Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Připojuji se k nespokojeným zákazníkům, zde jsou mé zkušenosti:
    Udávaný dojezd 25 km není ani polovina (a to bych ještě řekl, že koloběžka měří ujeté kilometry výrazně optimisticky) a to na koloběžce jezdí syn, který má 37 kg. Naše zkušenost je tak dojezd 8-12 km. Pro dospělého je koloběžka nepoužitelná. K tomuto odpověď prodejce: „Výrobce udává dojezd až 25km, ve skutečnosti v EU podmínkách zhruba 22 ale uvědomit si, že to je zkoušeno v létě, na rovince s lehkým jezdcem a na první či druhou rychlost“.

    Velmi varuji před obchodem allhere.cz a ecowheel.cz (jeden majitel). Reklamoval jsem to rachocení (dle mého názoru je původcem hrkající mezikroužek mezi ložisky na zadním kolečku) a zaslal kolečko na reklamaci. Po 2 měsících absolutní nečinnosti a neustálého slibování, lhaní a nekomunikace (komunikace jen když jsem se dotázal a to jen na chatu, na maily pokud už nevědí co si vymyslet neodpovídají a telefony nezvedají), odpověď vždy stejná, že reklamaci popoženou, ale nikdy se nic nestalo. Jelikož jsem déle nevydržel (syn chtěl na koloběžce jezdit), tak jsem si nechal kolečko poslat zpět i když bylo neopraveno (i toto trvalo 14 dní). Vrcholem všeho bylo, že jakmile jsem toto oznámil, tak jako náhodou kolečko údajně přišlo zpět a že posílají nové. Toto samozřejmě nebyla pravda a poslali kolečko původní neopravené!
    Důrazně všechny varuji před tímto obchodem!

    P.S: Předpokládám, že ty pozitivní diskuzní příspěvky si píše majitel obchodu sám, protože reálné zkušenosti jsou výrazně odlišné.

  • Dobrý den,

    zakoupil jsem el. koloběžku GR25, po asi cca po 14 dnech po telefonických konzultacích jsem zaslal baterku na reklamaci a od té doby cca 3,5 měsíce, firma udržuje rádiový klid.I přes mou snahu se s ními spojit a problém vyřešit.
    Takže určitě bych firmu Allhere( Fidemia group) nikomu ze svých známých nedoporučil.

  • Máme cca rok koloběžku Gr7 a jezdí na ní synovec každodenně do práce cca 20Km tam a 20 zpět. Veliká spokojenost a spokojenost s obchodem také. Už se líbí všem příbuzným, tak budeme nakupovat dál. S prodejcem p. Filipem je naprosto super jednání a vstřícnost. P. Dvořák

  • S obchodem jsem zatím velice spokojený, mám doma koloběžku Gr7 už asi rok a nemůžu si ji vynachválit. Koloběžka přišla v pořádku a celkem rychle. Dokonce jsem i ztratil nabíječku kterou mám také zakoupenou v obchodě allhere za super cenu a přišla do týdne jelikož se čekalo na dodání do skladu. Na moje otázky kterých není vůbec málo dostávám okamžitě odpovědi.. A dostávám i celkem zajímavé a výhodné nabídky na slevy, jelikož jsem stálí zákazník. Dekuji

  • Dobrý den, na vánoční dárek jsem čekala do 10.1.2020 téměř denně volala, kdy už odešlou a pořád se nic nedělo, jen neustále výmluvy na chatu a infolince... je před inventurou, člověk ve skladu má zlomenou nohu, ve skladu toho mají hodně, malé věci jsou uskladněny za velkýma, tak než se k tomu dostanou, sklad je externí ,šéf je u zubaře, několikrát jsem žádala o kontakt na majitele, nesmí ho dávat,
    prosila jsem ať mi zavolá, ale nic se nedělo, 2 lidé na eshopu nedokázali říct, v čem je opravdu problém a 14 dní čekat na něco, co mají napsáno, skladem už je moc.... trpělivost došla a objednávku jsme zrušili objednali dnes jinde a zboží bude v pondělí u nás. ..EZ

    • Já už jsem předal spor České obchodní inspekci.

    • Bohužel mám stejný problém. Žádná komunikace. Chci reklamovat zboží.

