Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem zrušil z důvodu nepříjemného chování po telefonu. Tak něco arogantního jsem dlouho nezažil.

    Reakce obchodu ALLMOBILE.cz

    To to je poprvé od počátku, co neděkujeme za recenzi.
    Vy jste objednávku nezrušil, byla Vám zrušena ze strany obchodu za urážlivé chování a nerespektování obchodních podmínek.
    Při autorizaci Vaší objednávky v sobotu jste nám řekl, že v pondělí si vyzvednout zboží vlastně nemůžete.
    Z náhradního termínu v neděli jste byl ze začátku nadšený, nicméně požadoval jste účtenku dopředu, kontrolu IMEI/SN apod.
    Vyšli jsme Vám vstříc, přesto jste nakonec objednávku zrušil se slovy, že Vám "to stejně přijde nějaké divné a že se jedná zřejmě o podvod."
    Naše firma je na trhu již 9 let, doteď jsme měli na portálu Heureka 100 % spokojených zákazníků.
    Máme kamennou prodejnu, veškeré informace máme přehledně uvedeny na našich stránkách.
    Nikdo nás nebude sprostě urážet, že jsme podvodný e-shop. To si opravdu vyprošujeme.
    Je jednoduché vyplnit hodnotící formulář Heureky, nicméně je škoda,
    že nejde vyplnit hodnocení i na Vás jakožto na kupujícího.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Autorizační hovor v neděli večer desetkrát za sebou, bohužel jsem nemohla zvednout, protože jsem uspavala dceru. V pondělí ráno pan natolik arogantní, že mě přešla chuť si z tohoto obchodu cokoliv objednat.

    Reakce obchodu ALLMOBILE.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení.
    Na Vaši objednávku z neděle 18:59 hod jsme reagovali třemi Vámi nepřijatými hovory kvůli autorizaci. (ověření platného aktivního tel. čísla)
    Bohužel marně, následně Vám byl odeslán e-mail s prosbou o tel. kontakt.
    Ten jste uskutečnila v 6:35, 7:34 v pondělí ráno, kdy naše infolinka ještě nefunguje.
    V telefonickém hovoru, který se nám podařil cca. v 10 hod jsme se Vám slušně snažili vysvětlit, proč Vám voláme a konečně autorizovat Vaši objednávku.
    Věřte, že nám nečiní žádné potěšení zákazníka "otravovat ", nicméně snažíme se tím předejít problémech při doručení.
    Pokud vám chování našeho zaměstnance přišlo arogantní, tak se samozřejmě omlouváme a vyvodíme z toho důsledky.
    Každého zákazníka v této nelehké době si vážíme a snažíme se o dokonalý servis, o čemž svědčí i hodnocení spokojených zákazníků zde na Heurece.
    Přejeme hezký den.
    Allmobile

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neochota, zlý prístup

    Reakce obchodu ALLMOBILE.cz

    Naše neochota spočívala pouze v tom, že neposíláme zboží na Slovensko a museli jste si ho koupit v ČR na českou firmu. Jsme český e-shop, mimo ČR neprodáváme, což je jasně napsáno i na našich stránkách. Nicméně přesto děkujeme za Vaše hodnocení.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Levné nabídky telefonů
    • Zvláštní způsob fungování obchodu při nákupu. Jaký způsob bude při eventuální reklamaci. Také takový?! Není to pro mne záruka. Raději zaplatím více jinde.

    V pátek ráno jsem si objednala mobil s osobním vyzvednutim. V 9hod.mi volali ať si pro nej po 12hod prijedu. Byla jsem v praci a řekla, ze prijedu v pondělí po 12hod. Reakci muze bylo okamžitě storno mé objednávky s tím ať si objednam v pondělí. Okamžitě přišel e-mail, ze stornuji na základě mých nedodrzenych podmínek. Ze musím vyzvednout do 24hod a podmínky nedodrzela. Reagovala jsem tedy, ze ať mi otevřou v sobotu, ze mi nedali ani šanci vyzvednout do 24 hod. Měla jsem si prý objednat poštou - obchod je ale ode mne kousek…

