Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba na čekání balíku, potíže s platbou bankovním převodem

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Bohužel, někdy dochází k výpadkům platebních bran třetích stran, což nemůžeme ovlivnit. Omlouváme se za delší termín doručení objednávky, zásilka je teď na cestě. Věříme, že s výrobky budete spokojen.
    S přáním hezkého dne
    tým allnutrition.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Na webových stránkách nebylo napsáno, že se jedná o polské výrobky. Pokud bych toto věděl, zboží bych nekoupil.

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi a mrzí nás, že nejste spokojen s výrobkem. Naše firma vznikla již v roce 1999 a za kvalitou našich výrobků si stojíme. Informace o nás jako i naši polskou adresu najdete na stránkách i v obchodních podmínkách uvedených na naší stránce.

    S přáním hezkého dne
    tým allnutrition.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlha cakacia doba 8 dni namiesto 2-4dni

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi a omlouváme se za termín vyřízení objednávek. Nad zlepšením logistického procesu pracujeme.

    S přáním hezkého dne
    tým allnutrition.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Uběhlo 14 dnů a zásilka nikde

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobrý den,
    děkujeme, že jste s námi sdílela Vaši zkušenost. Velice nás mrzí, že jsme nesplnili Vaše očekávání. Aktuálně je objednávka doručena, omlouváme se za termín vyřízení Vaší objednávky.

    S přáním hezkého dne
    tým allnutrition.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno 29.1. a 6.2. stále nedorazilo

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobré ráno,
    Pokud jste svou objednávku neobdrželi nebo se vyskytly jiné problémy, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
    Problém určitě vyřešíme :)

    Přeji hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Druhý krát poškodeny uzávěr na produkte, vyhovaraju sa na dopravu, pricom krabica bola vždy v poriadi

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobré ráno,
    Za problémy se co nejhlouběji omlouváme!
    V takových situacích se prosím obraťte na naše oddělení služeb zákazníkům.
    Poté se na situaci podíváme blíže a jistě najdeme řešení problému.

    S pozdravem!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Cena

    Na jedné straně přijatelná cena, plus sleva navíc se hodí, ale zrovna ERYTHRITOL měl roztržený sáček, zřejmě nevhodnou manipulací, takže jsem dobrou třetinu obsahu musel lovit v krabici...

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobré ráno,
    Za problémy se co nejhlouběji omlouváme!
    V takových situacích se prosím obraťte na naše oddělení služeb zákazníkům.
    Poté se na situaci podíváme blíže a jistě najdeme řešení problému.

    S pozdravem!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • už opravdu nic

    Po vyzvednutí balíku jsem doma po otevření zjistila, že jsou produkty celé zalepené od toppingu, který nebyl vhodně zabalený a celý byl vylitý a byl na všech produktech. Požadovala jsem reklamovat celou krabici zboží, jelikož jsem objednala i spoustu cookies a dalších produktů (v papírových krabicích), které už byly potrhané, polepené a musely by se umýt horkou vodou aby se topping z tama sundal - jenomže to si zboží úplně poškodíte. Navíc jsem měla polovinu věcí jako dárek, což samozřejmě není možné, nebudete někomu dávat špinavé natrhlé polepené produkty. Třeba tyčinky, ty byly jako ponořené v sirupu, komplet celé od sirupu.
    Reklamace byla zamítnuta, protože produkty prej poškozené nebyly a to, že je to špinavé, to vlastně vůbec nevadí (ani to že to není použitelné). Neprofesionální přístup. Opravdu jsem to nečekala!

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi a omlouváme se jménem dopravce za poškození zásilky. Nad zlepšením reklamačního procesu pracujeme. Doufáme, že nám dáte v budoucnu druhou šanci.