  • Koloběžka přišla s prasklým displejem.Hned ten den jsem ji poslal zpět.Datum 8.11. Od té doby nic.Žádné potvrzení o přijetí. Doprava mě stála 350 kč. Nereagují na telefony,na mail jednou,od té doby nic.Jedinou nadějí je pan Filip na chatu,který se však pouze omlouvá a stále slibuje.Prý nemůže zjistit,v jakém stádiu je reklamace.Prý nemůže v pracovní době zavolat známému na servis atd.Dnes je 19.12 .3 týdny mi sliboval,že se to do vánoc stihne.Dnes mi došla trpělivost a požádal jsem o storno objednávky a vrácení peněz.Vůbec jim nevadí,že reklamační doba již dávno skončila.Peníze slíbili poslat.Pokud nedojdou,obrátím se na ČOI. Jediným pozitivem je cena.Ale pak doufejte,že se Vám nic nepokazí.Nedoporučuji

    • jsem ráda že jsem objednávku zrušila, kdo ví co by přišlo za dárky a vypadali bychom jak pitomci.... :-(

    • Já už jsem předal spor České obchodní inspekci.

  • Nechápu negativní reakce na obchod. U žádného jiného obchodu jsem se nesetkala s takovou podporou jakou poskytuje Allhere. Komunikace na výbornou a až neuvěřitelná rychlost. Poradí s výběrem, poradí s objednávkou. Zboží mi přišlo za pár dní. Objednávala jsem koloběžky a po vybalení jsem potřebovala pomoc se zprovozněním a poradit s určitými nejasnostmi. Obchod reagoval okamžitě, o problematiku se aktivně zajímal a snažil se pomoci a to se nám nakonec zdárně podařilo. Nepostavil se k tomu, že oni už svůj kšeft mají, tak už je to dál nezajímá, ale naopak.
    Já tento obchod můžu jen vřele doporučit! Kam se hrabou mediálně známé a reklamou profláknuté obchody. Tento obchod mě mile překvapil.
    Věřím, že kdybych měla další problém, určitě se k němu nepostaví zády. Vše je jen o slušné komunikaci, kterou Allhere má fakt na výbornou.

    • tak to máte šteěstí na Dtestu je 70 stížností a my také dopadli jak....vánoční dárky dodnes nepřišly....

  • Taky jsem koupila na vánoce hoverboard a proběhlo všechno ok ochotni rychlé dodání, ale faktura v balíku nebyla tak jsem volala psala a přej poslaly na email a mam špatně ja něco nastaveno tak sem dala druhý email a že taky poslaly a žádna faktura nedošla, email mi chodí normálně a oni en lžou nedoporučuji

    • Už mám fakturu dneska se mnou spojily a poslaly fakturu

  • Když to tu člověk čte, tak si říká, že asi žije v jiném vesmíru...Já jsem řešil nákup elektro koloběžky jako dárek a jelikož tomu houby rozumím, vše jsem řešil na infolince (pokud se nepletu, mluvil jsem s někým, kdo se představoval jako Filip). Člověk příjemný, všechno jsme probrali, vše mi vysvětlil, no prostě pohoda, jak to má být a jak asi dneska člověk očekává. Takže osobně doporučuji a nemám co vytknout.

  • VELKÝ POZOR !!! Doporučuji nic neobjednávat!!!

    Vlastní zkušenost katastrofální.

  • Proč je váš obchod na Heureka.cz, pod nabídkou Niceboy Hive Pods 2, s cenou 999 Kč, když jsou pod tím jíná sluchátka?

  • Dnes jsem měl velice dobrou zkušenost s operátorem Filipem. Pomohl mi s reklamací baterie do hodinek a ochotně mi zaslal baterii novou.
    Velice doporučuji s ním jednat. Jiří Krpec

  • Tento obchod absolutně nedoporučuji. Už tři týdny mám objednaný hoverboard Hummer bluetooth, Grafitty yellow, který měl být skladem. Poprvé se jim zdržela zásilka na celnici, po urgenci po týdnu mi dvakrát řekli že ho posílali českou poštou avšak nic nedorazilo. dnes opět po pár dnech marného čekání mi operátor sdělil že nejsou a že přijdou zítra.

  • Reakce eshopu na negativní recenze jsou lživé. Zadavali jsme reklamaci na zakoupený hoverboard, po prutazich, cca 1,5 měsíce, nám bylo sděleno emailem, že se reklamace ztratila! A to až po oznámení, že podáme trestní oznámení. V neděli 3.11. poslal eshop požadavek na číslo účtu, ještě ten večer odeslána odpověď. Peníze s odstupem 3 dnů přišly na účet. O vadnem akumulátoru nás nikdo neinformoval, na číslo účtu čekat rozhodně nemuseli! Negativní recenze od Lukáš Kašpar. Opravdu podivné praktiky!!!!

