Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží jsem objednala po registraci za cenu uvedenou v nabídce za EUR 19, v kamenné prodejně v Praze při vyzvedávání byla požadována cena 645 Kč, což je podstatně vyšší. Místo 500, 645?

    • zboží dodnes 8.5 nedorazilo !!!!!!!!!!!

    Reakce obchodu Alavis.cz

    Dobrý den,

    zboží bylo odesláno v pondělí 29. dubna tedy následující pracovní den po objednání.

    Bohužel vinou přepravce zboží stále nebylo doručeno a momentálně se s přepravcem řeší reklamace. Vzniklá situace nás velice mrzí a v této době by měl být náš zákaznický servis již s vámi v kontaktu a věříme, že vše vyřešíme k vaší spokojenosti.

    Hezký den a s pozdravem
    Alavis Team.

    • Doprava 7 eur

    Reakce obchodu Alavis.cz

    Dobrý den, pane Benci,

    děkujeme za Váš zájem o naše produkty Alavis. Poštovné do zahraničí se bohužel hradit musí. Pokud jste ze Slovenska, můžete si naše produkty zkusit objednat přes e-shopy. Na SK trhu máme distributory, kteří naše zboží mají k dispozici.

    Hezký den a s pozdravem,
    Alavis Team.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na zboží čekám už 10 dní, i když zboží bylo skladem.
    • Špatná komunikace obchodu.

    Příště zvolím jiný eschop.

    Reakce obchodu Alavis.cz

    Dobrý den, paní Mikulová,

    děkujeme za Vás zájem o naše produkty Alavis. Mrzí nás, že jste měla s Vaší objednávkou takové problémy a čekání. Bohužel došlo k technické chybě v účetním programu a zároveň došlo ke zdržení dodání ze strany přepravce.

    Jako omluvu jsme Vám zaslali dárek tak snad se Vám bude líbit a v budoucnu se problémy s dodáním nebudou opakovat.

    Hezký den a s pozdravem, Alavis Team.

  • Po 14ti dnech ještě nemám!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dodnes jsem objednávku neobdržel nevím jestli je chyba na straně obchodu nebo dodavatele