    S přáním hezkého dne
    tým allnutrition.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    S politováním musím napsat, že jsem tady na ALLNUTRITION tentokrát nakoupil naposledy. Stalo se mi totiž už ne poprvé, že část doplňků byla těsně před skončením expirační doby, aniž by na to bylo na e-shopu upozorněno, konkrétně se jednalo o ALLNUTRITION Glutamine 1250 XtraCaps 2x360 kapslí s expirační dobou 2/2024!!! To si jako prodejce myslí, že při nákupu 1/2024 bude toto množství ihned spotřebováno do konce února? Považuji to za opakované klamání spotřebitele, i když ostatní produkty byly již s expirační dobou mnohem delší.

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobré ráno,
    Za problémy se co nejhlouběji omlouváme!
    V takových situacích se prosím obraťte na naše oddělení služeb zákazníkům.
    Za produkt Glutamine 1250 XtraCaps s krátkou expirační dobou Vám byly vráceny peníze.

    S přáním hezkého dne
    tým allnutrition.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Objednávka a doručení bylo bez problémů
    • Kvalita výrobků, některé zero toppingy jsou nepozřitelné

    Objednávka i doručení bez problémů, ale zero toppingy a omáčky jsou nepozřitelné, umělá pachuť, a to jsem již ochutnal několik takovýchto produktů.Největší zklamaná salsa zero a skladkokyselá omáčka, ty jsem musel po ochutnání hned vyhodit.Na to jak je uvedeno jejich delikátní chuť musím nesouhlasit.Vyhozené peníze.

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobré ráno,
    Omlouváme se za nepříjemnosti!
    Snažíme se, aby naše výrobky byly co nejkvalitnější.
    Je nám líto, že některé z nich nebyly podle vašich představ.
    Doufáme však, že nám dáte druhou šanci a že se Vám budou líbit i další výrobky :)

    Přejeme vám hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží nepredali dopravci ani týden po objednávce

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobré ráno!
    Omluvám se za nepříjemnost! Obvykle jsou zásilky doručovány mnohem rychleji, ale někdy nastanou problémy na straně kurýra, které bohužel nemohou ovlivnit. V případě jakýchkoliv problémů kontaktujte naši kancelář zákaznických služeb.

    Ještě jednou se omlouváme!

    Hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • slevová akce
    • vyběr příchutí (které ale v reálu pak skladem nejsou..viz mínusy)
    • doba dodání (14dní)
    • nedali hned vědět,že neco není skladem

    objedáno 7.8, týden čekám, píšu email kde to vázne, odpověd,že jedna příchut proteinu není (očekávala bych,že se sami ozvou a nabídnou alternativu), domluva,at tedy poslou menší balení a přeplatek vráti..balík odeslán 20.8, 23.8 dodáno, navíc jsem zjistila , že mi za to druhé menší balení naučtovali plnou cenu, ne za akční cenu, která byla v den objednávky..čekám na další vyjádření a vrácení přeplatku, určitě NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobrý den,
    Omluvám se za nepříjemnost!
    V objednávce bylo nedostatečné zabezpečení, což mělo za následek zpoždění expedice. Snažíme se vás o takových situacích co nejrychleji informovat.
    Pokud se jednalo o vrácení peněz za chybějící produkt, vrácená částka byla přesně taková, jaká byla zaplacena, když byla objednávka zanedbána.

    Přejeme hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Platba odešla a zboží nedorazilo, obchod objednávku zrušil

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobré ráno,
    Za problémy se upřímně omlouváme!
    Objednávky většinou vyřizujeme do 48 hodin, bohužel občas nastanou různé situace, které mohou tento proces zdržet.
    V tomto případě jsme museli platbu ověřit, protože s ní byl problém, tedy zpoždění.