  • Rád bych se podělil o mé zkušenosti s tímto eshopem. Před nedávnem jsem zakoupil el. koloběžku. Po domluvě na infolince jsem přijel k nim a koukl na typ motorky, na kterou jsem koukal asi měsíc. V reálu je ještě hezčí jak na fotce. Po vyzkoušení jsem neváhal a druhý den zakoupil. Zboží dorazilo ke mě na adresu za den. Což je super rychlost na velikost balíčku. Koloběžka jezdí super, mají nejlepší cenu a musím pochválit i podporu a komunikaci. Ihned se mnou vše vyřešili, když jsem například nevěděl, jak namontovat stupátka. :)
    Za mě naprostá spokojenost

  • Přidávám se k NEGATIVNÍM recenzím.
    Koupili jsme dceři k dubnovému svátku hoverboard ( www.allhere.cz ) ,bohužel vadný kus - dobrý,stane se,ale snad se to dá vyřešit.
    V květnu jsme ho reklamovali, vrátili ho stejně nefunkční jako byl, tak jsem ho ihned poslala zpět na druhou reklamaci.
    OBCHOD NAPROSTO NEKOMUNIKUJE!!!!!!!
    Předali jsme věc právnímu zástupci (srpen) a najednou peníze přišly na účet. Nicméně ne celá částka a jsem ještě 916kč v minusu.
    Rozhodně nikomu NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!!
    Faktura byla na Fidemia group, reklamovaný hoverboard poslala zpět firma Electricity s.r.o. a peníze přišly z účtu Alfita invest.
    S takovým přístupem jsem se nikdy nesetkala!
    Hrůza hrůza hrůza!!!!!!!

  • Já jsem si objednal koloběžku GR 7, dneska mi ji dovezli a zatím jsem nadmíru spokojen.

  • Prijel jsem do CR ztravit dovolenou. Pritel me pozadal abych mu pomohl pri objednavce 2ks 20Ah baterii u fy Allhere. Cely zivot pracuji v zahranicnim obchode a telecomunikacich. Po mesici "jednani" s firmou Allhere a po studiu vsech stiznosti jsem se rozhodl se pripojit k velke skupine lidi, kteri se chteji zaslouzit, aby “obchodnici” z Allhere, fidemiagroup, ecowheel.cz a jinych, byli volani k odpovednosti za sve ciny. Mnohe z nich maji charakter trestneho cinu, jine dokazuji podvodne praktiky s nabizenim slevy na nahradni vyrobky, ktere pak nedodavaji a nuti spotrebitele aby je kupovali za premrstene ceny u jejich pobocek.
    PROTI uvedenym firmam bude zahajena t.zv. "Class Action" kdy se poskozeni budou dozadovat napravy u soudu s tim, ze budou nejdrive vycerpany moznosti zahrnujici COI a Policii CR. O akci bude informovan prislusny urad EU.
    Kdo mate v umyslu vejit s temito firmami ve styk, vrele Vam doporucujeme NEDELEJTE TO.

    Prosim, kdo ctete tyto radky, poslete podrobny popis Vaseho pripadu na adresu: [email protected]
    Dekuji.
    GL

    • přidávám se k vaší skupině, toto jednání jsem zažila taky na vlasní kůži, koloběžka přestala fungovat po týdnu, reklamace už trvá déle než měsíční zákonná lhůta, nemají se k tomu, aby vrátili peníze ani koloběžku. Samé výmluvy a sliby, prozatím.

  • .... obchod nedoporučuji...objednan - Hoverboard Premium grafitty s bluetooth reproduktorem ...došel jiny typ ...obratem bylo zboží vráceno následně však eshop přestal reagovat po urgencích na infolince nám pán slíbil,že bude sklad urgovat a ozve se , ale žádná reagce další dva týdny...včera jsem opět volala tak pán slíbil, že vše napraví a zboží pošle....dnes obdržen email, že vrátí penize ( tak snad opravdu peníze dojdou zpět) obchod NEDOPORUČUJEME !!!!

  • Poslali jiný tip, dal jsem na lidi a prohlédl jsem si jej, protože jsem byl obezřetný a vzal jsem zboží na dobírku, tak jsem nevyzvedl.
    Pořád nějaké výmluvy . Na stránkách zboží mají, ale nakonec po týdením telefonování, že nemají. Ještě mají další dvě stránky. To samé.
    Vše co si objednáte, berte na dobírku a kontrolujte.
    Nejhorší zkušenost s obchodem na netu

    Nikomu nedoporučuji tento obchod.