• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • neaktualizovaný eshop

    První nákup a nedopadl "optimálně".
    Provotní informace mne až zbytečne uchlácholila, že zboží mi pošlou po Novém roce. Jsou vánoce, tak už je to jedno si říkám, budiž.
    Další informace po Novém roce, že zboží nemají skladem a nabízí mi levnější alternativu mne už nepotěšila. Odpověděl jsem, že raději koupím dražší, mnou prověřenou verzi výrobku. Po posledním emailu z obchodu mi bylo jasné, že nebude něco v pořádku. Přesto, že jsem požadoval dražší náhradu, která byla stále na eshopu "skladem", obchod následně stornoval objednávku. Výsledek je jasný: zboží skladem není, výrobce jej nemá a světe div se v současné době už namají skladem ani na tomto eshopu. Komunikace s obchodem byla, takže 1* je adekvátní za klamání spotřebitele.

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží se dalo bězně hodit do košíku a následující pracovní den došel email o nedostupnosti zboží
  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží bylo inzerováno, ale nebylo na skladě. Tak jak jsem jej mohl zakoupit ?
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod se ani neobtěžoval informovat mě o stavu objednávky na stornováno z důvodu nedostupnosti objednaného zboží! Na svých stránkách však obchod uváděl stav, že několik kusů těchto kamer je skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízené zboží nemá na skladě ani dodavatel a objednávka je obchodem zrušena. Zbytečné klamání zákazníků

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nejdřív sllibují, že mají zboží skladem, poté zruší, že zboží již není
  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Dostal jsem jinou kameru než jsem si objednal.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.