    Reakce obchodu ALLMOBILE.cz

    Děkujeme za Vaše hodnocení.
    Po vytvoření objednávky Vám volal náš pracovník s informací, že zboží je připraveno na prodejně k osobnímu odběru,
    s rezervací jeden den, jak jasně (a červeně) píšeme při vytvoření objednávky.
    Vaší odpovědí bylo, že jste celý den v práci.
    Byla Vám tedy nabídnuta varianta zaslání poštou s doručením v sobotu, či rozvoz po Praze do 4km zdarma.
    Váš požadavek byl ale otevřít prodejnu v sobotu mimo otevírací hodiny.
    To náš pracovník logicky odmítl a doporučil Vám rezervaci vytvořit opět v pondělí.
    Za přesně tento postup nám dáváte 10% hodnocení a "Nedoporučuji".
    Jinak reklamace na veškeré výrobky Apple je možné též reklamovat
    přímo v autorizovaných servisech Apple v místě bydliště.
    Nikdo z našich zákazníků nemá tedy s reklamací jakýkoli problém.

    Tým Allmobile

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlá reakce a potvrzení objednávky telefonicky
    • možnost rezervace zboží při osobním výdeji pouze 1 den
    • možnost výjede pouze 12:00 - 14:00 hod. tzv. zkrácený osobní výběr
    • nemožnost objednávky s předstihem a výdejem ve vybraný den

    Bohužel zboží někdy zarezervují na následující den, někdy zarezervují zboží na ten samý den, ve kterém byla vytvořena objednávka.
    Po třetím objednání a následném zrušení objednávky ze strany obchodu, už mi došla trpělivost a koupil jinde.
    Nejneochotnější eshop, co jsem kdy zažil.

    Reakce obchodu ALLMOBILE.cz

    Děkujeme za Vaši recenzi.
    Máme od Vás celkem 3 rezervace na zboží Apple AirPods Pro.
    Ze soboty 1.10.2022 (9:10), z pondělí 3.10.2022 (11:26) a z úterý 4.října 2022 (9:04).
    I když je při vytvoření objednávky jasně i červeně zvýrazněno,
    že rezervace při osobním odběru je pouze jeden den, stejně jsme Vám tuto informaci potvrdili
    pokaždé telefonicky, a ještě zaslali e-mailem.
    Tzn. že zboží pro Vás bylo zarezervováno v pondělí 3.10 i v úterý 4.10. 12-14 hodin na prodejně.
    Ani jeden jste si pro něj nepřišli ani nám nedali vědět.
    Více jsme pro Vás opravdu již udělat nemohli.
    Jinak "nemožnost objednávky s předstihem a výdejem ve vybraný den" není rezervace jeden den, že?
    To, že zboží máme za velmi příznivé ceny a v počtu jen pár kusů
    a proto neděláme delší rezervace, každý jiný zákazník chápe,
    našemu osobnímu odběru rozumí, a když mu to nevyhovuje,
    vybere jiný způsob dopravy či se obrátí na konkurenci.
    Nicméně ať Vám sluchátka od konkurence dělají radost a buďte zdrávi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neprodává nové iPhone
    • Minimální záruka pro firmy

    Obchod bohužel neprodává nové iPhone, neboť pro firmy nabízí jen 30 dní záruky, i když Apple na jakýkoli nový přístroj dává automaticky mezinárodní jednoletou záruku v autorizovaných servisech jak pro firmy tak pro běžné zákazníky.

    Reakce obchodu ALLMOBILE.cz

    Obchod prodává NOVÉ, NEAKTIVOVANÉ a originál zabalené telefony.
    Vy jste u nás objednávku zrušila, nic jste nenakoupila,
    tudíž nemůžete hodnotit stav námi prodávaného zboží.
    Při nákupu na firmu máme my jakožto prodejci zkrácenou záruku s možností prodloužení.
    S mezinárodní roční zárukou na výrobky Apple nemá záruka prodejce co společného.
    To je obecně známá věc a nechápeme tudíž, proč nás tu poškozujete.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Divny jednani

    Tohle napsali… Vzhledem k tomu, že neumíte vyplnit vaše telefonní číslo, Vaše objednávka již byla dávno zrušena.

    Reakce obchodu ALLMOBILE.cz

    Vzhledem k tomu, že jste vyplnil nekompletní telefonní číslo, nereagoval jste na emaily, Vaši objednávku jsme zrušili. A po měsíci si vzpomenete a rušíte objednávku, Co je na tom divného? Máme Vám poslat zboží a doufat, že se k Vám nějak dostane? To Vaše jednání je divné, milý pane a ještě nás tu poškozujete Vaší recenzí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem PS5 s rezervací osobního odběru na 2 dny. Volali mi už v den objednávky jaktože jsem si zboží mezi 11:00-13:00 nevyzvedl a že objednávku ruší, že je velká poptávka.

