-
Ten jejich nový systém odbavování je trochu komplikovaný. Z jednoho patra chodí člověk do druhého, aniž by měl možnost si srovnat nabízené produkty . To musí mít nastudované a rozhodnout se již doma.
Upozorním na osobu z Ostravy, která byla řešena Policií z důvodu trestného činu stalkingu, a řešena také magistráty několika obcí MS kraje. Jde o osobu Věru Nusmuller z Ostravy (věk 66 let,vypadá nápadně starší a to o dost), která neváhá intrikovat a šířit lži a manipulace všude, kde to jde, protože nic jiného neumí. Na různé weby .spamovala a posílala falešné zprávy inzerentům. Hrozí zde udělení pokuty ve správním řízení a zákaz činnosti všem, kdo s ní intrikují. Trestní oznámení podána i na další osoby, které s ní vytrvale intrikují. Veškeré důkazy byly policii předloženy, a všechny ještě nestačili prostudovat.
Pronásleduje lidi a vyčíhá si na ně klidně u jejich domu,kde bydlí,aby s nimi intrikovala,nebo někoho jiného koho znají, pomluvila, očernila.
Vytrvale obtěžuje,přesto s ní nemá zájem člověk komunikovat, a nepřestává vyzvánět, házet nechutné vzkazy do schránek (pod nějakou záminkou se vnutí do vchodu,kde obtěžuje, a zvoní u bytu člověka, který s ní viditelně nemá zájem žádným způsobem komunikovat)
psychopatka!Nechutná! Zlá intrikánka a patologická nemocná stará baba-
V Ostravě raději nenakupuji v nákupních centrech, kde může lovit své oběti kuplířka s rakouským pasem.
Z Radvanic jsme se přemístili kvůli závadové psychopatické osobě která neumí nic kromě intrikování a pomluv, a manipulace s lidmi, a šíření lží a nepravd o druhých s cílem je poškodit. Trestná činnost této 65 ti leté kuplířky a podvodnice, manipulátorky a prolhané intrikánky, jménem Vera Nussm., s poruchou chování, zasahuje nejen na katastr Ostravy. Kromě toho že při jízdě autem neustále telefonuje,porušuje dopravní předpisy, je rozhazovačná, a z peněz které vydíráním získala z exmanžela, se živí už 30let!V Ostravě je až moc dobře známá svou intrikánskou primitivní povahou, tato vyučená šička se snaží infiltrovat do blízkosti lidí a zneužívat jejich důvěry pro své nekalé záměry, a také nastrčení těchto osob jako bílé koně do bankovních nebo jiných daňových podvodů, případně do obchodů s lidmi. Varujeme před návštěvou zvláště zařízení Sarezy, kde se pohybuje na wellness centru, pak na OC Karolína, Avion, případně ve FM v nákupních centrech a po celém regionu MS kraje. Magistráty většiny obcí o její zhoubné závislosti škodit lidem ví! Padly pokuty i pro její přisluhovačky a přisluhovače:(
-
-
Má objednávka byla podána 25.11. 2018, zboží ihned uhrazeno a bohužel ještě do včerejšího dne t.j. 4.12.2018 jsem nevěděla, že se naskladní až někdy v polovině ledna.Tuto informaci jsem se dozvěděla až po té co jsem si zavolala. Je to neseriozní jednání vůči kupujícím, když nejsou schopni zaslat info o tom, že zboží již není na skladě a zrušila jsem objednávku a čekám jen na částku, která mi bude vrácena na můj účet a doufám, že to také nebude tak dlouho trvat. Po této zkušenosti si zde již nic neobjednám.
-
Jsou drazí neskutečně..všechny telefony..na Eshopech rozdíl - 200 minimum !!! Jeden z nedražších obchodů s mobily..!!!
-
Alfa už dva roky nebere poplatek při platbě kartou, ale stále tady v recenzích vidím ,, - poplatky při platbě kartou” a podobné.. Achjo lidi..
-
Alfa patří mezi nejstarší obchody na trhu. Je to fajn obchod. Několikrát jsem nakupoval. Jsem spokojený. Jen moc nedělají novinky. Alza zavedla možnost platit přes kryptoměny a bitcoin https://www.hardyn.cz/kryptomena/ A Alza na to nijak nereagovala. Platby přes kryptoměny a bitcoin očekávám neplánují. Je to škoda. Přesto obchod určitě ještě někdy využiju. Nemám větších výhrad.
-
Uz dlhsiudobu sledujem https://klimatizace.heureka.cz/ecg-mk-123/ . Zdrazenie o vyse tisic korun za den. Nice!
