Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dnes mi bylo doručeno zboží - v otřesném stavu. Obal byl nepoškozený, zboží se tedy nemohlo poškodit přepravou. Objednávala jsem vánoční baňky - už pohledově bylo jasné, že téměř všechny horní jsou poškozené, podřené. Na info linku se nedá dovolat, pak Vám jejich číslo zavolá zpět, ale nikdo u telefonu není, pouze automat. V obchodních podmínkách mají uvedeno, že jim zboží nesmíte vrátit sami, pouze oni mohou pro účely vrácení zboží objednat přepravní službu WeDo - a ano, to vyzvednutí ani nemůže objednat kupující, pouze oni, jiným způsobem Vám vrácené zboží nepřevezmou - zajímalo by mě, zda to není protiprávní jednání, když kupujícímu de facto brání ve vrácení zboží ve stanovené lhůtě. Počkám do zítřka, zda se někdo ozve s reakcí na můj email týkající se odstoupení od smlouvy a pokud ne, normálně se obrátím na ČOI, protože aby mi bránili ve vrácení zboží poštou nebo kurýrní službou a musela jsem čekat, jestli vůbec na odstoupení budou reagovat, tak to je tedy v dnešní době opravdu na pováženou a vyvolává to ve mě pocit, že mi je jako kupujícímu bráněno uplatnit svůj zákonný nárok na vrácení zboží zakoupeného vzdálenou formou v zákonem stanovené lhůtě.