-
Vážený pane Karel27,
opět prosíme o uvedení pravdivých informací. Nebylo vám sděleno, že reklamační adresa je v provozu pouze v pátek, ale bylo vám sděleno, že na poště se každý pátek vyzvedávají hromaddně balíčky, které na tuto adresu došly. Což jsou zcela jiné pojmy.
S pozdravem
Allhere.cz -
Vážený pane Karel27, zřejmě máte špatnou informaci. A uvádíte zcela klamné věci. Nejdříve uvádíte, že krom pošty není možné jinak doručit reklamace a potom uvádíte, že porušujeme zákon, že neuvádíme info, kde uplatnit reklamaci, informace je uvedena zcela jasně na našich stránkách a to na reklamační adresu V Podhájí 1186/14, můžete se o tom přesvědčit. Adresa je normálně funkční, chodí na tuto adresu každý den několik balíčků. Ovšem balíčky se vždy vybírají hromadně jednou týdne na poště. Bohužel nemůžeme za to, že zásilku zasíláte nějakým svým způsobem dopravy, který nejsou schopni uložit na uvedené poště. Takže prosím neuvádějte tyto lživé informace. Zde se nejedná o porušení zákona o ochraně spotřebitele jak jste si dobře našel, ale jedná se o problém, že jste zásilku zaslal nějakým dopravcem, který zásilky neumí nechat na určitém místě k vyzvednutí klienta.
Prosím tedy zašlete formou, nejlépe českou poštou.
S pozdravem
Allhere.cz -
Allhere.cz: Vážený prodejce. Pro začátek byste mohl odpovědět na mé 2 maily z 8.2. a 10.2. (10:34) Především na ten z 10.2., kde se ptám na nějakou kontaktkní osobu, protože telefon nezvedáte ani mě ani dopravci, který se pokoušel doručit 9/2 i 10/2. Bude to zkoušet 13/2. Dovoluji si zdůraznit, že jako zákazník volím já způsob vrácení zboží. nikoli vy. Já zvolil soukromého dopravce, kterého mohu sledovat. Českou poštu, kterou mi vnucujete používat nebudu. Dále se mi zdá neuvěřitelné, že mi jen tak sdělíte, že vaše adresa pro reklamace funguje jen v pátek a to jen částečně. Mohu vám klidně zaslat screen online konverzace, kde mi to píšete. Mrzí mě, že tu ten screen nemohu sdílet veřejně, ale vám ho v pondělí klidně pošlu na mail, pokud mi zareagujete na dotaz s kontaktkní osobou. Nebo ještě lépe. napište mi zde, v kolik v pondělí může můj dopravce doručit na vaši adresu. Nasměruji ho do vámi požadovaného 2-3 hodinového okna. Tím, že nebude v pondělí možno doručit jen potvrdíte, na co si tu stěžuji.
Děkuji za vaše vyjádření a snahu celou situaci napravit. -
Na adresu V Podhájí 1186/14 (reklamační adresa) není možné zboží doručit běžným dopravcem, kromě pošty.
Prý tam v týdnu ani nikdo není.
Na e-mail neodpovídají, telefon neberou.
Vypadá to, že tedy neexistuje způsob, jak zboží normálně vrátit.
Kdo mi nevěří, mohu zaslat screen jako důkaz.
Dle § 13 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je prodávající povinen řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění („reklamace“), spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Při prodeji nebo poskytování služeb mimo ohlášenou provozovnu je prodávající povinen k těmto informacím písemnou formou poskytnout spotřebiteli zejména název nebo jméno a adresu prodávajícího, kde lze i po ukončení takového prodeje nebo poskytování služeb reklamaci uplatnit.
- prodávající mi neuvedl, na kterou adresu mám zboží poslat, když adresa, kterou udává na stránkách v týdnu nefunguje. Dopustil se tak porušení zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele
A toto vše jen kvůli hodinkám za pár stovek. Představte si, že byste si tam koupili zboží za tisíce a něco s ním bylo!!! -
holitscher: Vážený zákazníku, již jste dle našich pokynů zboží vrátil zpět k reklamaci? Máme kompletní vaši zdokumentovanou korespondenci. Můžeme doložit, že z naší strany k pochybení nedošlo. Pokud s něčím nejste spokojen nebo vám něco chybí, prosím obraťte se na [email protected].
S pozdravem
Allhere.cz -
3.1. jsem si v tomto obchodě koupil hodinky, které přišly s poškozeným páskem, poslal jsem je tedy ještě ten den na žádost zpět.
Dnes je 16.1. a přišel mi mail, že se mou reklamací budou zabývat.
V dnešní době, dodání do druhého dne neuvěřitelné.
Obchod nedoporučuji. -
DŮRAZNĚ VARUJI PŘED TÍMTO "ESHOPEM"
NEKOMUNIKUJÍ,NA EMAILY NEODPOVÍDAJÍ,NA PŘÍSPĚVKY V DISKUSI NA HEUREKA.CZ,ODPOVÍDAJÍ NAPROSTO LŽIVĚ,VYMLOUVAJÍ SE NA KDE CO,ZASÍLAJÍ VADNÉ ČÍNSKÉ ŠUNTY,ČÁSTEČNĚ NEBO ÚPLNĚ NEFUNKČNÍ,BEZ NÁVODŮ V ČEŠTINĚ
ÚPLNĚ IGNORUJTE TENTO ESHOP,PODÁNA ŽÁDOST O KONTROLU NA ČOI A TRESTNÍ OZNÁMENÍ PRO PODVOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
Já jsem také objednala synovi k vánocům kolonožku, přišla jiná, tak jsem ji vrátila. To semnou ještě firma komunikovala a slíbila mi navíc vak a že mi tu správnou obratem zašlou. 14 dní ticho po pěšině, syn k vánocům nebude mít asi nic, protože prachy má firma a kolonožku taky. Snad se ještě ozvou a syn bude mít hezké vánoce.
-
Helena B.: ja ano, tak uvidime. Kamarad ji kupoval pred měsícem od nich a zatim vse OK
-
Ja jsem objednal pred 3 dny. Tak by mela snad dojit. Kamarad kupoval od ni h pred měsícem jednu a zatim funguje a přišla mu v poradku. Tak jsem to zkusil. Cenu maji dobrou, jemu to přišlo snad za 2 dny. Tak snad to bude dobre :)
-
Honza Novák:
Objednal jste kolonožku? Recenze opravdu nejsou příznivé, proto by mě zajímala Vaše zkušenost.
Děkuji -
Nevím zda mám na tomhle obchodu nakoupit (kolonozku) protože je zde dost negativních recenzí :-/