani po více než 3 týdnech není objednávka uspokojena.

    Jen pro otrlé.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Mají zboží co jinde ne.
    • Komunikace, dodržování termínů, specifikace odesláno/zabaleno - po přihlášení jsem měl napsáno "odesláno", pán na chatu mi tvrdil, že to znamená "zabaleno"

    Původní termín odeslání 18.3. následně prodloužen na 25.3. nakonec odesláno 26.3. a bohužel dodáno nekompletní (ale fakturováno dobírkou komplet). Komunikace příšerná, po telefonu velmi špatná - pán neumí mluvit takže mu není rozumět, po mailu dejme tomu, po chatu nic moc...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo výrazně později, než bylo slíbeno i přes posunutý termín. O zpoždění nebylo nijak komunikováno. Při zavolání jsou v obchodě ochotní, ale bohužel výsledku to nepomohlo.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží, které se nedá jinde v ČR sehnat
    • komunikace online
    • dlouhá doba dodání - většinu zboží nemají ve vlastním skladě
    • metoda platby předem - bez mého upozornění, by ani nevěděli, že mají již peníze na účtu
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Raději jim zvlášť napište adresu do poznámky - nebo to pošlou jinam a zboží Vám pak přijde pozdě

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá doba dodání.

    Reakce obchodu Alphacool.CZ

    Dobrý den,

    produkt byl k Vám odeslán v termínu, který jsme měli uvedený na webu ve chvíli, kdy jste produkt objednával. Pokud Vám termín nevyhovoval, nejsem si jistý, proč jste objednávku vytvořil. Kvalitu komunikace 0 z 5 jsme si zasloužili za co přesně ?

    Alphacool.cz.

  • Sluchatka, "skladem u dodavatele", objednana s "predpokladanym terminem dodani 20.3.", ten se vsak 3den od objednavky zmenil na "na ceste s datem odeslani k zakaznikovi 31.3.".

    Pri pozdrzeni objednavky o 14dni bych ocekaval alespon email, zadny vsak neprisel.

    25.3. mi zvoni telefon, ze dodavatel dodani zrusil..

    Mozna jsem jediny, kdo nemuze plne pochopit, jak zbozi ktere mate jiz pres tyden "na ceste" je zruseno dodavatelem,..
    Tak bylo jiz na ceste, nebo jednoduse klamou?!

    Reakce obchodu Alphacool.CZ

    Dobrý den,

    jediný, kdo tu klame, jste Vy:
    1) V době objednání nebyl produkt "skladem u dodavatele" ale "na cestě - 21.3.2014". To je dost podstatný rozdíl. Nebyl skladem ani u nás, ani u žádného z našich dodavatelů. I v obchodních podmínkách je jasně napsáno, že termíny jsou orientační a mohou se změnit a že pokud je potřeba vědět 100% platný termín, stačí nám napsat přes chat/zavolat/cokoliv.
    2) Email o tom, že sluchátka nebudou skladem 21.3.2014, jsme Vám odeslali okamžitě poté, co jsme tuto informaci zjistili a to konkrétně 18.3.2014 v 9:47:28. Máte email u google, stejně tak jako my máme hostované emaily u google - nedokáži si představit, že by Vám tedy email v rámci jedné domény nedorazil...klidně Vám ten email přepošleme...
    3) Předpokládám, že se Vám záměrně nechtělo napsat to, že jsem se Vám omluvil a jako omluvu jsme Vám nabídli sluchátka v jiné barevné variantě, která jsou o 500,- Kč dražší, za cenu téměř totožnou jako Vámi původně objednaný model. Nevím, co více jsem měl udělat - dobrovolně jsem Vám jako omluvu nabídnul něco, na čem bychom prodělali +- 350,- Kč.

    Alphacool.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrý ceny ale jenom na stránkách jinak nepoužitelný !!!
    • Žádná komunikace jenom z
    • "Zboží dáno dopravci a to je všechno napsal jsem 10 emailů bez odezvy hrůza!!!!!

    Nikdy v životě už ne "jscomputer" vymazat jako spam byl bych sprostej

    Reakce obchodu Alphacool.CZ

    Dobrý den,

    mohu vědět kdy, na jaký email a s jakým dotazem jste nás nějak smysluplně kontaktoval ? Záměrně píšu smysluplně, protože na našem mailserveru jsem našel od Vás jen jeden email (a to z pátku 21.3 z 18h 18minut, což je mimochodem 10 minut poté, co jste napsal sem tuhle "recenzi") jehož obsahem je text "žádná reakce nic". Omlouvám se, ale to nepovažuji za smysluplný dotaz, to je text na úrovni pětiletého dítěte a opravdu nevím, co jsem Vám na to měl odepsat.
    Mimochodem já tedy nevím, ale pokud jste nám něco tak nutně potřeboval a my jsme nereagovali, psal jste nám údajně 10 emailů bez odezvy, nenapadlo Vás třeba nám zavolat ? Nebo stačí napsat SMS, voláme pak zákazníkům zpátky...

