Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Je hezké, že se prodejce snaží dodat zboží i když ho nemá na skladě, ale lepší je podle mě klienta informovat, že zboží není a proto bude doručeno mnohem mnohem později nebo nabídnout objednávku zrušit. zboží jsem měla jako dárek pro neteř...k jejim narozeninám které byly před 4 dny.. kdybych věděla, že budu na něj čekat dva týdny a stále jej nemám, tak si ho raději objednám jinde....

    Reakce obchodu ALL FOR RELAXX

    Dobrý den,
    moc mě mrzí tato situace a chápu vaše rozhořčení. Ale jak jsem vás informoval telefonicky, bylo zboží poškozeno a nové nám dodavatel dodal v co nejkratším možném čase. Vaše zboží je od pátku na cestě k vám.
    Ještě jednou se omlouvám.

    S pozdravem David Kout

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží bylo špinavé, olepené od lepidla z izolepy. Díky tomu, že to byl dárek, jsem měl hodně co dělat, abych to lihem odstranil. Jinak kvalita zboží je perfektní a vše jak má být. Jenom mě zaráží to "brutální" ulepení kufru.

    Reakce obchodu ALL FOR RELAXX

    Vážený pane,
    velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen s nákupem v našem eshopu. Prošli jsme všechny kufry s grilovacím nářadím co máme skladem, ale žádné není poškozeno jak popisujete. Je jen škoda, že jste nás o tomto neinformoval telefonicky a ani emailem. Mohli jsme Vám zaslat nové zboží na naše náklady. Ještě jednou se omlouváme. ALL FOR RELAXX