    Hodně podivné chování obchodu. Navíc zkrácená záruka na 30dní. Tak jsem objednal jinde levnějc a ještě s plnou zárukou.

    Reakce obchodu ALLMOBILE.cz

    Děkujeme za Vaši recenzi.
    Zkrácený bezpečný osobní odběr je od pondělí do pátku od 12.00 do 15.00
    a rezervaci zejména takto nedostatkového zboží děláme 2 dny.
    Záruka na zboží je samozřejmě 2 roky, zkrácená je pouze při nákupu na firmu, což byl váš případ.
    Na tomto nic podivného neshledáváme a vše máme jasně psáno na webu.
    Jsme nicméně rádi, že jste sehnal zboží jinde levnějc, s odpočtem DPH a dvouletou zárukou, ať Vám slouží.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Z úvodu dobrá komunikace
    • Doprava - zboží bylo objednáno 5.7. (chápu, byl svátek). 6.7. volali z obchodu a vyřešili se platební podmínky. Dle obchodu doručení zásilky do dvou pracovních dní. 13.7. zásilka ještě nedorazila. Když jsem se 12.7. dotazoval na stav zásilky, bylo mi řečeno, že zásilka byla předána České poště a že dál to firmu nezajímá. Jasně chápu. Jen jsem si opravdu nekupoval dva rohlíky, ale věc za 15 tisíc a čekal bych, že firmu bude zajímat, co se se zásilkou děje.

    Reakce obchodu ALLMOBILE.cz

    Dobrý den.
    Děkujeme za Vaši recenzi.
    Vaše platba dorazila 6.7.2021 (ve státní svátek), 7.7.2021 bylo zboží zasláno na Vaši adresu Obchodním balíkem české pošty. Podací číslo DR0******972X Vám Česká pošta zaslala ještě týž den SMS. Zboží jste si tedy mohl pohodlně sledovat na track & trace ČP.
    Přesto jste 12.7.2021 Volal na info linku s dotazem, jestli peníze dorazily a zboží bylo zasláno. Obratem Vám kolega z reklamačního, kterému byl Váš dotaz předán, odeslal opět podací číslo ČP. Nikdo Vám neřekl, že to "dál to firmu nezajímá". Pouze že firma dál neovlivní dodání.
    Vaši objednávku jsme vyřídili do 30 minut od vytvoření, telefonicky jsme Vám potvrdili jak platbu, tak i odeslání, obdržel jste SMS České pošty, koupil jste Apple z české expedice o 30 % levněji než u velkých e-shopů s 2 letou zárukou přímo v autorizovaném servisu Apple.
    Jestli i přes to nedoporučujete náš obchod, pak už nevíme jak se Vám jako zákazníkovi zavděčit a co zlepšit. Nicméně se za Českou poštu omlouváme a ať Vám mobil slouží.
    Buďte zdráv.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Neochota

    Reakce obchodu ALLMOBILE.cz

    Děkujeme z a Vaši recenzi.
    Kupoval jste si u nás nový iPhone 11 Pro z cz distribuce za jednu z nejlevnějších cen v ČR a folii Clearplex i na zadní kryt.
    Celá naše neochota tkví v tom, že jsme Vám folii lepili 2x, protože jste ji nenechal důkladně přischnout a odlepila se Vám.
    Při Vaší 3. reklamaci folie Vám byla nabídnuta finanční kompenzace.
    Jestli kvůli tomuto náš obchod nedoporučujete a dáváte nám 20 %, rádi bychom viděli obchod, který od vás dostane 100 %. :-)
    Nicméně buďte zdráv a ať Vám mobil slouží.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nízké ceny

    Po doručení potvrzení mé objednávky jsem zjistila, že objednávka není úplně ok. Jako fakturační adresa byla uvedena firma, kde pracuji. Měla to být pouze doručovací adresa. Telefonicky jsem kontaktovala obchod. Prodejce byl velmi arogantní. Sice se nakonec za své chování omluvil, ale objednávku jsem zrušila. Nedovedu si představit, že bych s tímto člověkem řešila nějaký skutečný problém, např. výměnu zboží.

