Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží jsem objednala po registraci za cenu uvedenou v nabídce za EUR 19, v kamenné prodejně v Praze při vyzvedávání byla požadována cena 645 Kč, což je podstatně vyšší. Místo 500, 645?
-
- zboží dodnes 8.5 nedorazilo !!!!!!!!!!!
Reakce obchodu Alavis.cz
Dobrý den,
zboží bylo odesláno v pondělí 29. dubna tedy následující pracovní den po objednání.
Bohužel vinou přepravce zboží stále nebylo doručeno a momentálně se s přepravcem řeší reklamace. Vzniklá situace nás velice mrzí a v této době by měl být náš zákaznický servis již s vámi v kontaktu a věříme, že vše vyřešíme k vaší spokojenosti.
Hezký den a s pozdravem
Alavis Team. -
- Doprava 7 eur
Reakce obchodu Alavis.cz
Dobrý den, pane Benci,
děkujeme za Váš zájem o naše produkty Alavis. Poštovné do zahraničí se bohužel hradit musí. Pokud jste ze Slovenska, můžete si naše produkty zkusit objednat přes e-shopy. Na SK trhu máme distributory, kteří naše zboží mají k dispozici.
Hezký den a s pozdravem,
Alavis Team. -
Nedoporučuje obchod
- Na zboží čekám už 10 dní, i když zboží bylo skladem.
- Špatná komunikace obchodu.
Příště zvolím jiný eschop.
Reakce obchodu Alavis.cz
Dobrý den, paní Mikulová,
děkujeme za Vás zájem o naše produkty Alavis. Mrzí nás, že jste měla s Vaší objednávkou takové problémy a čekání. Bohužel došlo k technické chybě v účetním programu a zároveň došlo ke zdržení dodání ze strany přepravce.
Jako omluvu jsme Vám zaslali dárek tak snad se Vám bude líbit a v budoucnu se problémy s dodáním nebudou opakovat.
Hezký den a s pozdravem, Alavis Team. -
Po 14ti dnech ještě nemám!!!!!!
-
Nedoporučuje obchod
- Dodnes jsem objednávku neobdržel nevím jestli je chyba na straně obchodu nebo dodavatele