    Alphacool.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nabízí zboží, které je na českém trhu zastoupeno málo prodejci
    • propastná dostupnost

    Do týdne = Obvykle se jedná o produkty vodního chlazení, které v 99.8% případů do týdne od objednání skutečně odesíláme. Ok beru na vědomí, je to specifické zboží.
    13.1. objednáno týden do předu pro mé potřeby
    20.1. Vaše objednávka se vyřizuje. Předpokládané datum odeslání: 22.1.
    23.1 19:56 Vaše objednávka byla vyfakturována a je připravena k vyzvednutí přepravní firmou.
    Dnes 24.1. 12:33 děkujeme za Váš nákup, Váš názor pomůže ....
    Bylo odesláno, nebylo odesláno? Nevím !
    Sestava dílů vodního chlazeni s cenou přes 10k a ne jenom nějaká fitinka.
    Ať si zhodnotí každý podle svého, mě to bude stát další finance kvůli skluzu.

    Reakce obchodu Alphacool.CZ

    Dobrý den,

    neberte následující text jako výmluvu, ale spíše jako popsání reálného stavu. Omlouváme se, ale kromě jiných jste objednal i produkty výrobce EKWB. Tento výrobce má od začátku prosince velké problémy s dostupností všech produktů a to z toho důvodu, že jsou v podstatě jako jediný výrobce vodních bloků schopni reálně dodávat bloky na R9 290/X a GTX780Ti karty. Například od Watercool jsme za ty dva měsíce dostali takových bloků pár a od Aqua Computer JEDEN. Od EKWB jsme jich prodali několik desítek. Z tohoto důvodu nestíhají, a i když u EKWB máme dobré kontakty, expedice od nich vázne i u produktů, které mají skladem (vyprávět by mohli někteří naši zákazníci, kteří si řekli, že proč to objednávat od nás a čekat, když to má výrobce psané skladem a budou to mít za pár dnů doma - pak nám za 14 dnů píšou, že jestli jim můžeme dodat to a to od EKWB, že tam mají už dva týdny objednávku a nic se neděje...). Nám zboží expedují během 2 - 3 dnů. I tak je to ale zdržení oproti normálnímu stavu, kdy expedovali v den objednání, nebo nejpozději druhý den. Proto tedy vyřízení objednávky trvalo tak dlouho.
    Co se týká argumentu "bylo odesláno, nebylo odesláno ? Nevím !" - možná si budete myslet, že jsem arogantní, ale stejně to napíšu - kdybyste tu objednávku opravdu tak moc do pátku potřeboval a kdybyste třetinu času, který jste strávil napsáním této negativní reakce raději věnoval tomu, abyste kliknul na náš web, vpravo dole do chatovacího okna napsal "Dobrý den, prosím o informaci o stavu objednávky XXXXX", tak Vám do pěti minut odpovíme to, co jsem Vám napsal výše a mohli jsme to řešit - například tak, že bychom Vám objednávku včera poslali EMSkou a dnes byste jí měl. Tak jak, nám včera psali dva jiní zákazníci a bez problémů jsme jim to tak poslali. Takže - líná huba, holé neštěstí.
    Každopádně jako omluvu za to, že produkty EKWB nyní opravdu nejsme schopni obvykle do týdne od objednání expedovat, Vám nabízíme slevu 300,- Kč plus dopravu zdarma na jakoukoliv další objednávku. Výrobce nám slíbil, že do konce ledna se situace vrátí do normálu. Pokud by se tak nestalo, upravíme termíny dostupnosti EKWB produktů na našem webu na "7 - 14 dnů" a podobně.

    Alphacool.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • žádné
    • némá zboží které prodává

    nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo

    ač mám zaplaceno předem, před deseti dny mi přišel e-mail že se objednávka vyřizuje, zboží stále nikde !

    Reakce obchodu Alphacool.CZ

    Dobrý den,

    trochu nechápu Vaše hodnocení. Ve chvíli, kdy jste produkt objednala bylo u produktu jasně napsáno, že je zboží na cestě a termín 29.10.2013. Stejné datum Vám přislo i v potvrzení objednávky. Tento termín my naprosto dodržíme, v úterý bude zboží na cestě k Vám. Buď tedy neumíte číst a přesto klikáte na "objednat" a to není naše chyba, nebo číst umíte a datum jste viděla a souhlasila jste s ním a v tom případě nechápu, čemu se divíte, že ten termín bude dodržen. Pokud by termín dodržen nebyl tak neřeknu ani popel a budu si sypat popel na hlavu, ale to opravdu není tento případ.

