• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Po objednání sunaru jsem omylem zadala špatně PSČ. Zadala jsem 24207. Mělo být 25207A při odesíláni balíku mi byla od vaši společnosti zkomolena adresa ulice a PSČ bylo přepsáno na 14200. Takže fakt super když čekáte na jidlo pro dítě a pak s pllkem řešíte kde se balík nachází a čekáte na nej. Takže priste objednávam jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízíte zboží, které nemáte ani nemůžete objednat. Nechápu proč.

    • Nemam rada, kdyz obchod tvrdi, ze ma neco skladem a ve finale to skladem nema, protoze zrusi obj.z duvodu nedostupnosti zbozi u dodavatele
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu mi doručili zboží, které jsem si neobjednal, špatná komunikace zatím mi zboží nedoorazilo. Staněk

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží ani po 14 dnech nepřišlo....
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi jsem objednala a melo prijit ppl na odběrni misto. Opakovaně jsem jezdila na odberni místo pro balík, ale marně. Až dnes, když jsem volala na ppl, kde mám balík, mi řekli, že balík poskodili a vratili zpět a že mě měl obchod informovat. Nikdo se bohužel neobtezoval mi dát vedet, že balík vůbec nepřijde.

    Reakce obchodu Almaleky.cz

    Dobrý den, paní Aleno,

    moc nás mrzí Vaše špatná zkušenost, za kterou se Vám velice omlouváme. Není však třeba opakovaně jezdit na odběrné místo. Když je zásilka připravena k odběru, tak Vás přepravce informuje pomocí SMS a emailu. Za poškození balíku však nemůžeme. Bohužel je tam nějaká prodleva, než to PPL zaeviduje, informuje nás a balík dorazí zpět. Budeme se snažit najít nějaký způsob, jak tuto komunikaci urychlit, abychom mohli dát včas vědět zákazníkovi.

    Děkujeme za zpětnou vazbu, díky které můžeme zlepšovat naše služby.

    Hezký den přeje,
    celý tým Lékárny Medplus

    • Zboží jsem chtěl uložit na vydejni misto a nestalo se tak.

    Reakce obchodu Almaleky.cz

    Dobrý den, upřímně nás mrzí, že jste nebyl spokojen. V danou chvíli jsme měli technický problém s přepravní službou, který nám neumožnil obsloužit Vaši objednávku dle zadaných parametrů. Toto se nám stalo u šesti objednávek a nyní je problém vyřešen. Zřejmě chybně jsme upřednostnili včasnost dodávky a volili emailovou formu komunikace před telefonickou. Za případné problémy se omlouváme. Děkujeme Vám za recenzi, díky které můžeme naše služby vylepšovat.

    Hezký den přeje,
    celý tým Lékárny Medplus