-
Velké zklamání po rozbalení Vánočního dárku mobilního telefonu huawei y3 ll , tento telefon jsem zakoupila jako nový, po zapnutí jsme doma zjistili, že telefon už jednoho uživatele měl.Nemel sice oděrky ani nebyl nijak zvláště poškozen ovšem je nepřijatelné, že nám telefon hlásil plnou paměť po zapnutí a byl plný fotek i videí od předchozího majitele. Myslím, že to není dobrá vizitka pro vaši firmu prodávat použité zboží jako nové a neinformovat o tom zákazníka.
-
Teď mě trochu alfa zklamala. 10 dní po obdržení mailu o tom že se objednávka světla vyřizuje mi přišel e-mail, že zboží už nemají a výrobce ho dodá až v únoru(pro vánoční dárek trochu problém) a že si můžu vybrat alternativu. Napsali do mailu jen objednávací kód, který si člověk může leda tak dohledat na alfa.cz, v mailu nic o tom co je to za světlo nenapsali. Určitě je dost lidí, kteří si koupí zajíce v pytli, tedy, zboží pod nějakým kódem, ze kterého si člověk nepředstaví vůbec nic. Alternativa co mi nabídli bylo světlo dražší a s poloviční svítivostí. Světlo jako světlo, tak to tedy určitě ne.
Ještě že mám vánoční náladu, odstoupil jsem od smlouvy, popřál jim krásné vánoce a šel hledat jinam :) -
1.11 mi přivezl kurýr docela drahý monitor. Nechal jsem se zlákat především dobrou cenou obchodu. Hned v 10 večer jsem zjistil, že monitor je po vybalení vadný (USB hub). Za to obchod nemůže, stane se. Hned v 9 ráno jsem se stavil na pobočku monitor vrátit (ani ne po 12 hodinách). Pán mi na reklamacích řekl, že dražší zboží se musí poslat na RMA k posouzení. Nechápu sice proč, osobně mi to přišlo jakože se obávají, že jsem snad za těch pár hodin monitor zničil. Ale budiž, ze zákona mají 14 dní na vrácení peněz. Dnes po týdnu tam volám a ptám se jaký je stav. Pán se mi přiznal, že monitor ještě ani neposlali. Znovu pánovi vysvětluji situaci, tentokrát jsem se dozvěděl, že "prý lidé ničí zboží záměrně aby ho mohli vrátit". Opět mi tedy bylo naznačeno, že jsem si monitor ihned po vybalení zničil sám. Po jednání s reklamačním oddělením této firmy se člověk cítí jako největší zločinec. Nechápu proč bych měl zboží ničit, když ze zákona mám právo na jeho vrácení i bez udání důvodu, vůbec ho tedy nemusím "ničit" abych dostal své peníze zpátky. Opět mi zopakovali tedy, že na to mají 14 dní. Upřímně jsem jednáním obchodu zklamán. Dodají mi z výroby špatné zboží a když ho ihned vrátím, tak musím čekat. Připadám si okraden - nemám ani zboží ani peníze + obchodu jsem očividně ukradený a nemá snahu proaktivně řešit. Konkurence nabízí při vrácení zboží peníze okamžitě. Příště si připlatím a koupím zboží raději v obchodě s lepšími službami i za cenu vyšší ceny. Jsem zvědav jestli dostanu své peníze nebo nové zboží skutečně do 14 dnů anebo budou další problémy. Po zkušenostech s obchodem se již obávám nejhoršího
-
Malý tip na zlevnění nákupů. Pokud použijete níže uvedený odkaz, po nezávazné registraci dostanete zpět peníze ze svého nákupu.
http://www.ziskejte.cz/?doporucil=SR-4E4E4D3814037
-
Dobry den. Mám dotaz : Předobjednal jsem si jednu hru jako neregistrovaný uživatel, ale i po zadání všech údajů a jakoby i po odeslání objednanévky mi nepřišel žádný email, prost nic . Už je to den a pořád nic. Máte s tím zkušenost ? Kdy se mi ozvou? Děkuji za každou odpověď
-
18.08.2016 jsem objednal mobil. Uvedeno - vrácený do 14 dní. Co se dalo dělat, nový už neměli. Ani jinde jsem na něj nenarazil. Při vybalení jsem našel složenou Výdejku reklamace z 18.03.2016. Píše se v tom, že se jedná už o čtvrtou opravu!
Takže z údajně vráceného telefonu ve 14 dnech se vyklubal 4x opravovaný mobil a 1/2 roku před tím, než jsem ho já koupil. A chybělo sluchátko.
Teď jsem se ze srandy podíval a mají ho znovu v nabídce jako ve 14 dnech vrácený, tentokrát to je pravda, před pár dny jsem ho vrátil. Cena stejná, jen záruku zkrátili na 12 měsíců. Já mám na faktůře 24 měsíců.