    Alphacool.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rozmanitost tovaru, e-shop
    • -komunikacia
    • -dodavka tovaru

    Neviem ci je co hodnotit, hlavna pointa nakupu je dostat tovar, ked sa to nepodari do 10 dni tak je cely obchod nepouzitelny a kazda dalsia anketova otazka je zbytocna. Chapem ze moze byt problem s dodanim niektorych komponentov, ale potom nerozumiem preco mi prisiel mail, ze moj tovar bude vydany 4 dni dozadu. Lepsia by bola informacia ze tovar stale nemame dodacia lehota sa predlzuje.

    Reakce obchodu Alphacool.CZ

    Dobrý den,

    již jsme se spolu bavili dnes ráno přes chat - o víkendu se nám narodil syn, takže teď jsem několik dní byl s manželkou v porodnici a pracoval jsem jen po nocích nejnutnější věci co byly potřeba zařídit. Takže ano, objednávka měla být odeslána v pondělí ale protože jedna položka nedorazila (a bude až po tomto víkendu) tak se to zdrželo a neinformovali jsme Vás o tom, což je moje chyba. Ale narození syna je událost, která se stane jednou nebo 2x za život, takže v tu chvíli jsem měl priority opravdu někde jinde než ve vyřizování objednávek. nyní už ale zase vše pomalu vrací do normálu :-)

    Alphacool.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nabídka sortimentu zboží jinde nedostupná.
    • Nic vlastně fyzicky skladem nemají
    • Vše se bere přez dodavatele
    • Naprosto neuvěřitelně dlouhá doba dodání a ani po 11 dnech ješte firma PPL nemá můj balík

    Mrzí mne,že obchod s dobrým renomé a opravdu velkým sortimentem jinde nedostupného zboží,není schopen si vydobít lepší pozici,díky neschopnosti přesně říci,kdy zboží bude skladem a kdy bude odesláno.

    Čekací doba přez 11 dní na zboží,které někdy nutně potřebujete je dle mého trochu moc.

    Reakce obchodu Alphacool.CZ

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši reakci. Co se týká dlouhé dodací doby - vím, že to není omluva, ale alespoň pro vysvětlení. Bohužel zásilka, ve které byl i Váš XSPC kit se zdržela dva dny na překladišti v Německu z důvodu stržené etikety na cestě z Velké Británie. Pokud by se toto nestalo, byla by Vaše objednávka odeslána v termínu, který byl slíben při jejím přijetí. Toto se netýká jen Vaší objednávky, takže možná zde přibudou i další negativní recenze od dalších zákazníků. Bohužel s tím mnoho nenaděláme, občas se to stává. Jako omluvu Vám můžeme nabídnout poštovné zdarma pro případnou další objednávku.
    Co se týká skladové dostupnosti - produkty, které se prodávají více držíme skladem. Objednal jste kit vodního chlazení, který se vyrábí v 10ti různých variantách, z nichž žádná se za poslední rok neprodala více než jednou. Takové produkty opravdu skladem nedržíme. Dále jste objednal kabely, ketré se vyrábí ve 12ti různých variantách. Jeden distributor zkoušel mít tuto položku skladem a vzdali to, takže to asi taktéž hovoří za vše. A poslední položka byla kapalina, kterou jsme do této chvíle neprodali nikomu dalšímu, tedy taktéž ne zcela položka vhodná k držení skladem. Je to jednoduché, český trh není tak velký aby se velkou část našeho sortimentu vyplatilo mít skladem, tak to bohužel je...

    Alphacool.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • nabízí bohatý sortyment
    • dodací lhůta

    Pokud Vám nevadí,že po objednané zboží čekáte 14 dní,tak bych nákup asi doporučil. Otázkou zůstává v jakém stavu přijde. Mě ještě nepřišlo a už tu je dotazník jak jsem zpokojen...

    Reakce obchodu Alphacool.CZ

    Dobrý den,

    dotazník spokojenosti odesílá Heureka automaticky po 10ti dnech od vytvoření objednávky, nezávisle na tom, v jakém stavu momentálně objednávka je. Jedna položka z Vaší objednávky se o 2 dny opozdila (o čemž jsme Vás informovali) a z tohoto důvodu bylo i odeslání celé objednávky o 2 dny zdrženo. Bohužel pokud výrobce nemá daný produkt dočasně skladem, příliš s tím nenaděláme...

    Alphacool.cz