    Reakce obchodu ALLMOBILE.cz

    Dobrý den.
    Děkujeme za Vaši recenzi.
    I když je jasně uvedena doručovací adresa jako doručovací, uvedla jste tam zbytečně adresu fakturační, i když jste zboží kupovala soukromě, a doručovací adresu jste napsala pouze do poznámky.
    Tuto informaci jste se snažila vehementně sdělit kolegovi na infolince, který z ní byl hodně zmatený. Vysvětloval Vám, že při nákupu jako spotřebitel fakturační adresa není třeba.
    Za něj se samozřejmě omlouváme.
    Nabízeli jsme vám jako omluvu i tvrzené sklo, Vaši objednávku jste přesto po dohodě s přítelem telefonicky zrušila, což nás mrzí, protože se každého zákazníka v této nelehké době považujeme.
    Jinak výrobky Apple se reklamují přímo v autorizovaném servisu Apple, to znamená, že s námi byste už nic neřešila. :-)
    Buďte zdráva...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejnižší ceny.
    • Velké nejasnosti ohledně fakturace, obchod nepůsobí důvěryhodně.

    Reakce obchodu ALLMOBILE.cz

    Děkujeme za Vaši recenzi.
    Vaši objednávku jste udělal jako spotřebitel, žádnou fakturaci jsme Vám tedy nevystavili. Spotřebitelům vystavujeme jen malý daňový doklad. Nerozumíme tedy, jaké nejasnosti jste měl, nicméně pokud nastaly, tak se za ně omlouváme. V našem eshopu jsou všechny možné informace včetně provozovatele, kontaktu, v sekci dotazy pak vše ohledně záruky a fakturace, v sekci reklamace jsou také vyčerpávající informace. Myslíme, že co se týče info pro zákazníka, poskytuje je náš e-shop oproti jiným nadstandardně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod má na stránkách možnost objednání na IČ.
    Po objednání telefonu mi zavolali s tím, že jestli to chci na IČ, bude telefon dražší.

    Reakce obchodu ALLMOBILE.cz

    Děkujeme za Vaši recenzi.
    Abychom před Vánoci pokryli zvýšenou poptávku a výpadek dodavatelů kvůli Covid-19, některé zboží nám dodávali i neplátci DPH. To byl i Váš případ. Tuto informaci jsme Vám i s omluvou obratem sdělili. Za způsobené problémy i Váš čas u PC se nicméně opět omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednané zboží mi bylo dodáno vcelku rychle, problém byl v označení zboží (nové). Volal jsem si před koupí mobilu na zákaznickou linku obchodu, abych se ujistit, zda se jedná opravdu o nové zboží. Byl jsem ujištěn, že telefon je nový a pečeť neporušená, tak jsem si zboží objednal.
    Na krabičce byla neoriginální pečeť, takže může být telefon nahrazen repasovaným, vystaveným, či testovaným. Ani jsem krabičku nerozbaloval a zboží odeslal zpět. Beru to jako nesolidní jednání ze strany obchodu, protože jsem zbytečně vyhodil peníze za poštovné.

    Reakce obchodu ALLMOBILE.cz

    Dobrý den.
    Děkujeme za Vaše hodnocení. A zároveň gratulujeme. Jste první zákazník za celou 15letou dobu, co jsme na trhu, který dokáže poznat pouze z pohledu na pečeť Samsungu, že zboží je repasované, vystavené či testované. (Určitě budete odborník na Schrödingerovu kočku) Příště Vám však doporučujeme zboží otevřít a zkontrolovat IMEI (výrobní číslo), jak jsme Vám i doporučovali telefonicky. U Samsungu S7 black, který jste od nás obdržel, byste zjistil, že zboží bylo opravdu nové. Jiné ani neprodáváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Příjemné Roztylské náměstí...

    Možná trochu z ruky. Bezproblémově dostupné autem.

    Reakce obchodu ALLMOBILE.cz

    Děkujeme za Vaši "recenzi", která je 10% pouze proto, že jsme Vám na výdejním místě, které je uzavřené z důvodu COVID-19, jak máme psáno na stránkách, nepřevzali reklamaci 2 měsíce starého mobilu. Nicméně děkujeme a přejeme hodně zdraví.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nebylo skladem, což by se dalo pochopit, ale pán který mi to telefonicky oznámil, mi dal pocit, že svou objednavkou za pár tisíc někoho obtěžuji.

    Reakce obchodu ALLMOBILE.cz

    Dobrý den. Vámi objednaný mobil Apple iPhone SE Silver byl už bohužel vyprodaný, tuto skutečnost jsme Vám IHNED po vytvoření objednávky zdělili spolu s mluvou. Pokud jste měla z telefonického kontaktu špatný pocit, tak se samozřejmě omlouváme.