    Ještě jednou se omlouváme a jsme s pozdravem!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    10.7.2023 byla vytvořena objednávka
    11.7. proběhla platba
    13.7. dotaz na zákaznickou podporu, jaký je stav objednávky
    obratem sděleno, že není uhrazeno. ( přitom i na mém uživatelském účtu v E-shopu bylo uvedeno, že uhrazeno je.) Následně požadovali potvrzení o provedené platbě. Bylo doloženo a přišla informace , že průběhu 1 dne zboží odešlou. Objednány byly celkem 4 položky za 2398 Kč, ale 17.7. byly dodány jen 2. Zbývající 2 položky v hodnotě 1004 Kč dodány nejsou.
    17.7. reklamace na zákaznickou podporu zatím bez výsledku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jakmile něco koupíte od nich tak vás zaplaví vlna spamu a můžete tam odškrkávat, že nechcete spamy. Nepomůže ani blokování. Cpou vám to z různých adres.

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za nepříjemnosti. Prosby o recenzi jsou zasílány, pokud zákazník při zadávání objednávky zvolí příslušný souhlas.
    Přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • více jak týden od objednávky, zboží stále nedorazilo

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobrý den,
    nejprve se omlouváme za nepříjemnosti!
    Obvykle je doba zpracování objednávky s vyzvednutím na místě 3-4 pracovní dny, bohužel někdy nastanou situace, které proces doručení prodlouží.
    Pokud se vyskytnou nějaké problémy se zásilkou, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Ujišťujeme vás, že uděláme vše pro to, abychom problém co nejdříve vyřešili.

    Ještě jednou se upřímně omlouváme a přejeme hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně nespolehlivý obchod
    • Výmluvy typu - softwarová chyba
    • Nenabídne žádnou kompenzaci

    19.4. jsem objednal zboží skladem se slevový kódy. Po urgenci z 3.5. mi bylo sděleno, že došlo k chybě SW a že objednávku nemají. Ať si naklikám novou, samozřejmě bez slev...

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobrý den,
    za vzniklou situaci se upřímně omlouváme!
    Obvykle trvá vyřízení objednávky 2-3 pracovní dny, ale jsou situace, kdy může být vyřízení zásilky delší. Ujišťujeme vás, že děláme vše pro to, aby k takovým situacím docházelo co nejméně.

    V případě problémů doporučujeme kontaktovat zákaznický servis, pak problém určitě co nejdříve vyřešíme.

    Ještě jednou se omlouváme a přejeme hezký den.

    • Zboží stále nemám, není co hodnotit. 14.4. by prišlo na e-mail .... Jedeme k Vám :) Vaše objednávka č. 6369772 byla odeslána! Zítra je to 10 dnů a žádné info přes zásilkovnu. A to mi opět psali,že balíček budu mít ve před pár dny. Snad se letos ještě dočkám??objednala jsem jednou a naposledy. Byla jsem nucena objednat u konkurence, která je schopna dodat zboží rychle.

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za problémy s objednávkou.
    Delší dodací lhůta byla důsledkem velmi velkého počtu objednávek, které jsme obdrželi.
    Balík teď čeká na vyzvednutí na odběrném místě.

    Ještě jednou se omlouváme a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    je to již týden a stále čekám na přijetí mé objednávky

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobrý den,
    pokud se vyskytly nějaké problémy s Vaší objednávkou, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
    Ověříme objednávku a určitě najdeme řešení.


    Omlouváme se za problémy a přejeme hezký den!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednával jsem poprvé. Müsli je kvalitou fajn, za tu cenu ho mohlo být větší balení. Tyčinky...no dejme tomu, dají se sníst. Nicméně jsem netušil že je to vše vyráběné v Polsku. Podle toho také "chutnají", dle mého kvalita čokolády nevalná, na povrchu bílý povlak...no jako všechny cukrovinky v Polsku. Nic se zdravou výživou to nemá společného, ale asi jsem měl prostudovat složení pečlivěji. Už neobjednám.

    Reakce obchodu Allnutrition.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že se Vám naše produkty nelíbily. Ujišťujeme Vás, že vynakládáme maximální úsilí, aby jejich kvalita byla co nejvyšší. Naše produkty jsou zdravější alternativou tradičních sladkostí. Neobsahují cukr, často mají méně kalorií.
    Jsou ideálním doplňkem zdravé stravy.

    Děkujeme za Vaši recenzi a přejeme hezký den!