Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Objednala jsem si nářadí na cvičení před 6 dny, od té doby mi pouze přišel mail s přijetím objednávky a od té doby nemám žádné zprávy o mojí objednávce. Komunikace ze strany e-shopu je nulová.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka i zpětné potvrzení proběhlo dne 5.5.2022 do dnešního dne jsem zboží neobdržel.
    A Vy se ptáte jak jsem spokojen??

    Reakce obchodu Alfit

    Dobrý den,

    velice se omlouváme za komplikace spojené s expedicí Vaší objednávky. Bohužel se nám nespárovala platba s objednávkou, což zapříčinilo zdržení odeslání zásilky.
    Objednávka byla vytvořena 5.5. a 12.5.doručena do Vašich rukou.
    Přijměte prosím znovu naši upřímnou omluvu.

    S pozdravem tým
    Alfit.cz