Ani slovo o opravách, ani slovo o tom co mi řekli v telefonu, že tam mají poznačené u něj, že je čočka foto poškrábaná a ještě cosi. Já bych si ho nechal, kdyby tam někdo nenechal ten dokument o čtyřech opravách. Byl bezva a fungoval. Ale bral jsem to jako podvod na zákazníka. A jak na potvoru ten co to tam nechal, už nepracuje v TSBohemia. Že by jeho pomsta zaměstnavateli?
Měsíčně u nich utratím i několik tisíc, takže zvažuji, že asi své penízky začnu utrácet u někoho jiného.
https://www.tsbohemia.cz/aligator-s5500-duo-cerny_d218279.html -
Nejhorší obchod co znám ... s reklamací se snaží vyjebat jak můžou neinformují ... podle mě to ani nezkoumají co stím je ... ani CD si unich nekoupím ...
-
TS Bohemia (Alfa) je asi znama v tom jak zakernym zpusobem vyrizuje reklamace.
Jak jsem daval reklamaci telefonu prodejci v kamennem obchode, tak rovnou napsal, ze telefon je pravdepodobne utopeny. Telefon ani nemohl rozebrat neboť je slitej vcelku bez moznosti uzivatelsky vymenit baterku apod. Ale od stolu rozhodl, ze byl mobil pravdepodobne utopeny.
To je jasne poskozovani zákazníka !
Telefon se seknul jak jsem vytacel číslo a pak uz jsem ho po uplnem vypnuti nezapnul, zadne politi a pododne nesmysly.
Obchod nedoporucuji !
Skodi zakaznikovi ! -
Absolutní nespolehlivost dodání zboží ! Nejsou schopní ani zavolat zákazníka a informovat ho o jeho zakázce , pokud zboží nejsou schopní dodat ! Zde určitě zatím nic nekupovat,do vyřešení nespolehlivosti obchodu .
-
Totální zklamání z nezvládnutých vánočních nákupů. Objednal jsem 13.12.2015 zboží, které mělo být skladem. Pořád nebyla žádná reakce, že si mohu zboží vyzvednout, tak až po mém dotazu jsem se dověděl, že skladem není a nebude. Až 18.12. jsem teda zjistil, že musím objednat jinde. Zachránila to Alza, kdy již 19.12. jsem měl zboží vyzvednuto. Ale na Heurece stále Alfa hrdě hlásila zboží skladem. Pak mi ani nepřišel dotazník, tak předpokládám, že s tím Alfa podvádí v rozporu s pravidly Heuréky. Už to prostě není ta stará dobrá Alfa.
-
Záchrana letošních vánoc ,když se CZC ztratila objednávka ze 14.12.jediná možnost byla ALFA Týpek u pokladny po sdělení jak se mnou CZC doslova vyjebali vyhledal všechny komponenty lišil se jen monitor ,cena byla po slevě cca o kilo menší ,tato zkušenost mě vrátila zpátky k ALFĚ DÍKY .Śťastné a veselé prožití svátků vánočních všem
-
Výborné ceny, komunikace i rychlost odesílání zboží. Největší slabina - Česká pošta!!!
-
Nakupování v tomto obchodě je v pořádku, jen jsem byl zklamán z jejich kurýrní služby, zboží jsem si objednal v Pá 14.00 hod, takže jsem ho měl dostat ještě téhož den, dostal jsem jen email o zařazení objednávky a pak nic víc, proto jsem volala na info kolem 18. hod, paní ani nevěděla co se děje, slíbila, že mi zjistí stav a dá vědět- mailem, nic se nestalo, bla bla. Proto jsem v So sedl do auta a zboží si vyzvedl raději na prodejně v OSTR. Jen doufám, že se nedočkám reklamace, jak to tak tady čtu, odkaz na hodnocení nákupu jsem také nedostal, takře píšu tady, původní ALFA byla asi lepší :-)
-
Dobrý den,měl bych jen malý dotaz: vybral jsem si zboží v nabidce Ostravske pobočky,která jej měla na skladě. Zboží jsem přes E-shop objednal a následně zaplatil,čekal bych že z ekonomických důvodů mi bude zboží posíláno z oné Ostravské prodejny a tím budu mít zboží vlastně následující den doma. Omyl. Následující den mi přišla zpráva,že zboží bylo předáno PPL-ce ale až z Pražské pobočky,tudíž na svou zasilku musím čekat o den déle. Otázka zní: Opravdu se Vám vyplatí posílat zboží z Prahy do Ostravy? Nebylo by ekonomičtější posílat zboží zákazníkum z místa bydliště? (pokud je tam pobočka pochopitelně). Myslím že by to v dnešní uspěchané době bylo rychlejší a navíc k větší spokojenosti spotřebitele. Co vy na to?